Trondheim lokallag: Åpen dag ES-Tuning 5 April !!!

Anbefalte innlegg

Etter det jeg så , så fikk A4`n 152hk på hjula.... ,som skulle være ca 200hk i motor

S2`n fikk jeg ikke sett, men tror ikke Egil ville fullføre effektmåling.....

 

stemmer nok bra det, 152 på hjula blir 202,67hk i motor med 25% drivverktap;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et trivelig treff. Ble da en del folk som kom også.

 

Slenger ut et par bilder jeg. Si fra om noen skal fjernes. Ble dessverre ikke flere, da kamera gikk tom for strøm :(

aapendag-es2.jpg

aapendag-es3.jpg

aapendag-es5.jpg

aapendag-es7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vel ikke noe skikkelig testing da den ene gikk for magert å den andre stikk motsatt om jeg fikk med meg riktig... Men er som Bård sa at A4'n fikk 152 hk og 290 NM på hjul. noe som tilsvarer 200 i motor(skulle vist være 220-230)

 

S2'n turte dem vel ikke bremse høyere enn 3000 omd da den gikk alt for magert etter hva jeg hørte ble sagt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vel ikke noe skikkelig testing da den ene gikk for magert å den andre stikk motsatt om jeg fikk med meg riktig... Men er som Bård sa at A4'n fikk 152 hk og 290 NM på hjul. noe som tilsvarer 200 i motor(skulle vist være 220-230)

 

S2'n turte dem vel ikke bremse høyere enn 3000 omd da den gikk alt for magert etter hva jeg hørte ble sagt..

 

dette stemmer, vart målt til ca.237hk på 3500.omd.

må bestille ny time med bytting av chip og dyser og mapping.. da blir det vel nermere 400hk..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for oppmøtet, trivelig å se så mye folk i noe som ikke kan kategoriseres som mye annet enn trøndersk 'go-vær..

 

 

Var ute med kamereaet og tok noen bilder jeg og..

DSC06982.jpg

DSC06988.jpg

DSC06999.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen til, da..

 

Fra bremsingen, A8 med W12 og reservemotoren. : smil : Brukte greit opp plassen på pallen..

DSC07063.jpg

DSC07032.jpg

DSC07040.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pen panser pinne på den hvite urquattroen, passet pent til carbonlook oljelokket på den :P . Masse pene motorrom, bra noen klarte å ta bilder.

Jeg hadde med meg kamera, men oppdaget når jeg kom fram at batteriene sto i laderen enda :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var iallefall IKKE aktuelt å gjøre en follow-up etter Pudding og ta krokan-Passaten på rullene! : smil :

 

Men hvem av dere eksakt var det som kom nordfra (N-T LL) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært innført navneskilt e.l for at enn skulle identifisere alle :P for en som er relativt ny til klubben så er det vanskelig å finne ut hvem alle er hvertfall. Tror det var Bård Even fra N-Tl som gikk i jakke med n-Tl logo på men sikker er man ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer bra det ja, det var jeg som gikk i Nord-Trøndelag Lokallags jakken (han tjukke :D ) , og kjørte 90 quattro`n med stein mellom bremseskiva og skivebeskyttelsen ;)

 

Itillegg til meg , så var Jan G. Krogh der.. som kjørte A4 tq`n sin :) , og Geir Søreng som kjørte sin A6 (gammel bilen til Ben Øye)

 

Og det var nok alle fra oss , så igjen flere kjente ansikt fra Bla: funesdalen og flere andre klubb treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at vi har bildeserier på vår midlertidige hjemmeside http://vacn.moo.no hvor vi kan legge ut bilder fra arrangementer vi er på. Ta kontakt med meg hvis noen vil ha bildene sine utlagt fra ES åpen dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.