Agder: Vårslepp ,1.mai,Bilradiospesialisten Sørlandsparken

Anbefalte innlegg

hadde det ikke vært kult om vi her i Agder kunnet fått til ett treff i slutten av april/begynnelsen av mai?

synes det er litt lite aktivitet her nede på bibelbelte, har selv ikke vært noe flink til å stille opp på alle lokallagstreffene(nobody's perfect :o )

 

any replies?

 

Hilsen Kenneth W :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, synes det hadde tatt seg ut med ett "vårtreff" i sola.

Vet ikke om det er vanlig, har ikke vært i klubben så lenge, og jeg har vært høyst uaktiv.

Men hadde vært kult med en utstilling( for alle bilene i laget, orginale eller ei). Men åssen det er å arrangere vet jeg ikke, men er vel ikke umulig å finne ett sted midtveis for de fleste, lillesand eller kristiansand hvor vi kunne ha møttes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært kult om noe slikt ble dradd i land :) vil jo si at kristiansand hadde vært en grei by og ha det i... ca like langt og kjøre for di som bor lengst borti begge agder fylkene.. hva med en samling i sørlandsparken eller noe.. er jo nok av stor p-plasser der?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kristiansand er jo en grei plass å treffes. det er jo så å si midtpunktet i agder ja. :)

tenkte det var greit å komme med denne ideen nå for da kan jo folk hvertfall begynne å gjøre seg klare til treff.

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg er hjemme stiller jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi hvertfall 2 stk Robin : vinke :

ikke galt.... : rolleyes hehe

 

er det ikke greit å ta dette 1 mai? da har vel de fleste folka fri,å de sliter med å finne unskyldninger for å ikke komme :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1mai høres bra ut.. kommer jeg,bare finne en egnet plass så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen tips om hvor det er greit å samles? tenkte i kr.sand en plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som nevnt tidliger i tråden så er vel sørlandsparken en fin plass.. evnt med glattkjørings banen eller mulignes på p-plassen til sørlandshallen evnt p-plassen til sørlands senteret,men må vel høre med rett folk for og evnt "låne" p-plasser da?? er vel ikke snakk om noe burning og div fjortis fyll så burde gå greit og stå der en plass, mener p-plassen m sørlands hallen er best egnet jeg da. eller bare grus plassen mellom biltema og sørlands senteret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste vet vel hvor Sørlandsparken er, så det må være et greit sted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi 1 mai.på parkeringsplassen foran Sørlandets travpark.Klokka 15.00 Der er det vel nok av plass.

 

Håper mange kommer.for jeg stiller hvertfall opp!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ill be there :) burde være plass til noen hundre biler der ja ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1mai ja.. sikkert i koma da:P

kommer vist jeg lever å er edru da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er stygt redd for at vi ikke blir noen 100,Torbjørn ;) . max 20 så er vi vel heldige :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe får komme med poloen og caravellen da jeg,så hjelper jo det ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare russ og fjortisser som drikker natt til 1mai da??: rolleyes: rolleyes

Kommer jeg, i følge med Torbjørn :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare russ og fjortisser som drikker natt til 1mai da??: rolleyes: rolleyes

Kommer jeg, i følge med Torbjørn :):)

 

 

hehe så bra..hehe og noen klubb medlemmer da ;)

da er vi 2stk i kolonne fra lyngdal robin ;) hehehe jippi.....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra at dere kommer : rock :

vi håper på mange biler, og null fjortiser med rusbrusflasker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, hvilken bil i åssen stand er fortsatt usikkert, men jeg kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer :P Fyllesyk ja :P

Om det er bare fjortiser og russ som drikkker vet jeg ikke :P men jeg gjør hvertfall :P tror ikke jeg er under noen av de alternativene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg:) Kolonne fra Arendal?? Veldig greit for meg som ikke er kjent:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer :P Fyllesyk ja :P

Om det er bare fjortiser og russ som drikkker vet jeg ikke :P men jeg gjør hvertfall :P tror ikke jeg er under noen av de alternativene :P

 

Bare skøyer:) Fint å drikke natt til 1 mai:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også. Vet at det skjer mye i Mandal 1.mai pga Rallysørlandet som begynner 2.mai. I verste fall kan jeg foreslå at vi treffes på parkeringsplassen rett foran Bilradiospesialisten. Den ligger 200m fra parkeringsplassen til Sørlandsparken. Da kan jeg holde butikken åpen hvis det er ønskelig og stå for KAFFE oh KJEKS :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også. Vet at det skjer mye i Mandal 1.mai pga Rallysørlandet som begynner 2.mai. I verste fall kan jeg foreslå at vi treffes på parkeringsplassen rett foran Bilradiospesialisten. Den ligger 200m fra parkeringsplassen til Sørlandsparken. Da kan jeg holde butikken åpen hvis det er ønskelig og stå for KAFFE oh KJEKS :)

 

Dette høres jo ut som en god plan ;)

Kanskje du kan kikke på det "ubrukelige" anlegget

i TT´n og komme med noen forslag til forbedringer ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.