#401 Skrevet Oktober 8, 2009 Ka som skjer på ES tuning treffet då? Skreiv litt rart der jeg ser jeg Treffet på ES hadde vi for 1,5 uke siden nå Neste lokaltreff blir nok søndag 18.oktober mente jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Oktober 8, 2009 Skreiv litt rart der jeg ser jeg Treffet på ES hadde vi for 1,5 uke siden nå Neste lokaltreff blir nok søndag 18.oktober mente jeg. Synd det ikke er nå på søndag at det er treff fordi den 18. sitter jeg med en kald pils i Marbella 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Oktober 8, 2009 Synd det ikke er nå på søndag at det er treff fordi den 18. sitter jeg med en kald pils i Marbella Da er du velkommen på treffet etterpå , da kan du både vise fram bil, brunfarge og benketall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Oktober 17, 2009 Blir det no folk som har tenkt seg på treff i morgen da eller ? eller det blir vel i dag om ca 18 timer egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Oktober 17, 2009 Jeg er litt usikker da jeg har lovet guttungen og være med på kino i morgen. Litt usikker på når denne er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Oktober 17, 2009 Blir det no folk som har tenkt seg på treff i morgen da eller ? eller det blir vel i dag om ca 18 timer egentlig Klokka 7 det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Oktober 18, 2009 satser på å trillle en tur bort om.... må jo vise frem de nydelige vinterhjula.. typ 15" elns, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Oktober 19, 2009 synes det var litt labert oppmøte igår, selv om det var meget hyggelig.... Men da må jeg spørre, er det sånn at trønderne pingler ut når det blir bitte litt kaldere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Oktober 19, 2009 synes det var litt labert oppmøte igår, selv om det var meget hyggelig.... Men da må jeg spørre, er det sånn at trønderne pingler ut når det blir bitte litt kaldere? Ka klokka var det treff då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) det var klokka 7 ja, står sikkert i første posten EDIT: burde kanskej stått (se første posten for sted og tid i topic fremfor kun dato) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Oktober 19, 2009 Det skal enn vel få fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Oktober 19, 2009 synes det var litt labert oppmøte igår, selv om det var meget hyggelig.... Men da må jeg spørre, er det sånn at trønderne pingler ut når det blir bitte litt kaldere? Stort sett jevn temperatur hele året inne på macern er det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Oktober 19, 2009 temperaturen nå er da ingen ting å si på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Oktober 20, 2009 Stort sett jevn temperatur hele året inne på macern er det også haha, ikke sant, det hadde jeg helt glemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Oktober 31, 2009 Noen som skal ivei mårra? Er hjemme for en gangs skyld, men er uten bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Oktober 31, 2009 Noen som skal ivei mårra? Er hjemme for en gangs skyld, men er uten bil.. Eg vurderte og gå, aldri vert på lokallags treff i Trondheim før men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Oktober 31, 2009 hvis formen er til stede så skal enn prøve å stikke seg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Oktober 31, 2009 Stikker sikkert en tur innom ja, må jo få lufta bilen litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet November 1, 2009 Hvis det ikke dukker opp noe spesielt så stikker jeg innom en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet November 1, 2009 holder dere på lenge utover kvelden da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet November 1, 2009 Nå har banet kommet i hus så det blir nok en stund til jeg kommer på noe lokallagstreff gitt..Blir vell ikke før til våren regner jeg med. Håper også familievogna er ferdig med planene da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet November 1, 2009 Tror jeg tar meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet November 1, 2009 holder dere på lenge utover kvelden da?? sikkert et par timer ish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet November 1, 2009 Kommer en tur ikveld jeg også. Har med plater om noen skal ha dette. Men klistermerker begynner det dessverre og bli tomt for igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet November 1, 2009 Kommer en tur ikveld jeg også. Har med plater om noen skal ha dette. Men klistermerker begynner det dessverre og bli tomt for igjen. Pris var det for plater? Har ei som er sprekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...