#1 Skrevet Mars 18, 2008 Lørdag 5 April fra 12.00 og utover dagen er det åpen dag hos ES-Tuning! Det blir mulighet for å få gjort ting med bilen pluss kjøpt en del tjenester for en grei pris, dvs rabbatt! Det er mulighet for å ringe ES og bestille varer for så å hente de ut den dagen og få rabbatten. Man bør ringe å bestille snart da. Vet ikke hvor mange som kommer, men dere kan godt si fra hvis dere har mulighet til å komme. Dette blir i tillegg månedens lokallagstreff! Så kom folkens, men si fra på forumet først da! På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2008 BARE SÅ DET KLART !!! DET STÅR 4 APRIL I TREFFPUNKT. DET ER FEIL. DET ER 5 APRIL DET SKAL VÆRE. Ellers stemmer alt, med litt gjentagelser da, men men!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2008 Er vel kanskje på tide å slepe ræva innom Egil og Julie igjen og ta seg en titt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2008 Dette kunne dere tatt i påska mens jeg er i tr.heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2008 Dette kunne dere tatt i påska mens jeg er i tr.heim Ja kanskje det! Trur det blir lite folk herfra da, alle er jo på Påskeferie!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 19, 2008 denne gangen kommer jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2008 hvordan blir mulighetene for chipping og evt. testing på rulla den dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2008 Åpen Dag hos ES tuning i Trondheim Lørdag 5. April 2008. Trondheim lokallag og ES Tuning inviterer den 5. april til åpen dag i ES Tuning sine lokaler i Trondheim. Oppmøtetidspunkt er fra kl 12.00 og utover, vil holder på utover dagen/kvelden så lenge det er folk tilstede. Det vil bli gitt opptil 20*% på alle produkter som for eksempel: bremsing (effektmåling), tuning, diagnosetest med VAG-Com og KN-filter! Dette gjøres på stedet. Deler kan kjøpes hos ES denne dagen eller bestilles for henting senere. Bremsing (ren effektmåling på bremserulle) vil også bli gitt til kr 1250,- Dette er en utmerket sjanse til å få sjekket hvor mye effekt man har i bilen til en redusert pris, se hva ES Tuning har å tilby samt treffe klubbmedlemmer og slå av en prat! Ved spørsmål, ta kontakt med ES Tuning på tlf 920 31 818 \ info@estnuing.no, evt lokallagsleder Jann Gunnar Værnes på tlf 9246817\ jann_vernes@hotmail.com De som skal ha bil i bremsebenken bes sende en beskjed til lokallagsleder Jann Gunnar om at de kommer, samt hvilken bil de stiller med. Hvordan komme seg til ES Tuning? Følg E6, ta av i lyskrysset ved Hydro Texaco stasjonen, retning vest. Følg Tempevegen mot sør, ta av til høyre ved Tempe Dekkservice, og du finner oss i samme bygg i motsatt ende. Adresse: ES Tuning Trondheim Tempevegen 31 7037 Trondheim Vel møtt, Trondheim Lokallag og ES Tuning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2008 kommer æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2008 jeg også kommer en tur. kan ikke gå glipp av denne sjansen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2008 kommer sikkert og tester bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2008 lurer på om jeg også kommer for og få mappet bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2008 lurer på om jeg også kommer for og få mappet bilen:) Det blir vanskelig å få mappet bil den dagen, men hvis du bestiller mapping innen Lørdag, så får du rabbatt likevel og du får gjort jobben senere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2008 Det blir vanskelig å få mappet bil den dagen, men hvis du bestiller mapping innen Lørdag, så får du rabbatt likevel og du får gjort jobben senere!! hmm, men tror du jeg kan ringe es å spørre om det er mulig likevell?? den lørdagen er ypperlig for meg for og få mappet bilen, vis jeg kjører uten mapping så mye lengre så bli det vell motorras...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 30, 2008 er vel lite sannsynlig at en telefon dreper deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 30, 2008 hmm, men tror du jeg kan ringe es å spørre om det er mulig likevell?? den lørdagen er ypperlig for meg for og få mappet bilen, vis jeg kjører uten mapping så mye lengre så bli det vell motorras...... Ring dem, så får du vite hvordan og når! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 30, 2008 mange lokale helter som har forumvegring for å si at de stiller opp til ljuging eller?? (og noen med deletilgang til Passat 35i som skal hit? PM isåfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 30, 2008 Ring dem, så får du vite hvordan og når! ja får ringe de i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 30, 2008 er vel lite sannsynlig at en telefon dreper deg? ja får jo håpe ikke det:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 30, 2008 mange lokale helter som har forumvegring for å si at de stiller opp til ljuging eller?? (og noen med deletilgang til Passat 35i som skal hit? PM isåfall) Øh! Og hva menes med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 30, 2008 Har vel ikke vært overveldende tilbakemelding fra medlemmer i lokallaget vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 30, 2008 Har vel ikke vært overveldende tilbakemelding fra medlemmer i lokallaget vel? Begynner å bli ganske vant til det! Kan ikke sammenlignes med andre byer med ca samme antall medlemmer! Skjønner ikke hvorfor! Blir vel forandring fra August tenker jeg, uten at jeg vil gå nermere inn på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 30, 2008 Vurderer og ta meg en tur jeg. Hadde planer om å kjøre bil i benken jeg også, men det blir ikke noe av det da Men blir vel å stikke innom en tur regner jeg med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 30, 2008 Forresten. Det er åpen dag for alle ja? Ikke bare medlemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 30, 2008 Forresten. Det er åpen dag for alle ja? Ikke bare medlemmer? Hovedsaklig medlemmer ja, men trur ikke det er noen som legger seg opp i om det kommer andre. Rabbatten er vel for medlemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...