Agder: Lokallagsmøte Mc Donalds Grimstad Onsdag 09/04 klokken 18:00

Kommer du til Onsdag? (9/4)  

20 stemmer

  1. 1. Kommer du til Onsdag? (9/4)

    • Kommer denne gangen!!
      12
    • kommer ikke..
      3
    • Onsdager passer dårlig, jeg kommer hvis det byttes dag.
      4
    • Vet ikke..
      1


Anbefalte innlegg

hmm syntes denne "problem"stillingen burde bli tatt opp i lokallagsstyret jeg da,men blir vel stemt glatt ned om det "bare"sitter folk fra arendal/grimstad i styret det da.. men men...

kunne jo nesten bare stått aust-agder lokallag da og ikke agder!

er jo nesten slik at vi i vest-agder må få et eget lokallag...hehe ;)

 

Og det har og vært tatt opp noen ganger ja, uten at du ha vært tilstede, så føler jeg det blir feil om det er ment som kritikk..

 

Eneste jeg har gjort i det siste, er det ingen andre har, tatt tak i å få igang møter.. Har nevnt at dere vestover og må trå til litt, men det skjer ikke.. Kenneth drar igang møte i sørlandsparken somsagt, noe som er fint. Regner med du stiller der, siden det er i Vest Agder og på en fridag..

 

Desverre så er det gjerne sånn at de som klager, stort sett aldri er tilstede likevel, eller at de ikke sier noe når man treffes, greit nok så har jo du en skjellig grunn til å ikke dukke opp på onsdager, men det bruker å være sånn, samtidig så er det alltid noen som klager når ting blir iverksatt, det tar bort viljen til å gidde å gjøre noe.. Er du interessert i ett verv i det "såkalte" styret, så hiv deg på, men da må du og beregne å stelle ihop noe..

 

Håper ikke det var klagent ment, for da blir jeg grinete kjenner jeg, og er ikke interessert i å legge skjul på det..

 

Det er mange medlemmer, å ta hensyn til alle er umulig, noe alle vet, men jeg har nevnt at vi kan dra igang noe på andre dager, det vet du jo og, siden jeg hadde det spørsmålet jeg hadde i undersøkelsen over her.. Men det er desverre bare meg som gjør noe i lokallaget om dagen, så vi kan jo kanskje kalle det Nedenes lokallag da? Nei, hiv deg rundt å sett igang noe vestover du og, så skal du se det blir greit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De siste lokallagstreffene (ihvertfall de jeg har vært på) har vært holdt i Grimstad, rett og slett på grunn av manglende initiativ fra Vestegdene.

Tanken er at man skal prøve og veksle mellom Aust- og Vest-Agder, men siden ingen i Vest-Agder tar initiativ så "pisker" Trond sammen til treff i Grimstad.

 

Vi har en utfordring med to fylker og ett lokallag og en noe utstrakt geografi.

Jeg synes likevel vi skal prøve og beholde Agder samlet som ett lokallag og ha ambulerende lokallagstreff, men da må flere ta initiativ!

 

Å legge treffene til lørdag eller søndag kan være et alternativ som kan samle enda flere deltakere på disse lokallagstreffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har heller ikke vært medlem så lenge da.og IKKE fått noe info ang lokallaget!!!!!!!!!!!!

 

 

såklart stiller jeg 1mai!! hehe er jo en fridag som du sier..

 

kan godt stille til valg jeg og ta "ansvar" ikke noe problem, så kan jeg legge alle lokallags møtene i 30min kjøring fra der jeg bor!! midt i uka.. vil da tippe veldig få fra arendal/grimstad området kommer for og si det slik...

 

men føler ikke det er mitt "ansvar" som "vanlig" medlem og dra i gang lokallags møter her i mitt distrikt da.. eller har jeg skjønt det feil da????

syntes som nevt før at dette burde fåes til lørdag/envt søndag. da kan jeg godt kjøre 4timer får og treffe felles vw/audi venner :) ikke noe problem...

 

og jeg må jo si at det et litt kjipt at det er kun du som tar tak i ting i klubben da.. er vel 2 til i styret da vel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig flere i styret, men det er manko på initiativ, sånn er det.. Valg har vi ikke hatt på en stund, fordi det bare blir tull, ingen ønsker verv.

