Trondheim lokallag: Innvendig rens av bil i Trondheim noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Hørte med Ren Bil på Heimdal i dag.

De skulle ha ca 3000 for innvendig rens og fjerning av røyklukt.

Dette innebar total rens innvendig og innsetting av en ozon-beholder som skulle stå i bilen i en måned.

 

Noen flere alternativer eller noen og anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med jobben Bilpleiesenteret i Tempevegen har gjort på bilen min...

De holder til rett ved ES Tuning. Hva de skal ha for en slik jobb er jeg usikker på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med jobben Bilpleiesenteret i Tempevegen har gjort på bilen min...

De holder til rett ved ES Tuning. Hva de skal ha for en slik jobb er jeg usikker på...

 

 

 

 

 

jeg også har en meget positiv erfaring med Bilpleiesenteret:)

snakk med Roar Aalbu. han gjorde et underverk på min gamle s6(som natt og dag): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med RS-bilpleie på Lade, en kompis har hatt bilen sin der, og er meeeeget fornøyd! usikker på prisen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bestillt time til RS Bilpleie. Full polering med felger til vinter og sommer dekk. Innvendig rens med ozon til 5000 bolls! Inklusiv låne bil!

Artig kar. Måtte komme tilbake ved første vask etter polering for undervisning i vask av bil :)

 

Selvfølgelig er jeg i Aberdeen når dette skjer. Men frua er kresen så det blir nok bra :evil:

 

Hørte med Ren BIl på heimdal:

4500 for polering

3100 for innvendig rens

 

Bilpleiesenteret:

3500 for innvendig rens

4000 for polering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lykke til med hele pakken og håper på et bra resultat vertfall!

du må huske på å ta bilder når den tid kommer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med RS-bilpleie på Lade, en kompis har hatt bilen sin der, og er meeeeget fornøyd! usikker på prisen..

 

Tror ikke du blir skuffet der nei...sykt nøye fyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du blir skuffet der nei...sykt nøye fyr.

 

Da var bilen ferdig renset.

Røyk lukt fri og ren som ny, sa fruen, Han hadde til og med vært og ordnet med lakkpenn. Og tatt steinsprut! Den hadde han liggende, så det var bare og komme innom.

Frua var stor fornøyd. For selvfølgelig ikke sett resultatet selv, sitter fortsatt i Aberdeen.

 

Anbefales.

 

For se om vi ikke for til noen bilder når jeg for kommet meg hjem og "lært" meg å vaske bil, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen ferdig renset.

Røyk lukt fri og ren som ny, sa fruen, Han hadde til og med vært og ordnet med lakkpenn. Og tatt steinsprut! Den hadde han liggende, så det var bare og komme innom.

Frua var stor fornøyd. For selvfølgelig ikke sett resultatet selv, sitter fortsatt i Aberdeen.

 

Anbefales.

 

For se om vi ikke for til noen bilder når jeg for kommet meg hjem og "lært" meg å vaske bil, hehe

 

Bra du/dere ble fornøyd!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt bilder av kjerra.

Meget fornøyd. Var nede hos RS på fredag og fikk opplæring i vasking av bil. Lærte ett og annet der. Han vasket og vasket. Det var som å se en kustners håndrag, når han svingte høyttrykksspyleren : smil :

Han renset alle rutene, full støvsuging.

Sommerfelgene fikk jeg med, de var fedrig renset og polert. Så ut som nye!

Måtte bare levere vinterdekkene når de var lagt om, så skulle de også tas.

I tillegg fikk jeg med en flaske med vaskemiddelet hans.

"For det har du betalt for" som han sa :)

Fikk tilbake litt røyk lukt når det ble varme i sola, men han satte på ozonapparatet i 45 minutter igjen

(uten ekstra kostnad) og lukta forsvant. Skulle den dukke opp igjen, måtte jeg bare komme tilbake for en ny runde med ozon apparatet. I tilegg skaffet han lakkpenn og tok steinsprut.

Som sagt VEDLIG fornøyd....

 

DSC_0078.jpg

DSC_0065.jpg

Som vanlig blir ikke fargene perfekte på bildene, når en ikke har filter, men den er nå blank...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser meget bra ut dette ja!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.