#351 Skrevet August 22, 2009 Skal få fiksa det tenker jeg. Om Stian kommer seg innom jobben min på søndag, så kan han ta med litt plater og merker. Jeg vil gjerne ha skiltplater;) Er selv på jobb i morgen, men får noen andre til å ta dem med fra treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet August 23, 2009 noen som skal på treff som har vagcom å evt ta med ? Skal prøve å rekke treffet (mitt første), tar i såfall med PC'n med Vag com! silas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet August 23, 2009 Kommer kanskje innom en liten tur hvis det ikke blir for travelt med rydding og pakking i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet August 23, 2009 Da var bryllupet over, og jeg gleder meg til neste treff, om 14 dager:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet August 23, 2009 Har noen høytalerklips/kobling jeg kan få /bytte mot en cola i kveld? Mangler bare 1 stk klips til den store koblingen på en infinity 5.25" høytaler så blir jeg ferdig og slipper og stresse med det før jeg reiser bort. Hadde satt meget stor pris på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet August 23, 2009 Har noen høytalerklips/kobling jeg kan få /bytte mot en cola i kveld?Mangler bare 1 stk klips til den store koblingen på en infinity 5.25" høytaler så blir jeg ferdig og slipper og stresse med det før jeg reiser bort. Hadde satt meget stor pris på det! Har jo på bensinstasjoner da. Men ikke gullforgylte eller noe om det er det du skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet August 23, 2009 Har noen høytalerklips/kobling jeg kan få /bytte mot en cola i kveld?Mangler bare 1 stk klips til den store koblingen på en infinity 5.25" høytaler så blir jeg ferdig og slipper og stresse med det før jeg reiser bort. Hadde satt meget stor pris på det! Hvilke klips er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet August 23, 2009 Trodde ikke de hadde slikt på bensinstasjoner, men kan sjekke på vei til treffet. Høytalere har 2 tilkoblinger (eller hva det heter), + og -. Den ene er tynn, mens den andre er større. Det er den store jeg trenger, men husker ikke om det er + eller -. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet August 23, 2009 Er slike jeg har, kan ta med det om du trenger! Bare å huke tak i meg, blir mitt første treff, så er relativt ukjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet August 23, 2009 Det heter ikke klips, heh..Det man kobler på tilkoblingene på en høyttaler er kabelsko. - er liten, og + er størst. Alltså, Rød/stor = positiv (+), og svart/liten = negativ (-). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet August 23, 2009 Noen utvalgte bilder fra ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet August 23, 2009 det var da bra med folk på treff i dag også :)fint vær å greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet August 23, 2009 Skal få fiksa det tenker jeg. Om Stian kommer seg innom jobben min på søndag, så kan han ta med litt plater og merker. Det ble ingen merker. Er det mulig å få tilsendt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet August 23, 2009 Det ble ingen merker. Er det mulig å få tilsendt dette? Stian var der med merker i allefall Går fint og få tilsend de. Send meg en PM du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet August 29, 2009 litt sent men ble noen bilder på meg også fra siste treffet Er vel bedre sent enn aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet September 5, 2009 Noen som kommer på treff idag da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet September 5, 2009 Skal prøve og få tatt meg en tur. Har litt ved-kjøring og gjøre, men satser på att dette blir tatt tidlig på dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet September 6, 2009 Hei jeg tar meg en tur viss det går greit. Nylig flytta til byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet September 6, 2009 Skal prøve å ta en tur på treff i kveld jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet September 6, 2009 hvilken tid er treffet på i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet September 6, 2009 som det står i første post starter vel treffet kl 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet September 6, 2009 kan noen ta med vagcom som skal på treff i kveld. kunne tenkt meg å tatt en diagnose test på s6n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet September 6, 2009 triller vel plutselig innom jeg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet September 6, 2009 som det står i første post starter vel treffet kl 19.00 kunne ha tatt med men har den ikke her men kan prøve å få det til neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet September 6, 2009 (endret) bilder fra kveldens treff. Meget bra oppmøte folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...