Østfold: Pass på (S)bilene deres !

Anbefalte innlegg

Da vil jeg oppfordre alle til å passe på bilene deres! kanskje spesielt dere med S' biler....

 

Et av mine frykta mareritt har blitt virkelighet, noen JÆ***R har vært i bilen min!!! :angrygun:

 

Dette ser ikke ut til å være et helt vanlig "tilfeldig" innbrudd, da det både lå et bacho verktøysett i bilen, sterioen er ikke rørt i det hele tatt og ingenting annet er rørt i bilen, bortsett fra Tenningslåsen min som er slått i stykker!!

Dette lukter bestilling lang vei, spør du meg!!(iallefall frykter jeg)

Så nå er det bare å ruste seg opp med det man kan å være klar til neste gang!: brick ::angrygun:: pisk :

 

Så spørs det bare om det er lurt å prøve seg igjen, kanksje denne illusjonene ikke er så langt fra sannheten som man skulle tro :tr: ...bring it on suc**rs

 

Dette er forøvrig på greåker i sarpsborg, så dere i nærheten bør kanksje være ekstra forsiktig!!!

Div_ 046.JPG

Div_ 044.JPG

Div_ 045.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsvant en rød S3 på Gjøvik rett før helga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du ikke de JÆ***ne la igjen en hanske også da!! Noen som veit om noen som mangler en hanske:evil:

Div_ 043.JPG

Div_ 042.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DNA! Bare å kjøre det i samme system som CSI bruke så finn snuten ut hvem det er på 5 sek:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne funnet dem å sletta alt av DNA på de hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra jeg tok min 4ringer turbo-bil inn på verkstedet igår kveld, den stod litt utsatt til men så tenkte jeg at det er nok best å rydde plass til den inne.

 

Hvor på Greåker holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må inrømme at jeg trodde jeg var noe paranoid, da jeg synes jeg så en rød flekk på wiren som sitter på rattstammen (husker ikke hva denne heter, og ja dekselet er skrudd ned, så gudene vet hva de har gjort der også! håper ikke de har gøra så veldig!!), og tenkte med en gang BLODSPOR:)

 

Helt til den sinte detektiven i meg begynte å snuse litt rundt, og ser faktisk blodspor på girkula,den nevnte wiren, på førerdøra og noe småflekker her og der! Er ikke store flekkene, men har jo da faktisk blod og hanske, er ikke dette nok til en sånn CSI test??: klø :

 

Forøvrig holder jeg til nær sentrum, hehe eller skal jeg si Olav's Pub:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må inrømme at jeg trodde jeg var noe paranoid, da jeg synes jeg så en rød flekk på wiren som sitter på rattstammen (husker ikke hva denne heter, og ja dekselet er skrudd ned, så gudene vet hva de har gjort der også! håper ikke de har gøra så veldig!!), og tenkte med en gang BLODSPOR:)

 

Helt til den sinte detektiven i meg begynte å snuse litt rundt, og ser faktisk blodspor på girkula,den nevnte wiren, på førerdøra og noe småflekker her og der! Er ikke store flekkene, men har jo da faktisk blod og hanske, er ikke dette nok til en sånn CSI test??: klø :

 

Forøvrig holder jeg til nær sentrum, hehe eller skal jeg si Olav's Pub:D

 

Er det din bil som pleier å stå parkert ved den der frisørsalongen rett overfor Corner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hansken eller blodet skal være nok ja, spørsmålet er om ikke politiet henlegger saken relativt fort fordi dem "mangler" bevis.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke annet å gjøre enn å anlegge piggtråd-port med høyspent, låse bilen i garasjen med x-antall låser og alarm + alt annet som er gjort med bilen for å unngå tyveri ( alarm etc. ).

 

Politiet duger kun til å få igjen på forsikringa, for uten anmeldelse får man jo ikke noe på forsikringa. Nytter nok neppe med blodspor, hansker, fingeravtrykk etc for å få de til å gjøre noe med denne saken, blir garantert henlagt, desverre. Heldigvis fikk de jo ikke med seg bilen! Jammen godt for noe at ting ryker en gang i blant så bilen ikke starta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kjedelig å høre om dette Alex.. Signerer på det Knut skrev tidl.. Er ikke lett å skaffe nok tiltak for at klåfingrede Jæ**** skal holde seg unna!

 

Håper at det ikke er stygge skader på bil, og dette lett lar seg fikse..

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er sinnsykt irriterende at sånne jæ**** får holde på, men er ikke store skadene sånn sett, kun det som er på bildene over!

Var hos politiet istad og skrev annmeldelse, og han sa faktisk at det var bra jeg tok med hansken, og at de skulle ta DNA for å ha det i registeret! Men en ting er hva de sier, men en helt annen hva de faktisk GJØR!!

Men gull om de tar seg tid til det!

De hadde faktisk hatt flere tilfeller av samme type innbrudd, med ødelagt tenning, men ingen på Audi!!

 

Har nettopp snakket med forsikringa nå, så innen en time eller to, så kommer Naf å henter bilen, så tror dette skal gå greit:)

 

Bare glad for at jeg har fått meg en bruksbil ved siden av nå:)

 

Men må si at jeg grubler på finule løsninger for å sikre bilen, og ikke minst finne på en lur overvåkning så jæ**** kan bli tatt:) :dødhest: (no offence to horses) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hanskene selges på Torshov, tror ikke det er så fryktelig mange som har de heller.. Hør med de på Tunejordet om de har solgt noen i det siste??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de selges på torshov er det vel ganske enkelt å få tak i? eller? Men sjekker gjerne jeg for å finne ut potensielle jæ**** :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler med deg, de jævlene prøvde seg på min og da jeg hadde s2 en, de kom seg inn i bilen uten og ødelegge noe, kun tennings låsen som var revet ut. sinsykt irriterende, og flaks de ikke stakk av med den. Fikk innstalert alarm/sperre for 8 lapper etterpå, men så solgte jeg...:o

 

uansett, ser ut som "mafian" har full kontroll på de fleste s biler her i fylket, er jo mange flere s biler som har blitt stjelt/forsøkt stjelt, tviler ikke på at de bruker det forumet her til og finne ut av ting: mad :

 

Får du tak i de, slå dem, ring meg, så skal jeg fortsetter når du er ferdig: slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de fleste har vel funnet ut att lovens handikappede arm bare henlegger saken fortere enn de får dem inn så da blir det jo en grei buisness å stjele biler da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det som er problemet! Er ikke noen "Big Deal" å gjøre innbrudd på biler, når nesten så å si alle saker blir henlagt!!

 

Men hvis jeg skulle få tak i de, så skal jeg arrangere en lokallagssamling i hagen hos meg:) Noen som ikke kan spille " Pinata? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det som er problemet! Er ikke noen "Big Deal" å gjøre innbrudd på biler, når nesten så å si alle saker blir henlagt!!

 

Men hvis jeg skulle få tak i de, så skal jeg arrangere en lokallagssamling i hagen hos meg:) Noen som ikke kan spille " Pinata? hehe

 

 

Kan vel egentlig, men møter villig opp med dekkspak og lærer noen nye triks:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det som er problemet! Er ikke noen "Big Deal" å gjøre innbrudd på biler, når nesten så å si alle saker blir henlagt!!

 

Men hvis jeg skulle få tak i de, så skal jeg arrangere en lokallagssamling i hagen hos meg:) Noen som ikke kan spille " Pinata? hehe

 

Skriv meg på gjestelista ;)

 

Kommer det noen slike hit og jeg ser dem så går de ikke herfra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.