 

Vi hadde, med Lars I A, i lederverv mange møter i kristiansand (gumpen vest) og vi var mangetallige på hvert møte fra Aust Agder. Men er det lenger til der du bor så vil jeg si du har ett problem :P for jeg kommer neppe til kvinesdal på lokallagsmøte nei :D

 

Jeg har vel egenltlig heller "ingen ansvar" siden jeg gav beskjed forrige gang årsmøte ble holdt at jeg egentlig ikke hadde tid, og egentlig ikke ville være i noe styre, men styre skal vel heller ikke alene om å finne på ting?

 

Dette er en medlems organisasjon, og baserer seg kun på interesser.. Alle er vi medlemmer og kan få til litt, om de andre vil det man finner på, men nok om det.

 

Hvordan avholde fremtidige lokallagsmøter kan du vel bare legge opp i en ny tråd? Ville vært fint det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det lenger til der du bor så vil jeg si du har ett problem :P for jeg kommer neppe til kvinesdal på lokallagsmøte nei :D

 

 

nettopp mitt poeng jo!!!!!!!!!! derfor stemmer jeg for lørdag evnt søndag.. så kan vi bare ha møtene i grimstad for min del...og sikkert andres del oxo :)

 

nei styret skal ikke bare finne på ting nei,men trodde slike møter var i regi av styret i lokallaget da...

 

ang hvordan avholde fremtidige lokallagsmøter så kan jeg gjøre det ja.. får bare håpe mange kommer med gode innspill da :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på dere og takk for et kjekt lokallagsmøte :)

 

Jeg var da tullingen med kamera rundt halsen og den blå Golf 5 TSI R-Line aka R-TSI #85. Gratulerer meg selv med den minste turbon på treffet :D Det ekke alltid størrelsen som gjelder :P

 

Her følger noen bilder jeg tok, ikke noen superbra akkurat, men ok treffbilder. Tar gjerne noen turer for litt foto shoots om noen er interessert.

 

IMG_1279r.jpg

Den nye Audi A4 TDI til Julian og min Golf R-TSI.

 

IMG_1277r.jpg

Min Golf R-TSI.

 

IMG_1274r2.jpg

Kveldens klassiker Golf 2 GTi 16v.

 

IMG_1273r2.jpg

 

IMG_1273r.jpg

Farger.

 

IMG_1272r.jpg

 

IMG_1270r.jpg

 

IMG_1267r.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt i går og redigerte det bilde litt. Justert curves og brushet bort de to forstyrrende vinduene.

IMG_1277800.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P hehe, du kan redigere litt og jo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, har jo fått med bilde av "allroaden" min også! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om det var et vellykket treff!

 

Vil ikke rippe opp igjen i noen diskusjon her, men føler for å kommentere dette med geografiske forhold i lokallaget. Nå skal ikke jeg skryte av å ha møtt opp på noen treff, rett og slett grunnet tidsmangel. Det tar veldig mye tid å studere på heltid, samtidig som man har en 50% jobb ved siden av, men sånn er livet, debatten om studentenes økonomiske situasjon hører hjemme i et annet diskusjonsforum. Men selv om jeg ikke har vært på møter, har jeg kjørt mye rundt i Agder, og skjønner godt at folk fra Lyngdal og Kvinesdal synes det blir langt å dra til Grimstad og Arendal på en vanlig hverdag, og vice versa. Jeg skjønner også godt at ildsjelene som trekker i tråder og arrangerer treff (stor takk til dere!) gjerne legger treffet til sitt nærområde, det skulle igrunn bare mangle at de får lov til det! Likevel er det åpenbart at det er noe misnøye med treffene per i dag, og jeg håper at man finner en løsning!

