Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg ødelegger noe, men som sikkert flere la merke til i regnskapet som dumpa ned i poskassa her om dagen så er det satt av penger til Jubileumstur for å markere 15års jubileet som klubben har i 2008. Jeg blir da litt nysgjerrig og lurer på hvor turen går.. Ihvertfall så hadde det vært fint å fått vite datoen/-e for det hadde vært greit å ha det med i planlegginga. Ikke alltid like lett å få fri fra jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm hører jeg Nurnburgring? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, stussa på det jeg også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyskland høres ut som en plan : ja : Tror uansett at det vil bli en tur som det er artig å få med seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info på dette kommer vel ganske snart. Gled dere : rock : For dette blir bra: smil :

 

Edit : Din topic vil da bli endret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo tenkes at det er ACR det er snakk om også?! : klø :

 

Hadde ærlig talt ikke lagt merke til den posten enda jeg har sett gjennom regnskapet vi fikk tilsendt :o Om ikke annet får vi vel høre om det på årsmøtet : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo tenkes at det er ACR det er snakk om også?! : klø :

 

Hadde ærlig talt ikke lagt merke til den posten enda jeg har sett gjennom regnskapet vi fikk tilsendt :o Om ikke annet får vi vel høre om det på årsmøtet : rolleyes

 

Stod det ikke i treffpunkt (under -nytt fra lederen- ) at vacn skulle på rund tur (karavane) i byene i Norge og vise klubben i jubileumsåret?

Dvs byer sør for Trondheim. Min personlige mening, selv om jeg er fra sør norge er at ettersom dette er en landsomfattende klubb bør hele norge besøkes.

 

(mulig at jeg har missforstått det som står i treffpunkt :confused: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke selv helt sikker på hvordan det som står i treffpunkt skal forstås :o Det står jo at jubileumsåret skal "feires" med en karavane mellom Kristiansand i sør til Trondheim. Men det står også at planer om treff på ACR er forbundet med store kostnader og at det er uvisst om prosjektet er strandet.. Ikke desto mindre er det satt av 200.000,- til denne jubileumsturen, og det synes jeg virker som litt vel mye for å kjøre en karavane gjennom sør-midt-Norge : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke selv helt sikker på hvordan det som står i treffpunkt skal forstås :o Det står jo at jubileumsåret skal "feires" med en karavane mellom Kristiansand i sør til Trondheim. Men det står også at planer om treff på ACR er forbundet med store kostnader og at det er uvisst om prosjektet er strandet.. Ikke desto mindre er det satt av 200.000,- til denne jubileumsturen, og det synes jeg virker som litt vel mye for å kjøre en karavane gjennom sør-midt-Norge : klø :

 

Den prisen har vell sikkert noe med opplegget rundt det hele. De skal sikkert ikke bare dra vogna fra by til by. 200.000 er budsjettet, men er jo ikke sikkert det er det som blir brukt. Sikkert budsjettert med god margin. Uansett med stooor henger på ALLE de fergene som er på Vestlandet så graver det dypt i pengeboken. I tillegg kommer det jo drivstoffutgifter, bompenger(som det også er nok av i dette landet), mat etc til de som er med på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den prisen har vell sikkert noe med opplegget rundt det hele. De skal sikkert ikke bare dra vogna fra by til by. 200.000 er budsjettet, men er jo ikke sikkert det er det som blir brukt. Sikkert budsjettert med god margin. Uansett med stooor henger på ALLE de fergene som er på Vestlandet så graver det dypt i pengeboken. I tillegg kommer det jo drivstoffutgifter, bompenger(som det også er nok av i dette landet), mat etc til de som er med på dette.

 

Sant nok : ja : Uansett gleder jeg meg masse til info om denne jubileumsturen : rolleyes Er det snakk om en uke er det greit å få vite snart så man får tatt seg fri fra jobb og blitt med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod det ikke i treffpunkt (under -nytt fra lederen- ) at vacn skulle på rund tur (karavane) i byene i Norge og vise klubben i jubileumsåret?

Dvs byer sør for Trondheim. Min personlige mening, selv om jeg er fra sør norge er at ettersom dette er en landsomfattende klubb bør hele norge besøkes.

 

(mulig at jeg har missforstått det som står i treffpunkt :confused: )

 

Jaha.. Så de som har vært så heldige å få Treffpunkt har kunne se noe der og..

 

Jeg har egentlig slått meg til ro med at jeg har feriepulje 1, er dermed ferdig med ferien 5.juli...

