Anbefalte innlegg

Begynner å fylle seg opp i kjelleren med felger men pyttsann...

 

Dagens fangst, BBS RS01, 7x15 ET25 med relativt OK Nokian 205/50 dekk...

dcp_3466.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen felger som kunne passet bra på golf mk3 og kunne vært intressert i mine OZ Volcano i bytte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal selge de, er jeg interessert! Hvis boltesirkelen er 4*100...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er til salgs (for rett pris) selv om jeg egentlig har tenkt å bruke de her på caben neste sesong... men på andre siden så håper jeg jo egentlig å selge caben : rolleyes

 

De er 4x100 ja....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Skal du starte bruktsjappe? :P

 

Hehe... du må jo innrømme at det er kjekt å ha noe kjekt å se på i kjelleren :) Synes de tar seg godt ut ved siden av OZ Futuraene.. men kanskje snart på tide å få noen av felgene på bilen også istedet for å bare selge de videre : rolleyes

 

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

har du noen felger som kunne passet bra på golf mk3 og kunne vært intressert i mine OZ Volcano i bytte?

 

Både BBSene og OZene passer Golfen, men tar desverre ikke innbytte i Volcanoene med mindre du betale godt imellom. Tror det er ganske mye enklere å selge de her enn dine desverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite å gjør ikveld så da måtte jeg prøve en felg på caben... De passer helt perfekt forran, en må riktignok fjerne innerkanten på skjermene for å få plass men tror ikke valsing skal være nødvendig. Bak er det nok greit plass med plass til breiere, men 7" passet bra det også... har noen spacere evt for å få de helt ut i kanten også der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris antydning er jo kjekt å komme med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var egentlig ikke ment som salgsannonse dette... mer ment som "skryt" :)

 

Men som allerede sagt.. alt er til salgs for rett pris ;) Gi seriøse bud så får vi se, men hadde ingen umiddelbare planer om å selge de med mindre jeg fikk OK betalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir ikke bedre du nå må du se å få de på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å jeg følte meg løyen når jeg hadde 4sett med alu felger til Polo`n (4x100)...

 

heldigvis bare 3 sett nå ;)

 

bbs er deilige felger!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.