Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Ska en tur te værnes kl 19.00, men får sjå om æ svippe innom en tur på tur tebake :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som bor nære marius aspaas, som kan svippe innom han å få tatt med noen skiltplater til treffet i kveld ? skulle så gjerne hatt fått meg et sett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og få tatt meg en tur jeg Torgeir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte komme innom i dag jeg også :)

 

Skulle hatt et par klistremerker om noen har det her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og få med merker også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk kamera også da Marius :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ble da et vellykket treff i dag, bra med biler

 

jeg er og glad for at jeg fikk merker og skiltplate til nye kjærra mi :)

treff 09 08 09.jpg

treff2 09 08 09.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, var da greit med oppmøte. Var nok ikke mange som angra på att de ikke satt hjemme og så på fotball i allefall. :P

 

003.jpg

 

004.jpg

 

005.jpg

 

006.jpg

 

007.jpg

 

016.jpg

 

008.jpg

 

009.jpg

 

010.jpg

 

011.jpg

 

012.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt hjemme å så på kamp, og makan for noe dritt: mad : 5-0 til Molde..RÆV! Så får prøve å ta turen inn neste gang, eller gangen etter der..Om været tilsier det! SKAL sitte på den R32'n, om jeg så må lure meg inni den å starte den på egenhånd:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff og oppmøte. Neste gang skakke fruen få lov å snike seg med, så man kan bli litt mer sosial uten å få kjeft seinere på kvelden,hehe.

 

Jeg satt hjemme å så på kamp, og makan for noe dritt: mad : 5-0 til Molde..RÆV! Så får prøve å ta turen inn neste gang, eller gangen etter der..Om været tilsier det! SKAL sitte på den R32'n, om jeg så må lure meg inni den å starte den på egenhånd:p

 

Fikk med oss kampen i bakhode inne på McDonalds :P

Bare å spørre når som helst, så tar vi oss en tur vettu. Skal forøvrig på Rudskogentreffet og har sikkert et ledig sete om du eller noen andre er innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff og oppmøte. Neste gang skakke fruen få lov å snike seg med, så man kan bli litt mer sosial uten å få kjeft seinere på kvelden,hehe.

 

Man lærer så lenge man lever : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff og oppmøte. Neste gang skakke fruen få lov å snike seg med, så man kan bli litt mer sosial uten å få kjeft seinere på kvelden,hehe.

 

 

 

Fikk med oss kampen i bakhode inne på McDonalds :P

Bare å spørre når som helst, så tar vi oss en tur vettu. Skal forøvrig på Rudskogentreffet og har sikkert et ledig sete om du eller noen andre er innom.

Skal en tur til Trondheim nå på Onsdag, men fruen skal være med så regner med da er ikke en kjøretur i en R32 for meg, prioritert:p Så vi får ta det på neste lokallagstreff Roy..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel treff igjen nå på søndag 23. aug ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel treff igjen nå på søndag 30. aug ?

 

23. stemmer vel mer?

 

30.august er vel en del av oss på Rudskogen også vil jeg tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel treff igjen nå på søndag 30. aug ?

 

tipper han sikter til at det faktisk stod 30 aug i første posten her :) har endret det nå.

vi får bare håpe på godt vær : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å komme innom igjen til søndagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper han sikter til at det faktisk stod 30 aug i første posten her :) har endret det nå.

vi får bare håpe på godt vær : klø :

'

 

Okay.

Har ikke mulighet til og komme på treffet nå på søndag:(. Fått beskjed om at jeg må på jobb. Så om noen skal ha skiltplater må dere si fra, så jeg får noen andre til og ta de med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius, tror du du kommer 6.September? Litt langt frem i tid kanskje, men tror jeg skal få til å ta turen bortover da..:) Og du, Roy, du skal komme for jeg skal ha en tur i R32'n: rock : Har med filmkamera og fotokamera..

Skal i btyllup til søstersen på Lørdag 22.August, så tviiiler på at jeg kjører bil på den Søndagen etterpå..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

'

 

Okay.

Har ikke mulighet til og komme på treffet nå på søndag:(. Fått beskjed om at jeg må på jobb. Så om noen skal ha skiltplater må dere si fra, så jeg får noen andre til og ta de med

 

bare send meg melding om noen skal ha skiltplater, så kan jeg komme innom deg på jobb å hente de. jeg skal på treffet på søndag så.

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare send meg melding om noen skal ha skiltplater, så kan jeg komme innom deg på jobb å hente de. jeg skal på treffet på søndag så.

 

mvh

stian

 

Skal gjøre det :) Ikke hørt noe fra noen enda i allefall så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar dere med klister og? Skulle gjerne hatt to (tre) striper med VW-Audi Club Norwegen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få fiksa det tenker jeg. Om Stian kommer seg innom jobben min på søndag, så kan han ta med litt plater og merker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal på treff som har vagcom å evt ta med ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.