Hvilke felger til Golf 5 og hva inpress?

Anbefalte innlegg

De er kule, men jeg liker ikke sorte felger på sort bil, hadde jeg hatt hvit bil hadde jeg seriøst vurdert dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helios er pent, hverken mer eller mindre, og jeg ville personlig ikke brukt såpass mye peng på en såpass "kjedelig" felg :)

 

Hva med å gjør som Anders Moen, kjøpe 8,5/9,5x19 BBS LeMans replica istedet? Tror det kunne blitt helt greit utseendemessig uten at jeg aner pris og kvalitet på de felgene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, du har jo et poeng sånn sett. Har du noen ide hvem som forhandler bbs lemans replica og om det passer med inpresset, er selvsagt noe å vurdere , bbs lemans er jo pene felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvem som selger, men vil tro Anders vet siden det sikkert er han som kjøpte de på BMWen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM er sendt :)

 

jeg har intrykk av at du er litt felgoman :P sett det i tidligere poster.. Om valget står mellom replica rs6 , a8 og helios da, hva hadde du valgt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du tenker på RS6 og A8 som i de som "alle" har hatt ville jeg aldri vurdert det, da ville jeg MYE heller hatt Helios, er ikke særlig glad i de. Men noe annet som er tøft på Golf V er jo A8 felgene i RS4 design som Ola har for salg, Frode har/hadde vell slike på sin Golf V. Får du plass til 8,5x20 ET35 hadde jo også dette blitt rått tror jeg... men ideelt sett skulle du jo overtalt Tore Ø til å selge BBSene sine, de er omtrent det optimale på slik bil synes nå ihvertfall jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du tenker på RS6 og A8 som i de som "alle" har hatt ville jeg aldri vurdert det, da ville jeg MYE heller hatt Helios, er ikke særlig glad i de. Men noe annet som er tøft på Golf V er jo A8 felgene i RS4 design som Ola har for salg, Frode har/hadde vell slike på sin Golf V. Får du plass til 8,5x20 ET35 hadde jo også dette blitt rått tror jeg... men ideelt sett skulle du jo overtalt Tore Ø til å selge BBSene sine, de er omtrent det optimale på slik bil synes nå ihvertfall jeg.

 

Tror meg jeg har forsøkt, har sendt ham ganske mange pm og meldinger :P hehe.. Til og med øket budet, men tror han er for glad i dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du legge ut info når du vet noe om hvor det er mulig å få tak i BBS LeMans replica felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror folket om desse? Blir vel omtrent BBS LM?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19-WHEELS-VW-GTI-GOLF-R32-MK-5-JETTA-EOS-RIMS-5X112_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em153Q2el1262QQcategoryZ43959QQihZ008QQitemZ180226282635QQtcZphoto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en impuls handel etter litt att og frem meldinger på ebay :)

 

Så nå ble det BBS Lemans replica felger på meg :) Skal i banken og overføre i morgen, så kom felgene etter ca en uke sa han :) Blir sendt med fedex, så da var endelig problemet med sommerfelger løst, til en veldig mye rimligere pris enn jeg trodde , jeg skulle ende på :D

 

EXLMSILVERSOLO.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! Blir kanon bra det der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! Blir kanon bra det der

 

Takk, fant et firma til som solgte BBS LM Replica i statene, han hadde 2 sett igjen til Golf V sa ham, men fikk aldri noen pris, da han svarte så sent (ikke svart enda) Så kjøpte av han som faktisk svarte på mail :)

 

Så om du sender meg en pm, kan jeg sende deg mail adressa ;): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved en liten teaser :)

 

golfmedbbsle.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått felgene da?? hva kostet de hjula??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene nærmer seg norge, har ikke fått dem enda... Nå er dem Apr 4, 2008 10:37 PM Arrived at FedEx location PARIS FR , så er i alle fall på rett side av dammen :)

 

Prisen kan var grei, alt jeg gidder å si :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nettside til meg da? så jeg får tak i samme, kan sende på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

marius ve det deg eg bytta a3 i s2 med for noen år siden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

marius ve det deg eg bytta a3 i s2 med for noen år siden?

 

heisan, stemmer d du:) du er inpå hær du også asså..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte det siste settet de hadde, men søk litt på ebay.com så kan de hende du finner noen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er nå det:) hadde lars martin i tunet nå å det blei kanon bra med nye hjul å senk:)

grattulera med kjempe tøff bil lars m

 

ka bil du har nå då marius?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer tre bilder av bilen.

 

Ja jeg veit bilen er skitten og bildene er dårlig, men har rett å slett ikke hatt tid å vaske... Tok en del meir tid enn forventa å få sette på.

 

Subber litt framme med kraftig sving enda, så får sjå om ein finne ut ka det tar borti ;)

 

IMG_9173.jpg

IMG_9172.jpg

IMG_9171.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Subber litt framme med kraftig sving enda, så får sjå om ein finne ut ka det tar borti ;)

 

 

om du ikke har valset eller noe, tipper jeg det er skruen til innerskjermen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en god mistanke om at det er den jah :) Så får modde litt til helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka pleie dere å gjør med den sruen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.