#626 Skrevet Juni 13, 2010 å noen stod på hode å skrudde bil planen er neste treff ja. søknad i 3 eksemplarer er levert til høyere makter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Juni 26, 2010 Ser ut til at det er meldt greit nok vær i morgen. Kommer folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Juni 26, 2010 tror jeg kommer om det ikke blir siloslått hjemme da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Juni 26, 2010 Ill be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Juni 26, 2010 Du har ikke en gang noe valg Ronny.. Håper det kommer en del! Er en stund siden jeg har vært på treff nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Juni 27, 2010 Kommer!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Juni 27, 2010 Må vel ta en tur i "finværet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet Juni 27, 2010 Kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg kommer heller ikke. MEN! Jeg håper noen som stiller der tar med seg kameraet sitt, for har trua på at det kommer flere spennende/nydelige biler der i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet Juni 27, 2010 må nok gjøre ferdig oppgava ja... så kommer heller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet Juni 27, 2010 Ska prøve å få med meg et kamera og vaske bilen på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet Juni 27, 2010 kommer en tur neste søndag (04.07.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet Juni 27, 2010 (endret) hvor ble det av kamera da Roy ? hehe jeg tok noen bilder legges ut etter hvert da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet Juni 27, 2010 kommer en tur neste søndag (04.07.) Neste er ikke før den 11. Er annahver søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet Juni 27, 2010 + noen til ser jo også nå at jeg skulle ha parkert litt lengre fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg beklager at jeg ikke fikk sneket til meg no bilder av de vw`ene på hjørnet. Var ikke dumme de nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet Juni 27, 2010 Morsomt med bilder! Og spessielt av gjengen selv! Ronny forklarer vist hva han ønske å gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet Juni 27, 2010 hvor ble det av kamera da Roy ? hehe jeg tok noen bilder legges ut etter hvert da Det var tom for strøm Urutinert fotograf som eier kamera jeg skulle ha med. Men bra noen tar ansvar og får dokumentert at vi treffes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg beklager at jeg ikke fikk sneket til meg no bilder av de vw`ene på hjørnet. Var ikke dumme de nei.. Noen som snakka med de? Så de kjørte når jeg kom tilbake fra Mcern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet Juni 27, 2010 Var ingen som snakket med dem nei. Skulle jo gått bort og reklamert for VACN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Juni 27, 2010 Morsomt med bilder! Og spessielt av gjengen selv! Ronny forklarer vist hva han ønske å gjøre.. Haha, hva har skjedd med trynet mitt der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Juli 10, 2010 Da er det treff i morgen for de som ikke har blitt værsyke av sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Juli 10, 2010 Jeg kommer. Men lite sansynlig at jeg gidder å vaske bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Juli 10, 2010 Tar en tur i "ny" bil jeg ogsåIkke noe mobing av nybilen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Juli 10, 2010 Vi respekterer ALLE biler, nesten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...