#526 Skrevet Mars 20, 2010 Noen mulighet for å skaffe seg 2 stk skilplater til nytypen plast skilt om søndagen eller? Det skal jeg få med meg 50kr per stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Mars 20, 2010 Det skal jeg få med meg 50kr per stk. Takk takk. tar med 100kr cash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Mars 20, 2010 Jeg vurderer sterkt å slepe med meg den skitne A6'n innover for å koble av litt fra alt stresset med hussalg i morra.. Blir det noe Dolly eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Mars 20, 2010 Får se om jeg er edru nok til å rote meg bortover en tur jeg også. Kan ta med Vag-com om noen har bruk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Mars 20, 2010 Skal prøve og rote meg en tur jeg også. Selv om det nok dessverre blir i en Toyota 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Mars 21, 2010 Konkurranse: Mest skittne bil Får se om jeg er edru nok til å rote meg bortover en tur jeg også. Kan ta med Vag-com om noen har bruk for det Det var en god idé Om ingen andre skulle trenge kunne jeg alltids tenkt meg å leka litt med bilen min. Vet ikke helt hva som er mulig å gjøre med den igjennom vag-com, men det finner vi vel ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet April 3, 2010 Blir det treff i morgen, eller har folk gått i dvale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet April 3, 2010 Går nermere å nermere mot våren nå, så skal jeg hive meg på første ferge å møte opp jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet April 4, 2010 Går nermere å nermere mot våren nå, så skal jeg hive meg på første ferge å møte opp jeg også.. Gjør et sterkt forsøk på å rekke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet April 19, 2010 Var det noe treff igår? Eller ble det ikke noe av det? Jeg måtte på jobb, så fikk ikke tatt noe tur i allefall Edit: Ser nå att neste treff er søndag som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet April 19, 2010 Var det noe treff igår? Eller ble det ikke noe av det? Jeg måtte på jobb, så fikk ikke tatt noe tur i allefall Edit: Ser nå att neste treff er søndag som kommer. Det var noen på treff igår, så lurer på om ikke datoene har blitt mikset litt. Husker det var treff søndagen i påska og da må det ha vært i går det skulle vært treff. Endrer på datoene, så vi får det riktig framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet April 19, 2010 D va treff i går ja!fire biler var der. Neste treff bli da 2.Mai håpe æ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet April 19, 2010 Bare en liten kommentar på treffatoene, siden det var jeg som satte de opp; Vi fortsatte i 2010 med annenhver uke fra 2009, men siden det var 53 uker i 2009, ble det litt kluss med rekkefølgen. Vi satte en gang i tiden at partallsuker i kalenderen var treffuker (2,4,6,8 osv), nå har det blitt oddetallsuker isteden.. men det gjør vel kanskje ikke noenting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet April 19, 2010 Bare en liten kommentar på treffatoene, siden det var jeg som satte de opp; Vi fortsatte i 2010 med annenhver uke fra 2009, men siden det var 53 uker i 2009, ble det litt kluss med rekkefølgen. Vi satte en gang i tiden at partallsuker i kalenderen var treffuker (2,4,6,8 osv), nå har det blitt oddetallsuker isteden.. men det gjør vel kanskje ikke noenting? Tror ikke det har så mye å si om det er oddetallsuker eller partallsuker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet April 19, 2010 Er vel kanskje greit å bli enige om hvilke helger det skal være treff? Uten at det er noe tvil inne i bilde altså. For all del, kan godt ha treff igjen til neste helg, men det var treff nå med noen oppmøtte, selv om forumet var nede Edit: ser at det har blitt forandra til 2.mai nå, heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet April 19, 2010 Er vel kanskje greit å bli enige om hvilke helger det skal være treff? Uten at det er noe tvil inne i bilde altså. For all del, kan godt ha treff igjen til neste helg, men det var treff nå med noen oppmøtte, selv om forumet var nede Edit: ser at det har blitt forandra til 2.mai nå, heh Betydd generelt lite siden det blei sånn i 2010, så å si det fortsetter sånn er vel ikke så nøye Nytt styret i klubbe, ny framtid med oddetallsuker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet April 19, 2010 hehe, ja, like greit å ta det folk er vandt til. Jeg regner hvert fall annen hver uke med glidene overgang ved nyttår Men som feiring av at du har blitt leder Roy så skal du vel selvfølgelig rive i en tradisjonell grillfest? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet April 19, 2010 Betydd generelt lite siden det blei sånn i 2010, så å si det fortsetter sånn er vel ikke så nøye Nytt styret i klubbe, ny framtid med oddetallsuker Greit og bestemme ett tall i allefall. Står vel i treffpunkt att det er på partallsuker For de som leser bare der og ikke er på forumet liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet April 19, 2010 Greit og bestemme ett tall i allefall. Står vel i treffpunkt att det er på partallsuker For de som leser bare der og ikke er på forumet liksom Nå har det vært oddetall siden nyttår, men ingen har reagert før nå. Virker ikke som folk går etter partallsuker. Vi skriver jo også datoer og ikke uker. Er det en felles ting for alle lokallagstreff eller står det spesielt for Trondheim lokallag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet April 19, 2010 Nå har det vært oddetall siden nyttår, men ingen har reagert før nå. Virker ikke som folk går etter partallsuker. Vi skriver jo også datoer og ikke uker. Er det en felles ting for alle lokallagstreff eller står det spesielt for Trondheim lokallag? Står under lokallags oversikten i treffpunkt Du kan gjerne sende en mail til de i styret (usikker på hvem som har med det nå) og endre teksten om du vil skrive noe annet? Må jo uansett bytte navn osv der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Mai 1, 2010 Blir det treff i morgen? Må se ann føret før jeg eventuelt kommer.. Snør jo nå så Forresten noen som kan har en jekk jeg kan få kjøpe? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=185587 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Mai 1, 2010 Har en jekk som ligner. Skal se om jeg finner den, så tar jeg den med i mårra på treffet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Mai 1, 2010 Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Mai 1, 2010 Det blir treff imårra Jeg har planlagt å dra innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Mai 1, 2010 Kjæmpebra!! Ska vi finn på noe da! Go cart f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...