Anbefalte innlegg

Jeg har 18*8 OZ Opera felger på bilen, er det noe sted på nettet det går an å finne tüv papirer på disse?

Eller må jeg gå til forhandler og spørre?

 

Biltilsynet begynte å skape seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forhandler skal ha disse. eventuelt skaffe til deg, skal ikke koste noe ekstra heller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Mæhle

Jeg har 18*8 OZ Opera felger på bilen, er det noe sted på nettet det går an å finne tüv papirer på disse?

Eller må jeg gå til forhandler og spørre?

 

Biltilsynet begynte å skape seg...

 

Hvor, når, ble du stoppet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du klarer å skaffe til veie papirer på felger med de samme målene er det godt nok.. http://www.rial.de er et grait sted å laste ned papirer.. Eller kan du jo ringe Hafnor som er importør av OZ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Inge Seljelid

Hvor, når, ble du stoppet?

 

Ble stoppet i Fyllingsdalen... Slapp unna med solfilmen, men de likte ikke felgene. Selv om det ikke skal være noe problem?

 

Må bare skaffe noen papirer, men tror det er ordnet nå!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skulle ha problemer kom opp til meg på Dekkcompaniet på kokstad skal jeg prøve å hjelpe deg etter beste evne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo kjempe bra ut, stikker oppom en tur når jeg kommer hjem fra jobb. 2-3 uker.

 

Må kanskje ha meg to nye dekk og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.