Oslo: Kolonne til Hadeland treffet 26.04

Anbefalte innlegg

Er det noen planer for å kjøre kolonne fra Oslo området oppover? Tenkte selv å kjøre Skedsmokorset, Gardermoen og Hadeland via den nye veien, tror det er riksvei 35. Fin vei å kjøre oppover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det blir kolonne : ja : Vi pleier å møtes på Statoil på Furuset og så plukke opp "resten" på Shell på Skedsmokorset. Alle som har lyst å slenge seg på underveis er så klart velkomne : vinke :

 

Jeg har planer om å bli med iallfall : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo bare å avtale tidspunkt, så kjører vi oppover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir selvsagt også med på denne kolonnen som vanlig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonne er jeg med på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet åpner kl 10 så da passer det vel å være på Shell skedsmokorset kl 0900 ? !

 

Blir vel litt snakkis før vi drar videre og da skulle vi vel være på Hadeland litt over 10 tror jeg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet åpner kl 10 så da passer det vel å være på Shell skedsmokorset kl 0900 ? !

 

Blir vel litt snakkis før vi drar videre og da skulle vi vel være på Hadeland litt over 10 tror jeg.....

 

Btw: Så bruker dere sikkert litt tid på å vaske også. ;)

 

Anbefaler Esso iår, husker ikke om dere har brukt den før om åra, men 3 selvvaskehaller der. Spørs om det ikke blir lang kø oppe på Møller der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw: Så bruker dere sikkert litt tid på å vaske også. ;)

 

Anbefaler Esso iår, husker ikke om dere har brukt den før om åra, men 3 selvvaskehaller der. Spørs om det ikke blir lang kø oppe på Møller der. :)

 

De siste par årene har vi jo hatt mulighet til å spyle av bilene på plassen, men det er absolutt noe å tenke på at vi må av gårde tidlig nok til å rekke å vaske bilene først : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger meg på kolonne kjøringen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De siste par årene har vi jo hatt mulighet til å spyle av bilene på plassen, men det er absolutt noe å tenke på at vi må av gårde tidlig nok til å rekke å vaske bilene først : ja :

 

De to siste årene har vi møttes på Statoil Furuset kl. 7.30 og kommet oss avgårde derfra litt før 8.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje med. Må se an situasjonen litt. :P Men lenge siden jeg har møtt gærningene på Hadeland nå, så jeg bør egentlig bli med. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så klar for å være med!!!! Håper jeg har fått skjørtesett montert til da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to siste årene har vi møttes på Statoil Furuset kl. 7.30 og kommet oss avgårde derfra litt før 8.00

 

Jeg forslår samme møtetidspunkt i år også jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant det passer, så henger jeg meg på fra Oslo jeg også:)

 

Var litt kjapp der... trodde det var søndag, men lørdag jobber jeg selvfølgelig:(

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant det passer, så henger jeg meg på fra Oslo jeg også:)

 

Var litt kjapp der... trodde det var søndag, men lørdag jobber jeg selvfølgelig:(

 

A.J.

 

Søndag er det vårmønstring på Vaerste så det blir kolonne da også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje med. Må se an situasjonen litt. :P Men lenge siden jeg har møtt gærningene på Hadeland nå, så jeg bør egentlig bli med. :)

 

Du bør nok det ja. ;):evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag er det vårmønstring på Vaerste så det blir kolonne da også ;)

 

Den er jeg med på:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem søndag er vaerste? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem søndag er vaerste? :P

 

Søndag 27.4, dagen etter Hadeland treffet....:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, er i Riga den helga jeg :( Dritfaen å gå glipp av første utstillings treff. =(

 

Btw, jobber du i kaldbakken, sett en RS2 stå der i arbeids tida. Jeg jobber nede i stanseveien til tider :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, er i Riga den helga jeg :( Dritfaen å gå glipp av første utstillings treff. =(

 

Btw, jobber du i kaldbakken, sett en RS2 stå der i arbeids tida. Jeg jobber nede i stanseveien til tider :)

 

Det stemmer nok ja;) Jobber stort sett bare en dag i uka da, men er på jobb i morgen hvis du er i nærheten...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to siste årene har vi møttes på Statoil Furuset kl. 7.30 og kommet oss avgårde derfra litt før 8.00

 

Blir det da avreise fra Shell Skedsmokorset ca 08:30 da?

Hadde vært morro med en kolonne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det da avreise fra Shell Skedsmokorset ca 08:30 da?

Hadde vært morro med en kolonne..

 

Vi bruker å ta av på Olavsgård å kjøre opp til Gjelleråsen og kjøre Rv4 oppover, så det beste blir vel om du stiller deg opp ved Hellerudsletta kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker å ta av på Olavsgård å kjøre opp til Gjelleråsen og kjøre Rv4 oppover, så det beste blir vel om du stiller deg opp ved Hellerudsletta kanskje?

 

Da er vel det en idè ja!

 

Er det flere som skal henge seg på kolonnen ved Hellerud?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker å ta av på Olavsgård å kjøre opp til Gjelleråsen og kjøre Rv4 oppover, så det beste blir vel om du stiller deg opp ved Hellerudsletta kanskje?

 

Var det ikke snakk om å kjøre nyveien over gardermoen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.