Noen som har persienne stang?

Anbefalte innlegg

Har såvidt startet prosjekt med å lage angel-eyes-facelift lamper til A3`n. men jeg trenger de klare plast stengene.

noen som vet hvor jeg får tak i, eller er det noen som har noen til overs?

de bør helst være runde eller sekskantede, har 3stk torx formede stenger, men de ser ikke så bra ut. Kan evt gi de i innbytte hvis noen vil bytte.

 

 

http://students.washington.edu/ashis/Creating%20Custom%20Angel%20Eyes.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg som kastet en persienne for en stund tilbake :(Jeg også vil ha! Noen som vet om angeleyes er godkjent som parklys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Og jeg som kastet en persienne for en stund tilbake :(Jeg også vil ha! Noen som vet om angeleyes er godkjent som parklys?

 

Er godkjent på nyere Bmw 5-serie og de fleste ettermarkedslyktene med Angel eyes er E-merket, er jo ikke lov å fikse på lyktene slik da, men det er mye som ikke er lov:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir jo det en mulighet for meg, siden jeg har bygd om park til blinklys. Må jo prøve å få bilen mest mulig "lovlig":p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Da blir jo det en mulighet for meg, siden jeg har bygd om park til blinklys. Må jo prøve å få bilen mest mulig "lovlig":p

 

Tror det kommer litt an på arbeidet som blir gjort, hvis du skjønner? Hvis du bare durer på med Halo ringer og ikke tenker så mye på finish, så kan du kanskje få spørsmål på Teknisk/Eu kontroll...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

teite regler er til for å brytes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

teite regler er til for å brytes

 

Det dem ikke vet har dem ikke vondt av, det dem vet skal dem bare drite i;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e me sånne stenger på sølv persiennene du får kjøpt på ikea! koster 90 kr eller nå sånnt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne jo brukt de. hvis de var litt penere og passet til mine lamper. har ikke åpnet lampene og målt, men jeg tviler på om de passer.

Ikea persiennene har torx formede stenger, like de jeg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kammerat av meg kjøpte sånne stenger på enten Kid eller Interiørland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.