#1 Skrevet September 26, 2004 Jeg har 18*8 OZ Opera felger på bilen, er det noe sted på nettet det går an å finne tüv papirer på disse? Eller må jeg gå til forhandler og spørre? Biltilsynet begynte å skape seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2004 forhandler skal ha disse. eventuelt skaffe til deg, skal ikke koste noe ekstra heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2004 Opprinnelig postet av Lars Mæhle Jeg har 18*8 OZ Opera felger på bilen, er det noe sted på nettet det går an å finne tüv papirer på disse? Eller må jeg gå til forhandler og spørre? Biltilsynet begynte å skape seg... Hvor, når, ble du stoppet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2004 Så lenge du klarer å skaffe til veie papirer på felger med de samme målene er det godt nok.. http://www.rial.de er et grait sted å laste ned papirer.. Eller kan du jo ringe Hafnor som er importør av OZ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2004 Opprinnelig postet av Inge Seljelid Hvor, når, ble du stoppet? Ble stoppet i Fyllingsdalen... Slapp unna med solfilmen, men de likte ikke felgene. Selv om det ikke skal være noe problem? Må bare skaffe noen papirer, men tror det er ordnet nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2004 hvis du skulle ha problemer kom opp til meg på Dekkcompaniet på kokstad skal jeg prøve å hjelpe deg etter beste evne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2004 Høres jo kjempe bra ut, stikker oppom en tur når jeg kommer hjem fra jobb. 2-3 uker. Må kanskje ha meg to nye dekk og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...