 

Men dere, treffet 1. mai i Sørlandsparken kommer mest sannsynlig til å bli godt besøkt. Hvorfor? Fordi det er en fridag, og fordi det er rent geografisk plassert slik at man møtes "på midten". Her må jeg skynde meg å legge til at det er alt annet enn midten for dere som bor på Hovden, Bykle, Valle og lignende, hvis det er noen av dere da. Men la oss legge til grunn de som i noen grad har vært aktive i denne diskusjonen, og de bor langs "kysten" så vidt jeg har fått med meg. Men altså, Sørlandsparken/Kristiansand virker å være et greit sted å møtes. Så må man også legge til grunn at det nok finnes flere medlemmer østover i lokallaget, derfor burde det trekke noen møter lenger østover. Mitt forslag er å arrangere treff annenhver gang i Kristiansand, og annenhver gang i Grimstad. Det kunne kanskje også gå an at det ene treffstedet arrangerer treff i helgene, mens det andre arrangerer på hverdager. Vi må vel ikke nødvendigvis treffes kun onsdager eller kun søndager? Men dette krever selvsagt innsats fra folk lokalt der treffet arrangeres, og så langt har man jo sett mest av det østover. Men kanskje, en dag? :)

 

Nå tenker sikkert noen at "nei så komfortabelt for Tor Erik at treffene blir arrangert i Sørlandsparken", men det er faktisk ikke det jeg er opptatt av. Det beste må da være at alle blir fornøyde? Jeg får sannsynligvis ikke noe mer tid til å delta på treff uansett, samme hvor kjipt det er.

 

Dette er bare ment som et utspill, dere må gjerne arrestere meg på alle punkter! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P hehe, du kan redigere litt og jo :)

 

Blitt en liten hobbyfotograf og Photoshop kan hjelpe endel, men har mye igjen å lære heldigvis :D

 

Ser ut som om det var et vellykket treff!

 

Vil ikke rippe opp igjen i noen diskusjon her, men føler for å kommentere dette med geografiske forhold i lokallaget. Nå skal ikke jeg skryte av å ha møtt opp på noen treff, rett og slett grunnet tidsmangel. Det tar veldig mye tid å studere på heltid, samtidig som man har en 50% jobb ved siden av, men sånn er livet, debatten om studentenes økonomiske situasjon hører hjemme i et annet diskusjonsforum. Men selv om jeg ikke har vært på møter, har jeg kjørt mye rundt i Agder, og skjønner godt at folk fra Lyngdal og Kvinesdal synes det blir langt å dra til Grimstad og Arendal på en vanlig hverdag, og vice versa. Jeg skjønner også godt at ildsjelene som trekker i tråder og arrangerer treff (stor takk til dere!) gjerne legger treffet til sitt nærområde, det skulle igrunn bare mangle at de får lov til det! Likevel er det åpenbart at det er noe misnøye med treffene per i dag, og jeg håper at man finner en løsning!

 

Men dere, treffet 1. mai i Sørlandsparken kommer mest sannsynlig til å bli godt besøkt. Hvorfor? Fordi det er en fridag, og fordi det er rent geografisk plassert slik at man møtes "på midten". Her må jeg skynde meg å legge til at det er alt annet enn midten for dere som bor på Hovden, Bykle, Valle og lignende, hvis det er noen av dere da. Men la oss legge til grunn de som i noen grad har vært aktive i denne diskusjonen, og de bor langs "kysten" så vidt jeg har fått med meg. Men altså, Sørlandsparken/Kristiansand virker å være et greit sted å møtes. Så må man også legge til grunn at det nok finnes flere medlemmer østover i lokallaget, derfor burde det trekke noen møter lenger østover. Mitt forslag er å arrangere treff annenhver gang i Kristiansand, og annenhver gang i Grimstad. Det kunne kanskje også gå an at det ene treffstedet arrangerer treff i helgene, mens det andre arrangerer på hverdager. Vi må vel ikke nødvendigvis treffes kun onsdager eller kun søndager? Men dette krever selvsagt innsats fra folk lokalt der treffet arrangeres, og så langt har man jo sett mest av det østover. Men kanskje, en dag? :)

 

Nå tenker sikkert noen at "nei så komfortabelt for Tor Erik at treffene blir arrangert i Sørlandsparken", men det er faktisk ikke det jeg er opptatt av. Det beste må da være at alle blir fornøyde? Jeg får sannsynligvis ikke noe mer tid til å delta på treff uansett, samme hvor kjipt det er.

 

Dette er bare ment som et utspill, dere må gjerne arrestere meg på alle punkter! :)

 

Du kan jo skrive et innlegg i denne tråden også.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118916

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kanskje det var en litt greiere tråd å skrive i det ja. Flytter posten dit ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.