#376 Skrevet September 6, 2009 BMW? Er det noen som ønsker å stå fram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet September 7, 2009 Næmmen! Det er jo flere VW her i trondheim jo Sist jeg var innom var det kun Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet September 7, 2009 BMW? Er det noen som ønsker å stå fram? Hehe, du får høre med Kay Næmmen! Det er jo flere VW her i trondheim jo Sist jeg var innom var det kun Audi Jepp. Var jo en touran og en passat 3b innom også. Men er ikke sikker på om de var medlemmer eller om de bare parkerte der. Noen som vet? Ellers må jeg takke for ett hyggelig treff og meget bra oppmøte igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet September 10, 2009 BMW? Er det noen som ønsker å stå fram? Viktig med mangfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet September 16, 2009 Hehe, du får høre med Kay Jepp. Var jo en touran og en passat 3b innom også. Men er ikke sikker på om de var medlemmer eller om de bare parkerte der. Noen som vet? Ellers må jeg takke for ett hyggelig treff og meget bra oppmøte igår. Var meg og en kompis det. Skulle inn å spise, å når vi kom ut igjen så jeg at vi hadde kommet i et riktig så godt selskap. Caddy var det forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet September 16, 2009 Var meg og en kompis det. Skulle inn å spise, å når vi kom ut igjen så jeg at vi hadde kommet i et riktig så godt selskap. Caddy var det forresten Stemmer. Caddy var det ja Hehe, dere må bare komme innom og slå av en prat neste gang det er treff også da Ang lokaltreff som egentlig skal være nå til helgen. Lurer på om vi dropper dette, og heller satser på neste helg hos ES tuning og åpen dag. Er dette greit for folk her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet September 17, 2009 (endret) Stemmer. Caddy var det ja Hehe, dere må bare komme innom og slå av en prat neste gang det er treff også da Må prøve på det. Skjenert vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet September 17, 2009 Stemmer. Caddy var det ja Hehe, dere må bare komme innom og slå av en prat neste gang det er treff også da Ang lokaltreff som egentlig skal være nå til helgen. Lurer på om vi dropper dette, og heller satser på neste helg hos ES tuning og åpen dag. Er dette greit for folk her? Det skulle vel være greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet September 17, 2009 Det skulle vel være greit den 26 det lr? Og hvor ska lokaltreffet være? Som ny-innflytta her i by'n er jeg helt grønn når det gjelder steder rundt om her: bh : kunne tenkt meg å tatt en tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet September 17, 2009 den 26 det lr? Og hvor ska lokaltreffet være? Som ny-innflytta her i by'n er jeg helt grønn når det gjelder steder rundt om her: bh : kunne tenkt meg å tatt en tur:) Åpen dag hos ES er på søndag 27. Dette er da på plassen til ES http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166557 Vanlig lokaltreff har vi på Bunnpris ved Sluppen om du vet hvor den er Se første posten i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet September 18, 2009 Åpen dag hos ES er på søndag 27.Dette er da på plassen til ES http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166557 Vanlig lokaltreff har vi på Bunnpris ved Sluppen om du vet hvor den er Se første posten i denne tråden. ikke så langt unna for meg den plassen ved bunnprisen da, bor på byåsen:) Skal prøve å finne frem til ES jeg da, så får jeg tatt meg en tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet September 19, 2009 hvordan er det med biltilsynet på slike dager, åpen dag på es-tuning må no værra yppelig greier for stats kassa;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet September 19, 2009 får da håpe de holder seg hjemme:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet September 19, 2009 hvordan er det med biltilsynet på slike dager, åpen dag på es-tuning må no værra yppelig greier for stats kassa;) Håper de holder seg hjemme på en søndag. Og att de ikke snoker alt for mye på lokallagsdelen av forumet. Jeg har i allefall ikke noe planer om og reklamere for dette treffet på biltilsynet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet September 20, 2009 blir det noe idag? eller er folk slappe pga åpen dag NESTE helg? mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet September 20, 2009 blir det noe idag? eller er folk slappe pga åpen dag NESTE helg? mvh stian Jeg kommer i allefall ikke, da jeg prioriterer neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet September 21, 2009 Jeg kommer i allefall ikke, da jeg prioriterer neste helg. Prioriterte neste helg jeg også. Er så kjipt å kjøre buss til lokallagstreff,hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet September 22, 2009 da har jeg lokalisert lokalet til ES, så jeg dukker opp. Vi er to biler som kommer, fruen sku bli med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet September 27, 2009 heisan var det treff i kveild å i tilleg til es tuining i dag?? e d muligheter for å få kjøpt 2 par skilt plater å nånn klistremerka?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet September 27, 2009 heisan var det treff i kveild å i tilleg til es tuining i dag??e d muligheter for å få kjøpt 2 par skilt plater å nånn klistremerka?? Hallo. Nei, vi har ikke planlagt noe treff ikveld. Treffene er annenhver Søndag, og ikveld er det egentlig ikke noe treff opprinnelig. Men plater og merker har jeg med til ES da så er mulig og kjøpe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet September 27, 2009 Hallo.Nei, vi har ikke planlagt noe treff ikveld. Treffene er annenhver Søndag, og ikveld er det egentlig ikke noe treff opprinnelig. Men plater og merker har jeg med til ES da så er mulig og kjøpe der Hørtes greitt ut ja=) Men da trur æ æ må stikke å shine litt bil:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Oktober 3, 2009 Når blir egentlig neste treff nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Oktober 7, 2009 Når blir egentlig neste treff nå? Lurer eg og på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Oktober 7, 2009 Blir vel treff søndag om 1,5 uke om vi skal komme inn på riktig dager igjen. Ble litt rart ettersom treffet på ES havnet midt mellom to lokaltreff.Altså Søndag 18.oktober. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Oktober 8, 2009 Blir vel treff søndag om 1,5 uke om vi skal komme inn på riktig dager igjen. Ble litt rart ettersom treffet på ES havnet midt mellom to lokaltreff.Altså Søndag 18.oktober. Ka som skjer på ES tuning treffet då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...