Stavanger lokallag: Street Legal 2008

Anbefalte innlegg

Skamsynd at det ikje va sist helg heller!!!

 

Har ikje meldt så gudd ver itte så eg har forstått.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille eg hvis d e mer en 1grad.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel komme å kikka eg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huska å ta av hjulå då svein ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jekk godt idag frank : klø : Kassen så iche ville verme ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inngående aksel knakk tvert av :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Offdå. Va kjedeligt det då Frank Andre. Får håba på bedre lykke neste gong. Eg hadde håpt eg sko få se deg kjøra mot den blåe S2`en fra Kristiansand i dag. MENMEN.

Er forresten enn utruligt fine S2 du har. Passe græla godt me de mørke hovedlyktene fremme iforhold til fargen på bilen. Heilt sjef !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpet å fått kjørt selv også men sånn gikk det ikke dessverre :(

Kjipeste var jo at jeg ikke fikk tatt et drag en gang. Men får ta det som bevis på at det finnes kraft i bilen;)

Takk for skryt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var dårlig statestikk på audiene som var der? Har du tatt ned kassen åg å fått sitt på det?

dogbox dogbox dogbox dogbox

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er bare parkert, har ikke begynt å skru på den. Hvis du sponser så er jeg med på den ;)

 

Nei får ordne en rs4 kasse eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilte med en gammel sliter (10VT) med 20 år på nakken........må gjøre noe med det under panseret skal det bli noe fart, men artig var det likevel :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dumt det gikk slik, hadde virkelig gledet meg til å se bilen i aksjon. Heldigvis fikk jeg med ett drag av den blå fra Kristiansand, så ut til å gå greit bra! Men etter dette var jeg/vi så navla lei speakeren at vi gikk. Er ikke han jeg vil høre på, jeg vil høre gromlyd!! Makan til bråk på han, i tillegg alt han kunne var "En blåe....blått vidunder!" osv osv. Off! Men lykke til med skruinga Frank Andre, du kommer nok sterkere tilbake tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å snakke om all krafta som var under bilene? Å reffererte til Frank Andre Rui som sjåfør på den suv mercen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, har jeg fått meg mersje?

 

Han speakeren var ganske slitsom ja, og jeg som måte være der til the sweet end for å få taua dritten hjem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off! Kondolerer, jeg hadde ikke holdt ut. Men var i alle fall en fin "Mercedes vidunder" du hadde fått deg :P Og volvoen og opelen var plutselig i bad boys klassen. Håper ikke samme karen får speakerjobben til høsten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.