#1 Skrevet September 25, 2004 Begynner å fylle seg opp i kjelleren med felger men pyttsann... Dagens fangst, BBS RS01, 7x15 ET25 med relativt OK Nokian 205/50 dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2004 Skal du starte bruktsjappe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2004 har du noen felger som kunne passet bra på golf mk3 og kunne vært intressert i mine OZ Volcano i bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2004 Hvis du skal selge de, er jeg interessert! Hvis boltesirkelen er 4*100... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2004 Alt er til salgs (for rett pris) selv om jeg egentlig har tenkt å bruke de her på caben neste sesong... men på andre siden så håper jeg jo egentlig å selge caben De er 4x100 ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Skal du starte bruktsjappe? Hehe... du må jo innrømme at det er kjekt å ha noe kjekt å se på i kjelleren Synes de tar seg godt ut ved siden av OZ Futuraene.. men kanskje snart på tide å få noen av felgene på bilen også istedet for å bare selge de videre Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen har du noen felger som kunne passet bra på golf mk3 og kunne vært intressert i mine OZ Volcano i bytte? Både BBSene og OZene passer Golfen, men tar desverre ikke innbytte i Volcanoene med mindre du betale godt imellom. Tror det er ganske mye enklere å selge de her enn dine desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2004 Lite å gjør ikveld så da måtte jeg prøve en felg på caben... De passer helt perfekt forran, en må riktignok fjerne innerkanten på skjermene for å få plass men tror ikke valsing skal være nødvendig. Bak er det nok greit plass med plass til breiere, men 7" passet bra det også... har noen spacere evt for å få de helt ut i kanten også der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2004 pris antydning er jo kjekt å komme med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2004 Var egentlig ikke ment som salgsannonse dette... mer ment som "skryt" Men som allerede sagt.. alt er til salgs for rett pris Gi seriøse bud så får vi se, men hadde ingen umiddelbare planer om å selge de med mindre jeg fikk OK betalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 26, 2004 Du blir ikke bedre du nå må du se å få de på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 26, 2004 Er nå lagt til salgs her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 26, 2004 å jeg følte meg løyen når jeg hadde 4sett med alu felger til Polo`n (4x100)... heldigvis bare 3 sett nå bbs er deilige felger!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...