Begynner egentlig å bli sent å få endra på det nå så info er velkomment ;)

 

 

Er bare å endre topic så mye dere vil det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat: "Vi skal vise oss der medlemmene holder til"

Ser vel ingen byer nord for Trondheim på listen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at klubben satser nord for Trondheim og!

Hvorfor ikke noe tur lenger nord?

Og når alle treff bare foregår i sør Norge burde klubben ha offret seg litt i nord og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig.. Blir kolonne mellom de byene da vel : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12.07.08 er satt av hos meg hvertfall! Bare vente og se nå om jeg har fri eller ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at klubben satser nord for Trondheim og!

Hvorfor ikke noe tur lenger nord?

Og når alle treff bare foregår i sør Norge burde klubben ha offret seg litt i nord og.

 

 

SUPER ENIG:):):)

Er masse medlemmer å potensielle medlemmer oppe hos oss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUPER ENIG:):):)

Er masse medlemmer å potensielle medlemmer oppe hos oss

 

Mange som ikke orker å være medlem her da klubben ikke satser noe i nord.

Virker som det opp til lokallagene og fikse treff her, og nå mener jeg ikke at klubben skal arrangere hvert treff vi skal ha!

Men 1 treff i året er ikke mye å be om!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som ikke orker å være medlem her da klubben ikke satser noe i nord.

Virker som det opp til lokallagene og fikse treff her, og nå mener jeg ikke at klubben skal arrangere hvert treff vi skal ha!

Men 1 treff i året er ikke mye å be om!

 

 

Enig. Synest klubben skal bruke pengene mer i nord enn enn denne idiotiske turen.. : bh :

Hvis det er for å verve flere medlemmer, synest jeg det er bedre å forbedre tjenesten til de som er allerede er medlemmer.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dere tenke dere om gutter... husk på at alt som foregår i denne klubben skjer på dugnadsbasis ! Jeg regner med at om en av dere vil hente vogna i Trondheim og bruke 14dager av DERES ferie på å turnere nordnorge står dere helt fritt til det ! Jeg synes heller vi skal berømme de som faktisk gidder å gjøre en innsats for klubben jeg, nå vet ikke jeg hvem som skal dra med seg vogna... men dette står det jaggu respekt av !

 

Just my 2 cent...

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klagesangen er i gang ja, veldig mange sutrete medlemmer her i klubben : rolleyes

 

Utrolig bra at noen gidder å bruke 14 dager av ferien sin på dugnad for klubben. Spesielt med tanke på at det første som skjer er at noen skal klage.

 

Som Jan Brede sier, det er sikkert muligheter for at en fra Nord, som vil ofre ferien sin, kan få låne vogna å ta en ferd rundt i våre nordligeste landsdeler.

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har jo 200.000 å rutte med på de 14 dagene... kunne i alle fall dratt lenger nord en Trondheim..

Sutring, ja klart det blir litt av det, når det bare er i sør-norge tingene skjer..

 

Men for all del, det er et bra tilltak, bare kunne ønske at klubben viste at det fantes mer av Norge en alt Sør for ((Ring-3))

Trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har jo 200.000 å rutte med på de 14 dagene... kunne i alle fall dratt lenger nord en Trondheim..

Sutring, ja klart det blir litt av det, når det bare er i sør-norge tingene skjer..

 

Men for all del, det er et bra tilltak, bare kunne ønske at klubben viste at det fantes mer av Norge en alt Sør for ((Ring-3))

Trondheim.

 

Det hadde kanskje vært lettere hvis det var en by/tettsted som pekte seg ut som naturlig treffsted i "Nord-Norge", men slik det er nå så blir likevel 99 av 100 medlemmer som bor i nord misfornøyde hvis man f.eks velger Bodø fordi "det er kjempelangt til Bodø fra der jeg bor".

 

Synes dette er et meget godt tiltak uansett hva enkelte mener ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant at mange blir misfornøyd, men hadde de satt opp evt. Bodø på kalenderen sin, så hadde folk i Nord-Norge i alle

fall en større mulighet for å dra på det. Evt. kunne de satt seg opp på en stand på sommertreff ACR.. .. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er veldig bra at noen gidder og bruke fritiden sin på klubben klager ikke på det!

Men synes det er kjederlig at klubben er delt i 2, Alt som skjer sør for Trondheim ordner styret og det som skal skje sør for Trondheim må lokale ta seg av.. Veldig synd!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.