#1 Skrevet Mars 27, 2008 Hvor får jeg tak i dette til en rimelig pris ? Er til Rallyen... Mvh, Kristoffer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2008 Noen her som vet om Amerikanske butikker som selger VW-deler over nett ? Må jo lønne seg å handle derfra nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2008 ebay.de pleier å ha drøssevis av dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2008 TMTuning har jo mye originale girkuler med mansjett og matter som du kan titte på. F.eks så passer Lupo GTi-girkule rett på, og 5er GTi-matter passer som fot i hose i en 2er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2008 TMTuning har jo mye originale girkuler med mansjett og matter som du kan titte på. F.eks så passer Lupo GTi-girkule rett på, og 5er GTi-matter passer som fot i hose i en 2er. Kult, da skal jeg ta en titt der nå Men det har ikke noe å si på passformen at jeg har syncro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2008 På gulvet der gulvmattene er, så er det vel fortsatt likt som på en hvilken som helst annen 2er;) Så nei, det er nok ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...