Telemark: Die Aller Vaerste's Vårmønstring 2008

Anbefalte innlegg

mulig at et fremtidig klubbmedlem blir med å;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare hyggelig at så mange blir med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

erik, er bilen din sølv? Grønne skilt? Satse på at du fremdeles har bilen da! Er jo litt snasne deler på den ser jeg i signaturen din. Blir bra dette, godt og se folket i telemark blir med en tur! Satser på og prøve dette på treff fremover!

 

Jepp, det er meg det Lars Erik.. og nå blir ikke bilen min solgt før uka etter, så da blir jeg nok med.

 

En kamerat av meg kommer også kanskje til å slå følge. Han har en C4 S4, men kommer nok til å bruke sin nyinnkjøpte nissan 200sx s14a.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få han til å kjøre s4èn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg garantere at han ikke kommer til å gjøre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe neidaså :) trur det blir ett bra treff i år også ... så nå er det vel bare å gnukke på bilen så den er klar til treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere som kunne tenkt seg på treff eller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del må melde avbud for dette.

Dette grunnet har kraftig pollen allergi og tok den siste alergipilla jeg hadde på fredagen så nå har jeg begrenset med lungekapasitet ettersom jeg ikke har fler piller....

 

Kommer sterkere tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Håper mange vil være med på ett veldig bra treff og bevise at telemark lokallag er å regne med.......

 

 

klarte telemark lokallag å bevise dette i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei dette trur jeg ikke de klarte :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del virket det som vi klarte å bevise at vi ikke er til å regne med. I flg. lista i første post burde det hvertfall vært 7 personer som møtte på telemarksporten i dag, men så mange var vi hvertfall ikke. Hvorfor dukket ikke folk opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig vær:( får min del så blei det til at jeg handla bil i helga å holdt på med denne. (+ litt fyllesyke åsså;))hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte sms til Lars Erik om at jeg ikke kom, men hadde ikke sett innlegget hans om at han heller ikke kom. Jeg måtte prioritere å få bilen klar til salgs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, dere som gikk glipp av et bra treff:p Litt kjedelig å kjøre alene til horten så tidlig på morgenen, men ble mer moro etterhvert. Satse på at vi/dere kommer sterkere tilbake seinere da : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del ble sengeliggende hele søndagen.

 

Fikk melding fra Erik og Rune at dem ikke kom. Så også jeg hadde 2 ubesvarte.

 

jeg skulle ønsket at jeg kunne tatt turen. veldig fornøyd med dette treffet ifjor.

Håper du møtte noen fra vestfold i horten og likevell fikk en fin tur Martin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møtte opp i Horten, Kenneth kom kjørende fra foksrød siden det ikke kom noen, så vi kjørte på ferja. Martin kom inn på ferga litt etter oss, alene fra telemark. Så vi kan vel kalle det en kolonne fra vestfold med en fra telemark.

 

Bilde320.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.