#51 Skrevet April 30, 2008 Yr.no melder oppholdsvær i morgen ettermiddag. Likevel grått... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 1, 2008 jaja, ser litt dårlig ut med oppholdsvær, men jeg og Dag Otto stiller. Bare tar med paraply jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 1, 2008 finnes ikke dårlig vær,bare dårlige klær..hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 1, 2008 Pokker heller..... Kona ble syk i dag, så måtte være hjemme med ungene. Så da ble det ikke mye treff i dag....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 1, 2008 kjipt,du skulle vært der. du hadde blitt eneste med touran var eneste med t-4 der oxo..hehe var ikke mye vw i det hele tatt.. 5biler eller noe.. men flott treff var det,mye fint og se på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 1, 2008 bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 1, 2008 flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 1, 2008 pokkers dritt dårlige/trege trådløse blæ ICE internet....heheheheh: bh :: bh :: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 1, 2008 jajajaj hva kan man gjøre: rolleyes jo legge ut flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 1, 2008 ja ja litt flere bilder,ja vet fargene er litt rare men brukte mobil kamere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 1, 2008 og noen til ja vist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 1, 2008 håper det ikke bli dobbelt opp av bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 1, 2008 litt flere bilder ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 1, 2008 og siste rest av mine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 2, 2008 Kjempe oppmøte og veldig bra av Keko og bilradiospesialisten, håper virkelig dette gjentar seg Også takke for Peoples Choice VW premien Og en gratulasjon til Trond for Peoples Choice Audi og fineste Felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 2, 2008 kjipt,du skulle vært der. du hadde blitt eneste med touran var eneste med t-4 der oxo..hehe var ikke mye vw i det hele tatt.. 5biler eller noe.. men flott treff var det,mye fint og se på... Kremt, glemt min Touran som sto i hallen? Vil nok en gang takke alle sammen for en kjempe treff. Litt synd med været i begynnelsen, men det ble bra etterhvert. Må prøve å få til flere treff om ikke så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 2, 2008 ops.. sorry Keko:o glemte den i farta hehe var 100% sikker på at jeg skulle vinne fineste vw da hahahahahahha: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 2, 2008 Hehe.. Takker Roy.. Kry mann som ikke hadde forventet dette her med premier nå Montering av nytt frontsett nå, gleder meg til å bytte de 13 år gamle høytallerene Jeg vil også takke "ærbødig" og meget fornøyd for Keko og BILRADIOSPESIALISTEN for denne dagen, dere gjorde det kjempeflott : ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 2, 2008 Slenger meg på den bølgen, utrolig kult både at noen tar initativ, og at noen jobber med saken for å ordne treff. Takker så mye! Var det første treffet her nede for min del, dukker garantert opp på flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 2, 2009 Ny Vårslipp Keko? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 2, 2009 det hadde vært kult å møte folket igjen, når våren nermer seg. skikkelig bra sist vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 3, 2009 følger på her jeg oxo, hadde vært gøy med et nytt treff gleder meg til og se en viss golf R32 jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 3, 2009 Jeg er klar for slepp, får satse på litt sol i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...