#1 Skrevet Mars 17, 2008 Skal ha meg felger til golf 5 , og klarer ikke å bestemme meg, så trenger noen inspill. Bilen er en sort golf 5 sportline 2.0 TDI 2004. Har lurt på bbs felgene som blir levert med a6, men han jeg skulle kjøpe av ville beholde dem selv, og har ikke lykkes med å finne flere for salg, og nye er uaktuelt, det blir for mye penger. Så nå ser jeg på rs6, a8 eller rs4 -2 noen som har bilder av biler med golf 5 med slike felger, eller innspill på andre felger som kan bli bra på? Lurer også på hva inpress som er best på golf 5? Felgene skal være i 19 , håper noen har noen bra innspill Legger inn et bilde av golf 5 med 19 rs6, hva syntes folk om den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2008 Jeg synes at RS6 er en sikker vinner på mange VAG, og dette er ingen unntak Mitt tips for fete hjul for Golf V er Helios-felger i 19". Det er originale VW-felger. I denne tråden har du eksempel på disse: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=106808&highlight=R%E5+passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 Jeg synes at RS6 er en sikker vinner på mange VAG, og dette er ingen unntak Mitt tips for fete hjul for Golf V er Helios-felger i 19". Det er originale VW-felger. I denne tråden har du eksempel på disse: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=106808&highlight=R%E5+passat Hvilken pris klasse snakker vi da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2008 ikke billig nei.... vet ikke eksakt pris. Men da har du felger som alle misunner og få har på sine doninger;) Møller har disse i sitt sortiment. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2008 Hva er budsjettet ditt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2008 Max 20 med dekk var tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2008 Jeg holder også på å lete forgjeves etter 19" felger til Golfen min. Her er noen jeg har eller holder på å vurderer: 1. VW Omanyt 8.5/18" eller 9/19" (fra VW Individual "R-Line") 2. Tomasen TN4 8.5/19" m. 235/35/19 til 16.568,- hos NBS 3. VW Helios felger som omtalt lengre oppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2008 Nr 2 og 3 var fete da i grunn, har du peiling på prisen på helios? er vel lett 30 med dekk kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2008 Tre til: 1. Nuvolari replica felg (18" tror jeg) 2. Sportec MO10 3. Bently Continental GT OEM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2008 Hvilke felger har du på nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2008 Vet ikke hva Helios koster hos møller men hørt snakk om opp i mot 60.000,- Ebay er nok plassen å handle. Her: http://cgi.ebay.de/Original-VW-Phaeton-Helios-Alu-19-Passat-3C-Golf-5_W0QQitemZ130187680461QQihZ003QQcategoryZ9888QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem gikk et sett felger for 1200€, dvs 9.700,- (pluss 25% moms og frakt) ville de blitt dine for 13-14.000,- Hva med Tomasen TN1? Ikke hørt med NBS om pris enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2008 Hvilke felger har du på nå da? Kjører med vinterhjul 17" RS6... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2008 Hva syntes du om rs6 da? Ser det pent ut? lurte på dem i 19, men blir kanskje litt kjedelig, er ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2008 Jeg liker de så klart Men siden jeg allerede har valgt de som vinterhjul vil jeg finne noe annet til sommeren. Hvis ikke hadde nok 19" RS& stått som en god kandidat hos meg! Du har jo bilde av det selv i tråden her! Ingen tvil om at det tar seg godt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 17, 2008 Helios så digg ut da, men er litt skeptisk til ebay , og mye penger hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 17, 2008 Har sendt mail til kontakten til oemplus usa , i tyskland, og håper han kan skaffe helios i 19, det hadde vert supert! Så helios lå på ca 10 000 uten dekk hos oemplus, blir det vel frakt, moms og dekk i tilegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 17, 2008 Et iite stalltips er å først handle inn understell. Det er ingenting som er værre enn store felger på usenket bil. Skal du ha justerbart, eller bare fjærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 17, 2008 Tar det samtidig felger og senk asså , frister med justerbart, kjedelig å ikke kunne få den akuratt slik høyde man vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 17, 2008 Her er min med 50mm senk og 17" RS6 som sagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 17, 2008 Så veldig pent ut da Er det noen som har et bra justerbart senkesett å anbefale også kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 17, 2008 Skulle jeg kjøpt meg justerbart senkesett i dag hadde jeg begynt her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115517 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 17, 2008 Hva med Carlsson eller Brabus felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 17, 2008 Hva med Carlsson eller Brabus felger? Har aldri sett hvordan dem ser ut?? passer dem på golf v? Hvilken pris klasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 17, 2008 Du har kje lett for å bestemme deg du Laban:) va fint senka med 50mm den grå golfen der egentli. ka sett er det? trur eg ville gått for det eg L:M: blir ofta stivt med høydejusterbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...