Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Noen mulighet for å skaffe seg 2 stk skilplater til nytypen plast skilt om søndagen eller? ;)

 

Det skal jeg få med meg :)

 

50kr per stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg få med meg :)

 

50kr per stk.

 

Takk takk. tar med 100kr cash :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer sterkt å slepe med meg den skitne A6'n innover for å koble av litt fra alt stresset med hussalg i morra..

Blir det noe Dolly eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg er edru nok til å rote meg bortover en tur jeg også. Kan ta med Vag-com om noen har bruk for det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og rote meg en tur jeg også. Selv om det nok dessverre blir i en Toyota :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konkurranse: Mest skittne bil :P

 

Får se om jeg er edru nok til å rote meg bortover en tur jeg også. Kan ta med Vag-com om noen har bruk for det

 

Det var en god idé :) Om ingen andre skulle trenge kunne jeg alltids tenkt meg å leka litt med bilen min. Vet ikke helt hva som er mulig å gjøre med den igjennom vag-com, men det finner vi vel ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det treff i morgen, eller har folk gått i dvale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nermere å nermere mot våren nå, så skal jeg hive meg på første ferge å møte opp jeg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nermere å nermere mot våren nå, så skal jeg hive meg på første ferge å møte opp jeg også..

 

Gjør et sterkt forsøk på å rekke det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noe treff igår? Eller ble det ikke noe av det? Jeg måtte på jobb, så fikk ikke tatt noe tur i allefall :o

 

Edit: Ser nå att neste treff er søndag som kommer.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noe treff igår? Eller ble det ikke noe av det? Jeg måtte på jobb, så fikk ikke tatt noe tur i allefall :o

 

Edit: Ser nå att neste treff er søndag som kommer.:P

 

Det var noen på treff igår, så lurer på om ikke datoene har blitt mikset litt.

 

Husker det var treff søndagen i påska og da må det ha vært i går det skulle vært treff.

 

Endrer på datoene, så vi får det riktig framover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D va treff i går ja!fire biler var der. Neste treff bli da 2.Mai håpe æ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten kommentar på treffatoene, siden det var jeg som satte de opp;

 

Vi fortsatte i 2010 med annenhver uke fra 2009, men siden det var 53 uker i 2009, ble det litt kluss med rekkefølgen. Vi satte en gang i tiden at partallsuker i kalenderen var treffuker (2,4,6,8 osv), nå har det blitt oddetallsuker isteden.. men det gjør vel kanskje ikke noenting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten kommentar på treffatoene, siden det var jeg som satte de opp;

 

Vi fortsatte i 2010 med annenhver uke fra 2009, men siden det var 53 uker i 2009, ble det litt kluss med rekkefølgen. Vi satte en gang i tiden at partallsuker i kalenderen var treffuker (2,4,6,8 osv), nå har det blitt oddetallsuker isteden.. men det gjør vel kanskje ikke noenting?

 

Tror ikke det har så mye å si om det er oddetallsuker eller partallsuker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje greit å bli enige om hvilke helger det skal være treff? Uten at det er noe tvil inne i bilde altså. For all del, kan godt ha treff igjen til neste helg, men det var treff nå med noen oppmøtte, selv om forumet var nede :)

 

Edit: ser at det har blitt forandra til 2.mai nå, heh :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje greit å bli enige om hvilke helger det skal være treff? Uten at det er noe tvil inne i bilde altså. For all del, kan godt ha treff igjen til neste helg, men det var treff nå med noen oppmøtte, selv om forumet var nede :)

 

Edit: ser at det har blitt forandra til 2.mai nå, heh :)

 

Betydd generelt lite siden det blei sånn i 2010, så å si det fortsetter sånn er vel ikke så nøye :)

 

Nytt styret i klubbe, ny framtid med oddetallsuker :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja, like greit å ta det folk er vandt til. Jeg regner hvert fall annen hver uke med glidene overgang ved nyttår :P

 

Men som feiring av at du har blitt leder Roy så skal du vel selvfølgelig rive i en tradisjonell grillfest? hehe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betydd generelt lite siden det blei sånn i 2010, så å si det fortsetter sånn er vel ikke så nøye :)

 

Nytt styret i klubbe, ny framtid med oddetallsuker :P

 

Greit og bestemme ett tall i allefall. Står vel i treffpunkt att det er på partallsuker :) For de som leser bare der og ikke er på forumet liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit og bestemme ett tall i allefall. Står vel i treffpunkt att det er på partallsuker :) For de som leser bare der og ikke er på forumet liksom :)

 

Nå har det vært oddetall siden nyttår, men ingen har reagert før nå. Virker ikke som folk går etter partallsuker. Vi skriver jo også datoer og ikke uker.

 

Er det en felles ting for alle lokallagstreff eller står det spesielt for Trondheim lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det vært oddetall siden nyttår, men ingen har reagert før nå. Virker ikke som folk går etter partallsuker. Vi skriver jo også datoer og ikke uker.

 

Er det en felles ting for alle lokallagstreff eller står det spesielt for Trondheim lokallag?

 

Står under lokallags oversikten i treffpunkt :) Du kan gjerne sende en mail til de i styret (usikker på hvem som har med det nå) og endre teksten om du vil skrive noe annet? Må jo uansett bytte navn osv der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en jekk som ligner. Skal se om jeg finner den, så tar jeg den med i mårra på treffet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir treff imårra :)

 

Jeg har planlagt å dra innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæmpebra!! Ska vi finn på noe da! Go cart f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.