Østfold: Sosial sammenkoms med drikke?

Anbefalte innlegg

Har det vært noen fest her blant østfold medlemmene det siste året? Hadde vært arti og møttes, festet litt, eventuellt snurret en film og dratt på byen , what ever!!

 

Så viss noen har lyst til og arrangere, eller har forslag til fest og eller dato osv, så sleng inn her, hadde jo vært morro og møtt noen utenom her på forumet.

 

Og ja vet det er lokaltreff i sarp hver mnd, har bare sklidd helt ut....men det drikkes vel lite der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde to sammenkomster før ul, en hos Christoffer og en hos meg. Lar seg vel gøre ågenta suksessen ja (var iallefall suksess for de få som kom, alkoholen holdt mål:p). Fom juni har jeg også et helt hus vi kan bruke, så slipper jeg å "kaste ut" dama og ungene også:) Håper også vi kan få til et grillparty på terassen eller noe når været blir bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må si meg enig i den, litt sosialiteter utenom hadde vært knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde to sammenkomster før ul, en hos Christoffer og en hos meg. Lar seg vel gøre ågenta suksessen ja (var iallefall suksess for de få som kom, alkoholen holdt mål:p). Fom juni har jeg også et helt hus vi kan bruke, så slipper jeg å "kaste ut" dama og ungene også:) Håper også vi kan få til et grillparty på terassen eller noe når været blir bedre.

 

Høres bra ut..har hus selv nå(trenger bare litt oppgradering) av terasse, kan vi sikkert arrangere hjemme til meg og engang når dame og barn er borte...;)

 

Kansje vi kan kjøre litt radiostyrt bil og i halvfylla, morro det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Radiostyrt bil i halvfyllla høres også ganske artig ut.

 

Utover grillsesongen så stiller jeg verandaen min til disposisjon:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.