#476 Skrevet Februar 1, 2010 Neste treff her blir nå den 7.feb om vi skal følge regelen. Spørsmålet er hvor mange som er slitne etter Funäsdalen og sånn. Jeg må dessverre også jobbe fra klokken 19 på søndag Så om noen skal ha skiltplater hadde jeg satt pris på og få beskjed om dette i god tid, slik att jeg kanskje kan få sendt dette med noen andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Februar 1, 2010 Neste treff her blir nå den 7.feb om vi skal følge regelen. Spørsmålet er hvor mange som er slitne etter Funäsdalen og sånn. Jeg må dessverre også jobbe fra klokken 19 på søndag Så om noen skal ha skiltplater hadde jeg satt pris på og få beskjed om dette i god tid, slik att jeg kanskje kan få sendt dette med noen andre Hvor blir evt. treffet? Mvh. Aleksander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Februar 7, 2010 Siden ingen andre skal, tenkte jeg å ta turen nedom BP i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Februar 7, 2010 Kommer en tur jeg og, greit å lufte bilen litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Februar 7, 2010 Tar vel en tur med kjerra i dag jeg også tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Februar 7, 2010 Bp som i meg? Som i Ålen der alle bilene mine står? Alle som var I Funes kjørte jo forbi her. Eller BP som i british petrolum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Februar 7, 2010 Bp som i meg? Som i Ålen der alle bilene mine står? Alle som var I Funes kjørte jo forbi her. Eller BP som i british petrolum? BoinnPris sjøh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Februar 7, 2010 haha! Jeg ble jo sykt gira på at noen kanskje kom å sku se på prosjektene mine:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Februar 7, 2010 Skulle egentlig ta turen i kveld, men så gikk vindusheisen ad dundas mens vinduet var nede. Blir heller mekke-kveld for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Februar 7, 2010 jeg tenkte å komme for første gang i kveld.. men bilen står borte ved "festlokalet" fra i går enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Februar 7, 2010 Gikk i glemmeboka. Crap. Stiller sterkere neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Februar 15, 2010 Æ e ganske sjenert da, så veit itj helt om æ tør å treff dåkker. Men, d må vel te. Har jo lyst på merka å skiltplata på bila æ å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Februar 16, 2010 Æ e ganske sjenert da, så veit itj helt om æ tør å treff dåkker. Men, d må vel te. Har jo lyst på merka å skiltplata på bila æ å. Flere av den sorten, men de fleste har en tendens til å tine opp etterhvert Vi biter uansett ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Februar 16, 2010 Flere av den sorten, men de fleste har en tendens til å tine opp etterhvert Vi biter uansett ikke Ronny, ville aldri stolt heeelt på Vidar ang det med biting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Februar 16, 2010 Eller meg, Grrrrrrrrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Februar 16, 2010 Synd det ofte er fin mekketid treffene er på. Er det planlagt noen aktiviteter framover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Februar 18, 2010 Er det noen plan om å si hei på søndag eller? Jeg lover å ikke stikke å legge meg inn på sykehuset denne gangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Februar 18, 2010 Neste treff er Søndag 21. Februar Jeg kommer med ny kjærre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Februar 18, 2010 Kan noen ha med klistremerker til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Februar 18, 2010 Det er dessverre tomt for klistermerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet Februar 18, 2010 Da får jeg bare fortsette å være anonym medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet Februar 20, 2010 Da tar jeg med det nye gliset og kommer, men trenger skiltplater(2 stk til nye metall skilt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet Februar 21, 2010 Ha d itj vorre for OL så ha e komme. kjæm sterkar att neste gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet Februar 21, 2010 Tenkte å debutere på treff, men det er jo Rosenborgkamp og OL.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet Februar 21, 2010 Er det OL enda altså? Og prioritere OL fremfor lokallagstreff..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...