#426 Skrevet November 1, 2009 Pris var det for plater?Har ei som er sprekt 50kr stykket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet November 1, 2009 Kommer en tur jeg og... fikk lurt til meg en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet November 3, 2009 Dette har gått meg hus forbi. Skal få tatt turen neste gang det arrangeres:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet November 11, 2009 Blir det treff søndag 15. november? Skulle hatt 4 skiltplater som passer til de nye plastskiltene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet November 11, 2009 noen som skal dit den 15?? lurer på og ta meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet November 11, 2009 Hvis en er blitt kvitt denne ribbesnua så skal jeg ta meg en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet November 11, 2009 får ta seg tia til å stikk innom en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet November 11, 2009 Hvis en er blitt kvitt denne ribbesnua så skal jeg ta meg en tur jeg også Ta med A8'n, så jeg får prøvesitte i skikkelig storbil :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet November 12, 2009 Skal prøve og komme innom. Men usikker på om jeg rekker det denne gangen, da jeg har vakt på jobb. Vet mer om jeg får til og komme på lørdag regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet November 15, 2009 blir det mye folk på treffet i kveld?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet November 15, 2009 får vel ta meg en tur me v8`n i kveld da..! aldri vært på lokaltreffe før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet November 15, 2009 får vel ta meg en tur me v8`n i kveld da..! aldri vært på lokaltreffe før! da er vi 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet November 15, 2009 Takk for et bra treff, masse oppmøte og hyggelig selskap klarte seffern glemme å ta bilder denne gangen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet November 26, 2009 åssen er det med skiltplater tilpassa nye skilt for tida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet November 26, 2009 åssen er det med skiltplater tilpassa nye skilt for tida? Dette har vi mye av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Desember 4, 2009 Dette har vi mye av Dette liker vi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Desember 10, 2009 Blir d treff nå Søndag 13 Desember? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Desember 10, 2009 Blir d treff nå Søndag 13 Desember? Jepp. Spørs om dette kanskje blir årest siste treff, så bør vel få til noe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Desember 10, 2009 Takk for kjapt svar! Æ kjæm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Desember 10, 2009 Æ Å KJÆM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Desember 10, 2009 Det er bra. Må oppfordre mange til og komme på det som kan være årets siste treff. Må vel også taes opp til vurdering om vi skal bytte lokallagsleder? Er jo for ett år av gangen dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Desember 10, 2009 Jeg kommer! Har planer om å kjøpe skiltplater til plastikkskiltene mine:D hørte rykter om at dette har kommet på plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Desember 13, 2009 Ich komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Desember 30, 2009 Det er bra. Må oppfordre mange til og komme på det som kan være årets siste treff.Må vel også taes opp til vurdering om vi skal bytte lokallagsleder? Er jo for ett år av gangen dette. Lokallagsleder skal vi ikke bytte..isåfall skal jeg bli den nye:D Hehe, neida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Januar 2, 2010 Når blir neste treff? Endelig har jeg bil igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...