#1 Skrevet Mars 28, 2008 Tror jeg vil ha med meg Hovedtreffet i år. Noen andre som skal ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2008 me too 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2008 Blir nok tur på meg også fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2008 Skal vi legge opp til noe kjøring sammen ? ( selv om det sikkert bare fører til "tullkuk kjøring") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2008 tjaaa nårtid e treffet då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2008 Skal vi legge opp til noe kjøring sammen ? ( selv om det sikkert bare fører til "tullkuk kjøring") Hehe tullkuk kjøring me Diselbrakka mi,den hadde vel sikkert fått sjokk: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2008 Helgen 6-8 juni. Fant heller lite info egentlig ???? Edit : tar det virkelig 9 timer å kjøre ? http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Itineraires?strDestLocid=31NDF0djcxMGNOakF1TmpjeE1nPT1jTVRFdU9ETTBOams9&from=MAP#startLocid=31NHdwbnQxMGNOVGt1TkRJNU56ST1jTlM0ME5qQTFNUT09&destLocid=31NDF0djcxMGNOakF1TmpjeE1nPT1jTVRFdU9ETTBOams9&step1Locid=&step2Locid=&vh=CAR&distance=km&strVehicle=0&intItineraryType=1&devise=1.0|EUR&isAvoidFrontiers=false&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=false&carTypeHidden=Citadine&caravaneHidden=false&typeCarbHidden=essence&autoConso=6.8&villeConso=6&routeConso=5.6&carbCost=1.3&dtmDeparture=29/03/2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2008 nah tar v el ikke fullt 9 timer da husker ikke hva jeg brukte sist.. mener jeg bruker 7 timer eller litt mere te Drammen eller e eg helt på potetåkern no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2008 vist eg er hjemme, og bilen er oppe å går som den skal, så tror eg at eg og tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2008 eg er i en påperiode, men vis eg kj e ute så stille eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 31, 2008 Helgen 6-8 juni. Fant heller lite info egentlig ???? Edit : tar det virkelig 9 timer å kjøre ? http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Itineraires?strDestLocid=31NDF0djcxMGNOakF1TmpjeE1nPT1jTVRFdU9ETTBOams9&from=MAP#startLocid=31NHdwbnQxMGNOVGt1TkRJNU56ST1jTlM0ME5qQTFNUT09&destLocid=31NDF0djcxMGNOakF1TmpjeE1nPT1jTVRFdU9ETTBOams9&step1Locid=&step2Locid=&vh=CAR&distance=km&strVehicle=0&intItineraryType=1&devise=1.0|EUR&isAvoidFrontiers=false&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=false&carTypeHidden=Citadine&caravaneHidden=false&typeCarbHidden=essence&autoConso=6.8&villeConso=6&routeConso=5.6&carbCost=1.3&dtmDeparture=29/03/2008 Bør absulutt bregene 9timer, hvar på Flisa på fredag kjørte fra Gardremoen og brukte 1 1/2 t derfra, så det går fort 2 timer fra oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 31, 2008 Ja er en lang tur, men er vært det. Hadde tenkt å ha tralle med så blir ikke noe råkjøring på meg Får ta det på banen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 31, 2008 Du må vel ha me deg tralle, så du e sikker på at får me raserbilen him 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2008 Tror de blir bugrun på meg i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2008 Du må vel ha me deg tralle, så du e sikker på at får me raserbilen him Ja får ta 2 biler med krok så må jeg vel komme meg hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 7, 2008 da har jeg bestillt ett dobbeltrom te meg og en kamerat på Haslemoen og nå gjenstår det bare å handle hjelm på biltema så e eg klar hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 8, 2008 Blir nok Bug Run for min del i år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 8, 2008 Blir nok ein tur over for meg og, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 8, 2008 får prøve å ta turen jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 10, 2008 Da alt på haslemoen var reservert (noe som var rimelig latterlig) så har vi nå heller booka ei hytte på http://www.elverumcamping.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 11, 2008 Eg va øve me racerbilen her forrige helg, brukte ca 9,5 time fra elverum ned e3/e6 trur eg de va. Då va eg tungt lasta men lite trafikk. Å det va vel heilt ut her te øynå. Så må nok regne me litt tid. Han eg va hos litt sør for elverum kjørte nord så sør, men våler e vel såpass langt sør at lønne seg å kjøre kongsvinger. Forresten Øyvind, Du som ska bu i Elverum, då hadde eg kjørt E6 opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 11, 2008 kjøre nok te oslo og så E6 opp ja trur eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 1, 2008 Er noen som skal kjøre fra Stavanger også, så om vi skulle slått følge kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 2, 2008 Er noen som skal kjøre fra Stavanger også, så om vi skulle slått følge kanskje?? Hva vei kjøre dere? Kjøre dere Suleskar er det jo mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 2, 2008 Voldsomt usikker på hva jeg skal gjøre. Helgen etterpå reiser jeg til lalandia som blir minst like mye kjøring. ( helt nede i sør enden av samme øyen som København ligger på.) Over 100 mil helgen før frister ikke mye da, og sliter alerede med litt mye km på Audien. Får heller ikke med meg noen , og å kjøre alene frister lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...