Anbefalte innlegg

Tok en telefon til Johs Lunde i dag og forhørte meg om pris på vinterdekk/pigg dekk. Dimm: 175/70 - 13

 

ikke de kjipeste dekkene sa han, men prisen ble 2200,- ferdig montert inkl. mva.

 

Da hadde han gitt meg 30% pga at det ikke var sesong enda også nevnte jeg VACN som han sa hadde 45% hos dem, så han slo av ett par hundre lapper til. så jeg havnet på 2200,-

Er dette billig? høres jo ut som en grei pris, men er det noen andre det er lurere og handle hos?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

Tok en telefon til Johs Lunde i dag og forhørte meg om pris på vinterdekk/pigg dekk. Dimm: 175/70 - 13

 

ikke de kjipeste dekkene sa han, men prisen ble 2200,- ferdig montert inkl. mva.

 

Da hadde han gitt meg 30% pga at det ikke var sesong enda også nevnte jeg VACN som han sa hadde 45% hos dem, så han slo av ett par hundre lapper til. så jeg havnet på 2200,-

Er dette billig? høres jo ut som en grei pris, men er det noen andre det er lurere og handle hos?

 

Kjøpte Nokian dekk, samme dim hos Eiker ifjor til 1600.-

Montering og balansering gjorde jeg selv. mao bra pris det der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

Tok en telefon til Johs Lunde i dag og forhørte meg om pris på vinterdekk/pigg dekk. Dimm: 175/70 - 13

 

ikke de kjipeste dekkene sa han, men prisen ble 2200,- ferdig montert inkl. mva.

 

Da hadde han gitt meg 30% pga at det ikke var sesong enda også nevnte jeg VACN som han sa hadde 45% hos dem, så han slo av ett par hundre lapper til. så jeg havnet på 2200,-

Er dette billig? høres jo ut som en grei pris, men er det noen andre det er lurere og handle hos?

 

Jeg også må ha meg nye vinterdekk! Johs Lunde gir gode priser på dekk/felg !

 

Kommer til å handle mye der fra i framtiden... Faren til dama kjenner Kjell Erik (daglig leder) så har snakket med han om dekk....

Grei kar !

 

Vil anbefale de å handle dekk her eventuelt på kvala....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hos Anker da du tenker på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

hos Anker da du tenker på?

 

ja... jeg kommer nok til å handle hos johs lunde.... men var de jeg tenkte på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg tar turen til lunden selv også... bare jeg får organisert noe penger, hater å planlegge hvordan jeg skal bruke lønninga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

valget av vinterdekk falt forresten på Vredstein Icetrac 175/70-13 m/pigg.. til 2165,- kr ferdig montert! Geniale priser og TOPP service hos Johs Lunde Dekkservice avd. Haugesund!

 

han kjører 40% avslag siden sesongen ikke har begynt enda, i tillegg fikk jeg 5% VACN rabatt, kunne ikke gi meg mer pga. at jeg allerede hadde fått de 40%, så VACN får normalt 45% rabatt hos Johs lunde, billigst i byn vil jeg tro, merket jeg valgte var heller ikke det billigeste merke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også må ha meg nye vinterdekk.... riktignok 14" men en 2000-2500 kr ferdig montert er til og leve me ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke pris økningen er mer enn en 100lapp kanskje for 14" av den typen jeg valgte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommelen opp for Johs Lundes dekkservice!

Var der og bestilte meg 4stkdekk (205/40-16 , ukurant størrelse) og uten å nevne noe om rabbatter eller.noe så ble prisen 3600,- for 4 stk!

 

Dette er en veldig ok pris på disse dekka... ;)

 

Blåring skulle vel hatt 7000 for samme dekka..................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde du fått mer viss du sa at du var VACN medlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde du fått mer viss du sa at du var VACN medlem?

 

Kunne tatt det på svigerfar og han har mer prosenter enn de fleste (han er lakk samarbeidspartner m/de)

Men for 3600 for 4 dekk (900 pr dekk) så gidder jeg ikke å stå å prute........................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det var veldig god pris det... hvilket merke?

min dimm, blir sikkert enda billigere da, 195/45 15"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

205/40-16" Khumo... Helt greie dekk! Har hatt de og er fornøyd (Fåtall som produserer den dekk dim.`n)!

 

Kommer på onsdag (11 dager) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da ligger felgene inne med nye dekk... Superservice og grei pris ;)

Sjekket også opp et bare eksempeler på dekk... f.eks :

 

-Dunlop sp9000 215/35-16 til 3800,- m/mva montert

 

Ingen tvil om hvilket firma jeg kommer til å bruke fast ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johs Lunde er nok best i byn ja! god service og bra priser : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.