Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

parkeringa på city syd er jo stor da. har også ville vudert denne plassen. hjørne mot mc donals f.eks;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er greia med macdonalds? :P hadde vært bedre med romnes, da dette er mer sentralt for flere av partene. er så og si midt mellom hit og dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greia er at pinglene må inn å spise å varme seg. Vi mannfolk kan stå ute hvor som helst. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

parkeringa på city syd er jo stor da. har også ville vudert denne plassen. hjørne mot mc donals f.eks;)

 

CITY SYD?! Noen av oss har lave biler! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CITY SYD?! Noen av oss har lave biler! :P

 

hehe.. tenkte ikke på det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greia er at pinglene må inn å spise å varme seg. Vi mannfolk kan stå ute hvor som helst. ;)

 

Skal minne deg på det neste gang det snør og regner om hverandre.. ;) Godt poeng med fartshumper, forøvrig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir neste treff da, kommer kanskje innom siden jeg skal på kurs i Trondheim den 19.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir neste treff da, kommer kanskje innom siden jeg skal på kurs i Trondheim den 19.

 

Ny treffplass blir annonsert i god tid :) Neste treff blir nok på Nidarvoll som før, men det kan eventuelt bli det siste treffet der. Hvor evt neste treffplass blir kan man selv stemme på her:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=221702

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo enda god tid til neste treff, jeg hadde håpet på ny plass allerede da jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og. Lei av å stå på råneplassen. :P

 

Det er jo enda god tid til neste treff, jeg hadde håpet på ny plass allerede da jeg...

 

Da det ikke er alle som er på forumet jevnlig, synes jeg vi bør ta det PÅ neste treff. ;) tanken var å kjøre i fellesskap opp til den nye plassen når alle har kommet seg på plass, så rekker vi å ta et "farvel" med vår faste plass gjennom mange år også.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer muligens en tur hvis jeg enda er i Trondheim..Skal muligens inn en tur idag. Fruen ble sendt inn med bæbu bæbu, så får kjøre inn en tur å se hvordan det står til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska fly Sørover kl. 6.10 på mandag. Men ska prøv, å ta turen læll :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi er heldige med været i kveld også, kan se slik ut foreløpig iallefall. Hadde vært morsomt om alle hadde vært på plass klokken 1900 for så å kjørt kolonne opp til Jula... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med på den jeg;) om det ikke blir noe krøll med færgene fra fosen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den jeg og. Møter på Nidarvoll, så til Lade og bort fra rånerne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve å stille i dag da, overgangstreffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært kjæmpearti om d ha komme mang fra Klubben no da, for å innvie nyplassen på Lade me pomp å prakt!! Cruise en runde på tur dit. Glær mæ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska prøve å stille opp jeg også, tar med skiltplater og klistremerker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er den nye plassen ?

 

Det får du se hvis du kommer til gamleplassen først! Men ligger på Lade! Vi kjører til nyplassen etterpå!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.