Anbefalte innlegg

jeg la på sommerhjula i går jeg, håper ikke det kommer noe mer snø nå:P

 

Det er siste gangen jeg håper på noe slik. Det er jo 5cm med snø her nå!!!: eek :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på sunnmøre er det i alle fall himmel for alle med quattro nå. Brøytebilene glimrer med sitt fravær og det har allerede vært èn ulykke (på sula). Den bilen hadde nok ikke quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solen stårlte fra skyfri himnel igår, så jeg la om til sommerhjul..: rock :

Og hva våknet jeg opp til idag, full snøstorm: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver å pusser opp noen nå jeg, bare jeg er ferdig smetter jeg på mine ogsåå ! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

to dager siden mine kom på nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å gjøre det denne helgen, men nå skal det visstnok snø over hele fjæla idag og i morra = venter til over påske..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

la om mine for 3 uker siden;)

 

men byttet tilbake pga trenger nye dekk;)

 

jeg hadde å en fin opplevlse rundt disse tider i fjord , to timer etter jeg hadde lagt om!

 

IMG_0119.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger om rett etter påske tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

la om i går, og i dag snør det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerhjula skulle egentlig kommet denne uka, men tror det er like greit at de ikke gjorde det, for nå snør det samt at det er meldt minusgrader og snø i morra også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok en stund før sommerskoene kommer på her ja :(

Fortsatt bra med snø og bilen står parkert i garasjen pga dårlig vintervedlikehold av veiene : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, nå har det kommet noen cm her og snør sidelengs. Da får jeg bare håpe at dritten gidder ligge litt så jeg kan få litt glede av quattro før våren kommer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å titter ut på snøen som laver ned ute. I garagen står min nye bil ( Tiguan ) med sommerdekk. Kan ikke legge om til vinterdekk heller for det har jeg ikke: eek : ( har bestilt , ligger vel hos Christer nå tenker jeg ) Jaja....skal ikke noe sted i påsken jeg. Konebilen står med vinterdekk.......... så får vi se hvor lenge snøen skal vare denne gangen............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om til sommerbil i dag, men dessverre kom det slikt hvitt svineri ned fra himmelen etter jeg kom hjem. Så da var det bare å reise tilbake til Hallen for å hente vinterbilen hjem igjen. Har blitt et par cm nå, så det var nok ikke et altfor dumt valg å bytte bil igjen, nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her jeg sitter nå, i øvre Telemark, har det kommet rundt 20 cm, så er greit at man kjører på vinterdekk, ja. Men kommer vel til å legge om litt etter påske, tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit!!!! igår snødde det som pokkr her igjenn,å idag er det kaldt som f...

 

ARRRGGGHHHHH!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kan det gå...

21032008113-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På onsdag heiv jeg på sommerdekka og polerte bilen i bare genseren og i går begynte snøen å dale.. I dag når jeg sto opp var det kommet mye snø.. Ca. en halv meter her nå: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, heldig er dere som har fått lagt om eller legger om snart... Her i nord så får vi lagt om i slutten av august hvis vi er heldig, her snør det som bare faen!!! Det har jo seff ikke vært no snø tidligere i vinter så all snø'n som skulle falt tidligere kommer nå ser det ut som!!!: bråk :

 

Kanskje man skulle flyttet sørover bare pga muligheten for tidlig dekkbytte: klø :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å titter ut på snøen som laver ned ute. I garagen står min nye bil ( Tiguan ) med sommerdekk. Kan ikke legge om til vinterdekk heller for det har jeg ikke: eek : ( har bestilt , ligger vel hos Christer nå tenker jeg ) Jaja....skal ikke noe sted i påsken jeg. Konebilen står med vinterdekk.......... så får vi se hvor lenge snøen skal vare denne gangen............

 

Hoho, Har nettopp kommet fra dekkskift med nye vinterdekk lagt på bilen:)

Så da er jeg berget for denne gang hehe.......aldeles fenomenal service hos Christer & co :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.