#676 Skrevet August 4, 2010 Skal prøve å få med meg Terje med golfen hans, så ser ut til at det kan bli et bra treff detta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#677 Skrevet August 4, 2010 Om det kommer luftkjølt må jeg jo komme Blir bra om mange møter opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#678 Skrevet August 5, 2010 Da får jeg vel prøve å komme meg på et treff! Skal prøve å komme, evt. blir en kamerat med å kjører selv òg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#679 Skrevet August 6, 2010 Må vel ta en tur i "ny" bilen, nå som Cosworthen er solgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#680 Skrevet August 6, 2010 Må vel ta en tur i "ny" bilen, nå som Cosworthen er solgt... OIOI. Slutt å vær så hemmelig da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#681 Skrevet August 6, 2010 Får se om jeg ikke kommer meg en tur jeg også. Lenge siden sist treffet nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#682 Skrevet August 6, 2010 Må vel ta en tur i "ny" bilen, nå som Cosworthen er solgt... Allroad eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#683 Skrevet August 6, 2010 Requesting pickup.. Hilsen Mr. Billøs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#684 Skrevet August 6, 2010 Requesting pickup.. Hilsen Mr. Billøs.. Ordner seg Si ifra på sms ila søndagen om ingen forbipasserende plukker deg opp så kjører jeg utom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#685 Skrevet August 7, 2010 Får liste meg nedover jeg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#686 Skrevet August 8, 2010 Jeg uteblir idag. Kommer sterkere tilbake neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#687 Skrevet August 22, 2010 I dag har jeg lagt inn vetorett, så kommer innom en tur om dere vil eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#688 Skrevet August 22, 2010 Tænkt mæ en tur æ å! Sommerferien er over her i går`n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#689 Skrevet August 22, 2010 Tar en tur jeg også, med Paraply 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#690 Skrevet August 22, 2010 hmm. får se om jeg får start..... startern har ikke lyst til å dra med 12.24v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#691 Skrevet August 22, 2010 Kjører innom deg slacker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#692 Skrevet August 23, 2010 Neste lokallagstreff er 5.september, samme dagen som trackday på Kall, så flytter da lokallagstreffet dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#693 Skrevet August 29, 2010 Ah shit, hadde håpet det skulle være et lite treff idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#694 Skrevet August 29, 2010 Ja det håpet jeg også.. Passer bestandig så dårlig diisse klubbtreff datoene Jobber annenhver uke, og treffene er selvfølgelig de ukene jeg er borte på jobb: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#695 Skrevet September 15, 2010 noen som kommer til helga som har vagcom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#696 Skrevet September 15, 2010 (endret) Kan ta med vag-com ja, men kan ikke love at jeg kommer.Skal se hvor dårlig jeg blir av fylla på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#697 Skrevet September 15, 2010 noen som kommer til helga som har vagcom ? +1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#698 Skrevet September 16, 2010 Må vel vise fram nybilen Tar med VAGCOM og PC også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#699 Skrevet September 16, 2010 hæ? vagcom? hva er det for no unødvendig skvip da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#700 Skrevet September 16, 2010 Må vel vise fram nybilen Tar med VAGCOM og PC også. Tar du mye for litt hacking? En hundrings for litt småtteri på en B7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...