Haugesund lokallag: Hovedtreffet - noen som skal ?

Anbefalte innlegg

Og der fikk jeg reservert ett dobbeltrom på Haslemoen likavell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voldsomt usikker på hva jeg skal gjøre. Helgen etterpå reiser jeg til lalandia som blir minst like mye kjøring. ( helt nede i sør enden av samme øyen som København ligger på.)

 

Over 100 mil helgen før frister ikke mye da, og sliter alerede med litt mye km på Audien.

 

Får heller ikke med meg noen , og å kjøre alene frister lite.

 

hehe det er da ikke noe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vei kjøre dere? Kjøre dere Suleskar er det jo mulighet

 

Blir nok langst kysten, da Suleskar - Dalen er en drittvei.. Og de fleste har lave biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begyner det å nærme seg, ikke flere som skal?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bedre å kjøre Hardangervidda pga tunnel arbeidene eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bedre å kjøre Hardangervidda pga tunnel arbeidene eller ?

 

Hardangervidda er et helvete å kjøre med senka bil å store felger. Kjørte der i fjord sommer å det skal bli LENGE til jeg gjør det igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det komt noken konkrete planer for avreise og reiserute?

 

Eg tenkte å reise fredag formiddag, men usikker på om eg tar Haukeli eller Hardangervidda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært så mye usikkerhet hvem som kjøre bort, men jeg håper å reise i mellom kl 12-14 fredag og kjøre Haukeli ( kommer an på hva jeg blir ferdig med av biler).

Det kommer trolig å bli med 1 eller 2 biler som ikke er med på forumet :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe så sent jaja reiser vel i ca 0630 tiden eller noe så viss noen vil henge på rundt den tida så e d greit.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært så mye usikkerhet hvem som kjøre bort, men jeg håper å reise i mellom kl 12-14 fredag og kjøre Haukeli ( kommer an på hva jeg blir ferdig med av biler).

Det kommer trolig å bli med 1 eller 2 biler som ikke er med på forumet :).

 

håpe eg klare å hiva meg med då :) mangle ein eu godkjenning så tror eg at eg er klar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mulighet for å ta med seg to stag for meg over til våler??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ta med ett for en bergenser , gidder ikke ta med flere da jeg skal liksom finne fyren som ska ha det før det blir banekjøring.skal ikke på campen så..

 

Men må da være en annen her som kan.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mulighet for å ta med seg to stag for meg over til våler??

 

Hva stag er dette? kan sikkert ta dei med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva stag er dette? kan sikkert ta dei med

 

er to tårnstag i stål til polo...har solgt de til en kar som skal på våler treffet..reiser til bug run selv, så visst du kunne tatt de med hadde det vært supert!:) kan komme innom deg i vats med de på torsdag om det passe???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hva bil jeg kjøre og hvem som er med, litt problemer å bli ferdig.

 

Men dei som vil kjøre sammen med meg kan ringe (90620211) regner med å kjøre fra knapphus ca 13.00

skal ligge på campen i telt og tar med banner " Haugesund lokallag" så bare å komme å slå dere ned der.

 

MVH

Fridtjov

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er usikker eg og, får svar i dag håpe eg om bobilen og om min bil blir eu godkjent, håper alt går i orden. veit ikkje kortid det evt blir avreise på oss, kan ikkje dei som kjører først gi ein politi raport vist det sku ver noen kontroller ute? :) har ingen planer om noe rally, men greit å veta :) 93212642

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må melde avbud her. Har 100 ting å gjøre før jeg reiser på ferie neste helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg melder avbud og,

 

Blir litt i lengste og varmeste laget å kjøre trekkbil uten aircondition denne helga.

Og så er det så mykje som skulle vert gjort heime.

 

Men viss det ikkje blir tur på meg, så lover eg å komme tilbake sterkere ein anna gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at eg er med :) bilen blei eu godkjent i dag, jobber med å fikse overnatting nå, bobil planen gjek i vasken desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til at eg er med :) bilen blei eu godkjent i dag, jobber med å fikse overnatting nå, bobil planen gjek i vasken desverre

 

Telt går bra, er jo meld fint vær. Ring/sms dersom skal kjøre med meg ellers så snakkes vi i Våler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usj, har prøvd meg på telt før.. aldri mer.. faen så varmt å klamt jo.. urk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.