#601 Skrevet Mai 16, 2010 Spør bare her: Er det noen som har en stålfelg (4x100) som de kan gi vekk? (Eventuelt selge billig) Jeg kan stikke på trondheim bildemontering å kjøpe en, men tenkte det var like greit å høre med dere først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Mai 16, 2010 E syns d va verdt å itj møt opp på treff i dag, men heller Lerkendal. fin stemning i kveld 3-0 å full stadion Satse på treff 30. mai da. E kjæm ette kvart vett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Mai 26, 2010 Æ kjæm æ å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Mai 27, 2010 Kommer jeg også, selv om jeg egentlig skulle fått lakket fangerene på nytt først.. Og sammen med meg kommer en kar som snart melder seg inn i VACN, han hadde så lyst å bli med å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet Mai 30, 2010 Håper det blir litt folk i dag! Er jo fint vær. Jeg tar med kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet Mai 30, 2010 digg med flott være for en gangs skyld ja Så får vel lufte 90n litt.. lenge sida nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet Mai 30, 2010 Jeg kommer. i elendig form, og skitten bil! Tror jeg må ha meg en burger eller 2 på mac'en og. dagenderpåmat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet Mai 30, 2010 Hyggelig treff i kveld! Fikk klart at det blir senking + felger etter hvert!! Tøft. Ser frem til Treff på Våler neste helg nå. Kribler i magan altså!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Mai 30, 2010 Hyggelig treff! Slenger ut noen bilder, selv om sola ødela veldig.. Bedre å ta bildet når det er overskyet! Om noen av dere som var der vil ha bilder av deres bil kan de jo kontakte meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Mai 30, 2010 Hyggelig treff ja! og for en gangs skyld bra vær også! utrolig! Bra bilder Torjus! fint med litt minner, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Mai 30, 2010 Får håpe det blir enda varmere neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Juni 13, 2010 Får håpe det blir enda varmere neste gang! Det kan se ut som det blir dårlig med varme og sol hvert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Juni 13, 2010 Ser ut til det ja.. Men jeg dukker ikke opp i dag. Jeg og Ronny Eriksen har jobbet som faaaaen med bilen hans i helga! Den har blitt BAD ASS Følg med på tråden hans om bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Juni 13, 2010 HOHOHO! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Juni 13, 2010 Jeg ser ikke helt at det er no unnskyldning, spesielt med vektlegginga på "har" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Juni 13, 2010 Kan ikke komme i dag dessverre. Interessekonflinkt hver søndag, og idag tapte lokallagstreff,hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Juni 13, 2010 er det noen som har tenkt å ta seg turen i dag? begynner å tvile litt selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Juni 13, 2010 Da har jeg vært på treff!! Det var sykt mange der gitt! Null Håper på bedre oppslutning neste gang!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Juni 13, 2010 Da har jeg også vært på treff men ingen andre som va der. Jeg tru no jg så deg da Jann Gunnar men du kjørte til Mc donalds? V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Juni 13, 2010 Jeg var innom med kjærring og unge bare for å si hei, men var ikke en bil å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Juni 13, 2010 Da har jeg også vært på treff men ingen andre som va der. Jeg tru no jg så deg da Jann Gunnar men du kjørte til Mc donalds? V Jeg kjørte da! Skulle innom mc å få tak i en mc-flury!! Klokka var ca 19.15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Juni 13, 2010 Hehe, masse folk som var der med akkurat noen minutters mellomrom Satser vi på at det blir bra oppmøte neste gang eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Juni 13, 2010 ok da hva dt deg jeg så parkere på mc donalds, hva på bunprisen og handla før jg kjørte heim.. Vi får håpe dt bli flere til neste gang og bedere vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Juni 13, 2010 Hehe, masse folk som var der med akkurat noen minutters mellomrom Satser vi på at det blir bra oppmøte neste gang eller? Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Juni 13, 2010 Har nok litt å si at det var sommertreff på ACR også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...