(Data)jobb ønskes i Haugesund!

Anbefalte innlegg

Kom ikke som ett sjokk, men uansett aldri kjekt når det skjer...

 

Fikk permiteringsvarsel på jobben idag pga lite oppdrag... så dersom noen vet om ledige jobber i Haugesundsområde (helst innen hidden, men er åpen for det meste) så bare kom med tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Kom ikke som ett sjokk, men uansett aldri kjekt når det skjer...

 

Fikk permiteringsvarsel på jobben idag pga lite oppdrag... så dersom noen vet om ledige jobber i Haugesundsområde (helst innen hidden, men er åpen for det meste) så bare kom med tips!

 

Hva kan du innen hidden da ? Programering eller selger eller hva driver du med ? Hvor du jobber nå også hjelper jo... Kan høre med en kamerat om han har noe på lur........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke programmering :) Har vell drevet mest med drift og support... har jobbet hos Solutions/Merkantilhidden i 7 år ;) Tar også småoppdrag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo få faqst jobb hjemme hos meg etter som jeg stadig kommer borti virus:D: fan :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du gir meg ein kopp kaffi så fikse me det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nextline så en kamerat av meg drive søker etter 4 stk hidden folk.... er vel mest salg men uansett........ står annonse i avisen også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den annonsa men tror ikke jeg passer for jobb som oppsøkende selger siden jeg hater slike selgere :)

 

Men takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.