#751 Skrevet Oktober 30, 2010 Ikke umulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Oktober 30, 2010 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Oktober 30, 2010 Me 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Oktober 31, 2010 Me 3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Oktober 31, 2010 Mulig jeg klarer og ta meg en tur denne gangen da. Om jeg husker det kan jeg sikkert ta med meg VagCom. Har fikset needle sweep på min jeg også Fungerer dette på A6 4f, Marius?? 2006 mod, eller blir den for gammel? Isåfall er du rundt Trondheimsområde imorgen? Kjører til Værnes imorgen med A6, skal ta fly derfra på Tirsdagsmorgen. En kamerat som kjører, og tar da med bilen hjem igjen imorgenkveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Oktober 31, 2010 tjaaa, kanskje jeg sniker meg bortover jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Oktober 31, 2010 Hyggelig treff i kveld også. Vi kan jo prøve å finne på noe nå når vinteren og kulda setter inn. Tenker da på f.eks go-cart, bowling på Heggstadmoen. Pizzakveld med f.eks info fra leder om diverse planer for vinter, vår og sommersesongen som kommer!! Jeg lufter bare her, så får vi se!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet November 1, 2010 Hyggelig treff i kveld også. Vi kan jo prøve å finne på noe nå når vinteren og kulda setter inn. Tenker da på f.eks go-cart, bowling på Heggstadmoen. Pizzakveld med f.eks info fra leder om diverse planer for vinter, vår og sommersesongen som kommer!!Jeg lufter bare her, så får vi se!!! Det er en god tanke og jeg tenker litt høyt nå at Søndag 12.desember kunne vi dradd igang på Dolly ved Lerkendal. Splitter kosten på litt pizza sammen og så kommer jeg med en lite innlegg om hva som skjer framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet November 11, 2010 Ser det er Klistret Julebord den 12. Desember. Det er en Søndag. Passer bare med et par Pils da, skal jo på jobb Mandag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet November 12, 2010 Ser det er Klistret Julebord den 12. Desember. Det er en Søndag. Passer bare med et par Pils da, skal jo på jobb Mandag!! Det blir vanlig lokallagstreff førstkommende søndag og 12.desember blir ikke helt tradisjonelt julebord, men en samling innendørs på Dollys for litt pizza og drikke inntil. Så det er bare ment med et par pils denne gangen Neste år blir kanskje et mer tradisjonelt julebord om jeg fortsatt er leder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet November 12, 2010 Det blir vanlig lokallagstreff førstkommende søndag og 12.desember blir ikke helt tradisjonelt julebord, men en samling innendørs på Dollys for litt pizza og drikke inntil. Så det er bare ment med et par pils denne gangen Neste år blir kanskje et mer tradisjonelt julebord om jeg fortsatt er leder Jau, d e no bærre lækkert!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet November 14, 2010 ja, blir det noe treff i dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet November 14, 2010 Skal være det, men æ kjæm itj for æ har Farsdagsselskap!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet November 14, 2010 Skal være det, men æ kjæm itj for æ har Farsdagsselskap!!! hva for no? farsdagsselskap? jeje, tar sikkert å svinger bortom uansett, må skaffe meg en middag tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet November 14, 2010 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet November 14, 2010 Jeg og Ronny dukker også opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet November 14, 2010 Ville bare si meget hyggelig treff ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet November 14, 2010 Sier meg enig der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet November 15, 2010 Som alltid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet November 28, 2010 Noen som skal idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet November 28, 2010 Lokallagstreff, se første post for info! (Neste treff søndag 12.Desember kl 19.00 !) Sjekk topic.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet November 28, 2010 Sjekk topic.. Oj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet November 28, 2010 Ehh? hvorfor skulle det ikke være noe i dag? Det er vel heller snakk om noen som har surra litt vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet November 28, 2010 Det skal da i følge kalenderen være treff i dag vel? Kommer uansett til å ta turen og se om noen møter opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet November 28, 2010 Je, da tar jeg vel en tur jeg også. Må bare beregne en halvtime i isskraping før jeg finner bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...