#301 Skrevet Juni 28, 2009 Hva med å endre datoen i topic! Sikkert ikke bare jeg som ikke har fått med seg at det var treff i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Juni 28, 2009 Glemte det selv jeg. Men nå er det vel bare Vidar som kan modere lokallaget, og han er sjelden pålogget. Jeg har spurt om dette flere ganger, men har fortsatt ikke fått tilgang til og endre dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Juni 29, 2009 Glemte det selv jeg. Men nå er det vel bare Vidar som kan modere lokallaget, og han er sjelden pålogget. Jeg har spurt om dette flere ganger, men har fortsatt ikke fått tilgang til og endre dette Fiksa nå.. trodde du hadde tilgang jeg? Georg har i tillegg til meg, men du burde ha mulighet til å fikse det au.Send en ny PM til Bjørn Badowski eller Ken Arne Brox igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Juni 29, 2009 Utrolig dårlig oppmøte i dag gitt.. Ser ut som det blir dårlig med oppmøte fremover for min del.. Men ja, veldig synd at det er så lite oppslutning. Bra at de som vurderer det faktisk TAR turen da, har mye å si hvis det er andre som har gjort samme tanken. Altså: la tvilen komme til gode! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Juli 8, 2009 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Juli 8, 2009 Jeg tror nok jeg frasier meg enhver deltakelse heretter, blir å flytte, jobbe og bo på Østlandet nå. Takk for mang en hyggelig prat folkens! Sees på Rudskogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Juli 8, 2009 Jeg tror nok jeg frasier meg enhver deltakelse heretter, blir å flytte, jobbe og bo på Østlandet nå.Takk for mang en hyggelig prat folkens! Sees på Rudskogen! en ekte trønder ser ikke mørkt på en liten kjøretur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Juli 8, 2009 Godt jeg er "søring" da! Hovedkontoret til Harald A. Møller og inntekt fristet mer enn ensomhet og arbeidsledighet i Trondheim gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Juli 8, 2009 Godt jeg er "søring" da! Hovedkontoret til Harald A. Møller og inntekt fristet mer enn ensomhet og arbeidsledighet i Trondheim gitt! avdeling 'utsending av krav ved ombygging' ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Juli 8, 2009 Blir det noe treff på søndag da? eller skal vi ta et lite "trønder" treff i Mo i Rana Tar med lokallagsbanneren oppover jeg så kunne vi jo prøvd og få samla gjengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Juli 9, 2009 jeg håper nå på treff, jeg har vell ny bil da så mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Juli 11, 2009 tror ikke jeg har bil, er på lakkering resten av skrotten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Juli 11, 2009 ACR blir det vettu! Ut på banen og lufte S2`n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Juli 11, 2009 jeg kommer ikke da bensinpumpa mest trolig tok kvelden idag, meget morro etterosm det er dag nr 2 jeg har bilen:D menmen, får nå tatt en gjennomgang av motoren i det minste mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Juli 12, 2009 Eeehmm... jeg kommer ikke inn i parkeringshuset (sentralbadet p-hus). Søndager: Stengt?!?!?! Hu dama jeg kjøpte abonnementet av snakka om en dør jeg kunne bruke utenfor åpningstider, men den døra jeg fant gir ikke nøkkelkortet mitt meg tilgang inn Og hva når jeg ska parkere bilen igjen da? Dette er utenfor min logikk på hvordan et p-hus ska fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Juli 12, 2009 Eeehmm... jeg kommer ikke inn i parkeringshuset (sentralbadet p-hus). Søndager: Stengt?!?!?! Hu dama jeg kjøpte abonnementet av snakka om en dør jeg kunne bruke utenfor åpningstider, men den døra jeg fant gir ikke nøkkelkortet mitt meg tilgang inn Og hva når jeg ska parkere bilen igjen da? Dette er utenfor min logikk på hvordan et p-hus ska fungere. Bruk kortet på leseren ved porten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Juli 12, 2009 jeg prøvde ialfall! jaja mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Juli 26, 2009 Noen som har tenkt å ta turen i dag? Skulle gjerne hatt no klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Juli 26, 2009 Noen som har tenkt å ta turen i dag?Skulle gjerne hatt no klistremerker Jeg har desverre ikke mulighet til det pga jobb. Men merker må vi da få fikset en dag uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Juli 26, 2009 Ok. For å ikke kunne skylde på været kan vi vel forflytte oss til Kbs? Der er det jo tak og greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet August 1, 2009 (endret) treff neste helg den 9 aug da ! lurer på om en skal komme seg i vei en tur med "ny" kjerra, må ha nye nummerplater noen som har tenkt seg i vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet August 7, 2009 hadde det ikke vært for kvartfinale i cupen, så skulle jeg tatt meg en tur med nye kjerra mi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet August 7, 2009 mulig det blir en liten tur ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet August 9, 2009 Når starte treffet da? Kanskje æ ska hiv mæ på mitt første lokal treff på søndag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet August 9, 2009 blir kl 19.00 som alltid kart og "kompass" ligger i første posten på denne tråden Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...