- 6 AN for tynt til bensintilførsel?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte litt feil i sted,skulle ha - AN 8,men kom til å bestille - 6 AN...

Huska ikke dim på disse,men etter en liten titt i Wikipedia fikk meg til å skifte mening... bh :: bh :

Blir disse rett og slett for tynne? :

Skal kunne levere til 350-400 hk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de er for tynne til cirka 400 hk skal jeg ikke si noe om. Men er litt forskjell i flowen på 3/8 tomme kontra 1/2 tomme.....jeg ville ikke gamblet på en slik "fille-ting" som noen an-fittings ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AN -6 holder i massevis, sikkert til 6-700hk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Ole.. :)

 

Så KRB nettopp skrev at AN8 holder til 800hk med E85, og det samsvarer godt med hva andre sier.. AN6 er jo ~ 10mm innvendig, og dette flower mye suppe det! Mange har brukt org rør på veldig mye hester, og de er ikke grøvere enn 10mm ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info folkens! Så slipper jeg å sitte igjen med 30 fot med ubrukelig slange :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

an6 =8mm

an8=10mm

an10=12.5mm

an12=16mm

inv slangemål

 

 

 

Helt enig med Ole.. :)

 

Så KRB nettopp skrev at AN8 holder til 800hk med E85, og det samsvarer godt med hva andre sier.. AN6 er jo ~ 10mm innvendig, og dette flower mye suppe det! Mange har brukt org rør på veldig mye hester, og de er ikke grøvere enn 10mm ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

an6 =8mm

an8=10mm

an10=12.5mm

an12=16mm

inv slangemål

Godt å få det avklart.. takker..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Org rør er vel rundt 5mm innvendig og det er da de som har klart å karre seg over 500hk på det og....

 

Tenk hvor små hullene i dysene er da gutter : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne for om kanskje noen av dere har målene på gjengene på de forskjellige AN koblingene. Har An koblinger på en bil jeg holder på å fikse nå, men finner ikke helt ut hva slags koblinger som passer på den. Har groft målt utenpå gjengene på de forskjellige koblingene jeg har (kun han-koblinger) og de er 13, 16 og 20mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du an6, 8 og 10 :) 6mm innvendig og 8mm utvendig de orginale. Dratt 500whp med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.