Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Tar du mye for litt hacking? En hundrings for litt småtteri på en B7? ;)

 

No sånt ;) Hva er det du skal ha gjort, da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter noen uker i Spania får jeg se om S2.n fyrer, så jeg kommer vel en tur jeg og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel prøve og komme og vise fram nye bilen eg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjæm vel æ å. Men gidd itj å vask bila idag nei. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer for å kjøpe 2 stk skiltholder til metallskilt av nytypen med flagg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke ork til å komme etter en hel helg med fysisk aktivitet inntil nu! Sofaen neste.

 

Robert: Om ingen andre har, så send meg en PM og vi fikser det i uka om du har tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig koselig idag. Og et enormt oppmøte! Morro. Håper det blir sånn neste gang også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig koselig idag. Og et enormt oppmøte! Morro. Håper det blir sånn neste gang også. ;)

 

helt enig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din S3 jeg så på frøya igår Vidar? sto nede på veien ved frøyabanen på treffet ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din S3 jeg så på frøya igår Vidar? sto nede på veien ved frøyabanen på treffet ? :)

 

Stemmer, så du var ute på banen. Jeg slapp ikke inn med bilen : rolleyes Men fyllataxiene med vinterdekk og kappafjører skled rett inn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, måtte prøve meg litt, var gøy, selv om det ikke akkurat var den sprekeste bilen utpå det :-P

åå? hvorfor ikke? :-O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par kjappe:

 

Blir det mulighet for å få kjøpt skiltholdere til nytypen skilt nå førstkommende søndag?

 

Noen som tar med Vag-Com? Har fått meg B8 og har veeeldig lyst til å aktivere needle sweep etc... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par kjappe:

 

Blir det mulighet for å få kjøpt skiltholdere til nytypen skilt nå førstkommende søndag?

 

Noen som tar med Vag-Com? Har fått meg B8 og har veeeldig lyst til å aktivere needle sweep etc... :o

 

Skal få prioritert lokallagstreff førstkommende søndag, så tar med det jeg har av skiltholdere også ser vi om noe passer.

 

Needle sweep?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få prioritert lokallagstreff førstkommende søndag, så tar med det jeg har av skiltholdere også ser vi om noe passer.

 

Needle sweep?

 

Ja den fancye saken som gjør at nålene i dash'n tar en runde ved oppstart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg klarer og ta meg en tur denne gangen da.

 

Om jeg husker det kan jeg sikkert ta med meg VagCom. Har fikset needle sweep på min jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg klarer og ta meg en tur denne gangen da.

 

Om jeg husker det kan jeg sikkert ta med meg VagCom. Har fikset needle sweep på min jeg også :)

 

Det hadde vært kjekt, skulle lest ut feilkoder på børsa :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg klarer og ta meg en tur denne gangen da.

 

Om jeg husker det kan jeg sikkert ta med meg VagCom. Har fikset needle sweep på min jeg også :)

 

Ja vet at du har det. Din bil er litt av grunnen for at jeg kjøpte meg B8, makan til vakkert kjøretøy.

Betaler lett en hundrings eller noe for litt koding. Bortsett fra å aktivere needle sweep så lurte jeg litt på muligheten for å kode noe lysgreier. Ønsker gjerne muligheten til å ha tåkelys og drl-led når det er mørkt. (Rånelys:p) Ledlysene i parkmodus synes jeg lyser for svakt. (Hørt noe rykter om at det går an å skru opp styrken i parkmodus, stemmer det?) Evt er jo Canada-lys/US-lys (?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på mitt første treff jeg, med ny bil :) Å forhåpentligvis Torjus som sjofør ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir litt folk, selv om været ikke er på topp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har jo mcD's, så ser ikke helt at problemet skal være noen hindring :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok bra idag uansett. Men spennende å se om mange prioriterer VIF vs RBK da... Jeg skal iallefall se 2 omgang! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bli nok 2x45min på me i kveill ja, så fe bli treff på me neste gong :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.