Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

1900 er vel tidspunktet, da tar jeg turen jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg klarer å ta meg en tur jeg å☺️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trivelig å kunne oppdatere denne tråden igjen.😊

 

Bra impulsivt oppmøte takket være initiativet til Bjørn Gisle Brygfjeld som desverre måtte dra før jeg rakk å ta bilde av alle biler.

20190519_200122.jpg

20190519_200216.jpg

20190519_200251.jpg

20190519_200223.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er med på et lite treff i morgen? Under 50 blir vi nok så det går nok helt fint. Er du med? - dropp et innlegg under B|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Noen som er med på et lite treff i morgen? Under 50 blir vi nok så det går nok helt fint. Er du med? - dropp et innlegg under B|

Ingen dum ide👍 Når tenkte du på dagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir noen interesse tenkte jeg til fast tid, altså 1900. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Om det blir noen interesse tenkte jeg til fast tid, altså 1900. 

Ok, da må jeg melde pass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 Bli d nå flere lokallagstreff da? 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i gang en diskusjon på facebook (https://www.facebook.com/groups/52724483795/)  på om vi skal fyre igang lokallagstreff en gang i august, FYI :) Gjenstår vel bare å finne en dato, treffsted blir vel BK på Lade Arena på en søndag da folk forhåpentligvis har fri og det er plass til å stå ute. Innspill? Kl 19 utgår dessverre for min del pga to smårollinger i hus... kl 20 kan funke :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det er i gang en diskusjon på facebook (https://www.facebook.com/groups/52724483795/)  på om vi skal fyre igang lokallagstreff en gang i august, FYI :) Gjenstår vel bare å finne en dato, treffsted blir vel BK på Lade Arena på en søndag da folk forhåpentligvis har fri og det er plass til å stå ute. Innspill? Kl 19 utgår dessverre for min del pga to smårollinger i hus... kl 20 kan funke :) 


 

Jeg er med! Er heller ikke fremmed for å endre tidspunkt, vi er jo flere med smårollinger i hus.

 

Men må vi vente helt til august?

 

Forøvrig er det flere som meg som ikke har facebook, synes vi bør prøve å holde mest mulig aktivitet her på forumet, både lokallagsmessig og nasjonalt.
 

Går det retningen som det gjør nå er dette mitt siste år i klubben noe som er trist etter 11 år, men aktiviteten er lik null i Trøndelag.  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 


 

Jeg er med! Er heller ikke fremmed for å endre tidspunkt, vi er jo flere med smårollinger i hus.

 

Men må vi vente helt til august?

 

Forøvrig er det flere som meg som ikke har facebook, synes vi bør prøve å holde mest mulig aktivitet her på forumet, både lokallagsmessig og nasjonalt.
 

Går det retningen som det gjør nå er dette mitt siste år i klubben noe som er trist etter 11 år, men aktiviteten er lik null i Trøndelag.  

 

Litt synd dette ja. Merker selv at aktiviteten er nedadgående. Hadde bare msn å forumet før.😅 Facebook har tatt over ja. Har gjerne lyst på mer treff. Slik som i gamle dager. Men tiden forandrer seg vist.😕 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 


 

Jeg er med! Er heller ikke fremmed for å endre tidspunkt, vi er jo flere med smårollinger i hus.

 

Men må vi vente helt til august?

 

Forøvrig er det flere som meg som ikke har facebook, synes vi bør prøve å holde mest mulig aktivitet her på forumet, både lokallagsmessig og nasjonalt.
 

Går det retningen som det gjør nå er dette mitt siste år i klubben noe som er trist etter 11 år, men aktiviteten er lik null i Trøndelag.  


ja, klubben har helt død ut. Har inntrykk av at BMW folket er mye flinkere til å støtte opp rust klubben og arrangere ting. Vi har en lang vei å gå... Får meg så passer søndagen kl 19.00 fryktelig dårlig. Derfor labert oppmøte fra meg. Jeg håper at så mange som mulig kan møte opp den 15.aug som det er stemning for.😃

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Da er det offisielt, vi inviterer til første treff på lang tid på jula på Håkon IVs gate kl 20, 15 august. Vi holder oss utendørs, og prøver å holde god avstand med tanke på situasjonen i landet for tiden. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der vi hadde treff før eller der Jula er nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, de har vel flytta. Er aldri på den sida av byen lenger..  Der vi alltid har vært, da blir det det ved Europris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også, men må legge noen unger først. Så er nok ikke der før i 21.00 tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser nå at det er på lørdag, da utgår det for min del dessverre. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å finne en tid som passer for alle dessverre... søndager er trøblete her i gården. Får prøve søndag neste gang :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallaget lever iallefall i beste velgående, 13 biler og et par passasjerer :) Meget trivelig gjensyn med mange og noen nye. Satser på å ikke la det gå 4 år til neste treff, driveout er allerede under planlegging før snøen kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tror dere folkens? Skal vi få til et lokallagstreff snart igjen? 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir et lokalagstreff i kveld:) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.