#1 Skrevet April 3, 2008 Jeg bestilte litt feil i sted,skulle ha - AN 8,men kom til å bestille - 6 AN... Huska ikke dim på disse,men etter en liten titt i Wikipedia fikk meg til å skifte mening... bh : Blir disse rett og slett for tynne? : Skal kunne levere til 350-400 hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2008 Om de er for tynne til cirka 400 hk skal jeg ikke si noe om. Men er litt forskjell i flowen på 3/8 tomme kontra 1/2 tomme.....jeg ville ikke gamblet på en slik "fille-ting" som noen an-fittings ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2008 AN -6 holder i massevis, sikkert til 6-700hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2008 Helt enig med Ole.. Så KRB nettopp skrev at AN8 holder til 800hk med E85, og det samsvarer godt med hva andre sier.. AN6 er jo ~ 10mm innvendig, og dette flower mye suppe det! Mange har brukt org rør på veldig mye hester, og de er ikke grøvere enn 10mm ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2008 Takk for info folkens! Så slipper jeg å sitte igjen med 30 fot med ubrukelig slange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2008 an6 =8mm an8=10mm an10=12.5mm an12=16mm inv slangemål Helt enig med Ole.. Så KRB nettopp skrev at AN8 holder til 800hk med E85, og det samsvarer godt med hva andre sier.. AN6 er jo ~ 10mm innvendig, og dette flower mye suppe det! Mange har brukt org rør på veldig mye hester, og de er ikke grøvere enn 10mm ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2008 an6 =8mman8=10mm an10=12.5mm an12=16mm inv slangemål Godt å få det avklart.. takker..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2008 Org rør er vel rundt 5mm innvendig og det er da de som har klart å karre seg over 500hk på det og.... Tenk hvor små hullene i dysene er da gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2013 Løfter denne for om kanskje noen av dere har målene på gjengene på de forskjellige AN koblingene. Har An koblinger på en bil jeg holder på å fikse nå, men finner ikke helt ut hva slags koblinger som passer på den. Har groft målt utenpå gjengene på de forskjellige koblingene jeg har (kun han-koblinger) og de er 13, 16 og 20mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2013 Da har du an6, 8 og 10 6mm innvendig og 8mm utvendig de orginale. Dratt 500whp med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...