#1126 Skrevet Februar 23, 2012 Vi fra Stjørdal stiller om det blir iaffal :-) javel!! har du en 16VT som går til da eller? Jeg skal iaf med rallyen til Vålertreffet. Skal se om jeg får plass til smallreds under 16"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1127 Skrevet Februar 23, 2012 Kanskje, skal se om jeg orker å gjøre ferdig golfen nå mangler bare litt kobling av ledninger så skal det være bare montasje igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1128 Skrevet Februar 23, 2012 javel!!har du en 16VT som går til da eller? Jeg skal iaf med rallyen til Vålertreffet. Skal se om jeg får plass til smallreds under 16"... Smallreds går greit under 16". Org RS2 vinterfelger er 16" f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1129 Skrevet Februar 23, 2012 http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_III--VR6_12v/Braking/ECS_Stage_2/ men du har vel 4x100 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1130 Skrevet Februar 24, 2012 litt OT her nå men.. jada har 4x100 Skal bruke 28x305 skiver fra ibiza cupra r Tar muligens av et par mm av brakettene for å flytte kalipperene litt inn om mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1131 Skrevet Mars 4, 2012 kommer noen i kveld??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1132 Skrevet Mars 4, 2012 Yeees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1133 Skrevet Mars 4, 2012 Ok! Sees vel da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1134 Skrevet Mars 4, 2012 Prøver å komme meg nedover, men middagen står i ovnen nå så blir kanskje litt sein. Muligens interessert i litt chips etterhvert Øyvind, overraska samboern en dag hu skal bruke bilen aleine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1135 Skrevet Mars 15, 2012 Regner med det er 18 mars det skal stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1136 Skrevet Mars 18, 2012 Kommer det noen i kveld da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1137 Skrevet Mars 18, 2012 (endret) Tja jeg tenkte å ta turen om det ikke blir 10-20cm snø som adressa sier… Ser ikke ut som det enda iallefall! Edit: Blir ikke noe tur på meg iallefall, merkelig at når det er meldt fint vær er det alltid feil og visa versa - bilen får stå nyvasket i garasjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1138 Skrevet Mars 18, 2012 kommer med skiltplater og klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1139 Skrevet Mars 18, 2012 Tja jeg tenkte å ta turen om det ikke blir 10-20cm snø som adressa sier… Ser ikke ut som det enda iallefall! Glemt hvilket fylke vi bor i? Kommer en tur, med VINTERDEKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1140 Skrevet Mars 18, 2012 Hvor blir det av folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1141 Skrevet Mars 18, 2012 Var der fra 18.55 til ca 19.15, så gidda æ itj å vent lenger!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1142 Skrevet Mars 19, 2012 Var der fra 18.55 til ca 19.15, så gidda æ itj å vent lenger!!! 2minutter ekstra så hadde vi kommet mannsterke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1143 Skrevet April 1, 2012 Treff idag da, ingen aprilsspøk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1144 Skrevet April 1, 2012 Kjæm æ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1145 Skrevet April 1, 2012 Tar en tur, er jo quattro føre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1146 Skrevet April 8, 2012 er det lov å droppe innom disse treffene deres... er fra kr. sund men er ganske ofte i Tr. heim, så hadde vert moro å bli kjent med litt fleir med interesse for vag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1147 Skrevet April 8, 2012 er det lov å droppe innom disse treffene deres... er fra kr. sund men er ganske ofte i Tr. heim, så hadde vert moro å bli kjent med litt fleir med interesse for vag Du kjenner vell ikke tilfeldigvis en Kjetil Roksvåg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1148 Skrevet April 8, 2012 tror ikkje det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1149 Skrevet April 8, 2012 Hehe, okei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1150 Skrevet April 9, 2012 er det lov å droppe innom disse treffene deres... er fra kr. sund men er ganske ofte i Tr. heim, så hadde vert moro å bli kjent med litt fleir med interesse for vag Selvfølgelig er det lov, treff neste søndag kl 1900… Alltid morro å møte nye Audioter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...