Anbefalte innlegg

Noen i lokallaget som har sin egen VAG-COM? ABS lampa har begynt å lyse og jeg skulle gjerne sjekka hvor feilen lå. Var innom Audisentere og dem hadde ikke noe tid nå ihvertfall. Sa det var kabelen under setet som mest sansynligvis måtte strammes. Måtte sette opp en time på det isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke, men å sette opp en time hørtes billig ut:( Vet jo at minste timespris til B & M ligger på ca 920,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sant. Men nå virker det som noe er galt med ABS'n min ihvertfall Lyset går litt av og på. Men når det er på merker jeg at abs'n ikke slår inn på venstre side av bilen. Dvs, den låser opp hjula der. Aner at dette kan koste meg jeg....beste fall er det vel bare en sensor som har dårlig kontakt og derfor ikke slår inn som den skal. Men tusenlappen koster det nok uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur også en slik sensor koster nytt ca 1500,- fra Møller også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet at på gamle abs system er det ofte møkk på sensorene som kan være feilen. vet ikke åssen det er på nyere system.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min har også reagert på møkk på sensoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.