#1251 Skrevet September 30, 2012 Stikker en tur innom med skiltplater om noen vil ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1252 Skrevet September 30, 2012 Skilt er bare en formalitet… En formalitet som kan gjør mæ te gjeldsslave te neste århundre om nåkka skjer underveis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1253 Skrevet September 30, 2012 Vi ble 3 Golfer og 1 Audi! Sjelden kost å være flere VW enn Audi, hehe!! Noen skiltplater ble solgt og en hyggelig prat før man dro hjem for Søndagspilsen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1254 Skrevet September 30, 2012 Jeg så to Audier iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1255 Skrevet September 30, 2012 Hehe! Stemmer det Bjørn! Glemte sistemann i farten når jeg skrev!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1256 Skrevet Oktober 11, 2012 Må ha skilt plater viss noen av di respektive dukker opp på Søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1257 Skrevet Oktober 11, 2012 Jeg kommer, så skiltplater skal bli!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1258 Skrevet Oktober 12, 2012 Mange som skal på treff på søndag? Skal prøve å få tida til å stekke til og ta meg en tur. Europris Lade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1259 Skrevet Oktober 12, 2012 Ved Europris ja. Tenker jeg tar turen iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1260 Skrevet Oktober 13, 2012 Btw, en idé er jo å ha treffene litt tidligere i vinterhalvåret, en eller to timer før tenkte jeg på. Da får vi jo litt dagslys… Noe å tenke på iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1261 Skrevet Oktober 13, 2012 Enig i den! Er flere enige, kan vi møtes 17.00 i stedet for 19.00 fra 15. oktober til 15. mars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1262 Skrevet Oktober 14, 2012 Midt i middagen for mange da sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1263 Skrevet Oktober 14, 2012 Midt i middagen for mange da sikkert? Tenkte ikke på det, kanskje best å ha treffet kl 19 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1264 Skrevet Oktober 14, 2012 Da fortsetter vi med 19.00 syns jeg!! Vel møtt i kveld da. Nå må masse folk møte opp, på sikkert den siste dagen med nogenlunde temperatur ute!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1265 Skrevet Oktober 14, 2012 Satser på masse folk og flotte biler idag - ikke noe å tenke på, ta turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1266 Skrevet Oktober 14, 2012 Fremdeles ikke rota meg til å hente ut skilt på bilen. Så. Blir neste gang. - - - Updated - - - Fremdeles ikke rota meg til å hente ut skilt på bilen. Så. Blir neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1267 Skrevet Oktober 14, 2012 Ble da noen som kom!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1268 Skrevet Oktober 28, 2012 Kommer ikke i kveld!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1269 Skrevet November 7, 2012 Heisann Er det bare å møte opp på disse "Treffa"? Og blir det innendørs neste gang? Er nettopp blitt medlem, så artig å slå av en prat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1270 Skrevet November 7, 2012 Hvorfor er neste treffdag flyttet til 18. November, da forrige treff var 28. Oktober? Skal jo da være 11. November!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1271 Skrevet November 7, 2012 Heisann Er det bare å møte opp på disse "Treffa"? Og blir det innendørs neste gang? Er nettopp blitt medlem, så artig å slå av en prat Bare å møte opp på treff ja, alltid trivelig med nye folk. Blir det for kaldt pleier vi å ta turen inn på Burger King som er rett over veien... Hvorfor er neste treffdag flyttet til 18. November, da forrige treff var 28. Oktober? Skal jo da være 11. November!!! Sikkert bare en blings, skal såvidt jeg vet være treff nå på søndag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1272 Skrevet November 7, 2012 Det var det jeg trodde jeg også! Kommer hvis ingenting kommer iveien!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1273 Skrevet November 9, 2012 Sååå hva er rett? 11 eller 18? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1274 Skrevet November 9, 2012 Har ikke hørt noe! Er det bare du og jeg som er på Forumet her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1275 Skrevet November 9, 2012 Er treff hver 14. Dag, 14 dager ifra forrige treff er nå i helga, ergo treff i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...