Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg klarer og ta meg en tur denne gangen da.

 

Om jeg husker det kan jeg sikkert ta med meg VagCom. Har fikset needle sweep på min jeg også :)

Fungerer dette på A6 4f, Marius??: smil : 2006 mod, eller blir den for gammel? Isåfall er du rundt Trondheimsområde imorgen? Kjører til Værnes imorgen med A6, skal ta fly derfra på Tirsdagsmorgen. En kamerat som kjører, og tar da med bilen hjem igjen imorgenkveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjaaa, kanskje jeg sniker meg bortover jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig treff i kveld også. Vi kan jo prøve å finne på noe nå når vinteren og kulda setter inn. Tenker da på f.eks go-cart, bowling på Heggstadmoen. Pizzakveld med f.eks info fra leder om diverse planer for vinter, vår og sommersesongen som kommer!!

Jeg lufter bare her, så får vi se!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig treff i kveld også. Vi kan jo prøve å finne på noe nå når vinteren og kulda setter inn. Tenker da på f.eks go-cart, bowling på Heggstadmoen. Pizzakveld med f.eks info fra leder om diverse planer for vinter, vår og sommersesongen som kommer!!

Jeg lufter bare her, så får vi se!!!:)

 

Det er en god tanke og jeg tenker litt høyt nå at Søndag 12.desember kunne vi dradd igang på Dolly ved Lerkendal. Splitter kosten på litt pizza sammen og så kommer jeg med en lite innlegg om hva som skjer framover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er Klistret Julebord den 12. Desember. Det er en Søndag. Passer bare med et par Pils da, skal jo på jobb Mandag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er Klistret Julebord den 12. Desember. Det er en Søndag. Passer bare med et par Pils da, skal jo på jobb Mandag!!

 

Det blir vanlig lokallagstreff førstkommende søndag og 12.desember blir ikke helt tradisjonelt julebord, men en samling innendørs på Dollys for litt pizza og drikke inntil. Så det er bare ment med et par pils denne gangen :)

 

Neste år blir kanskje et mer tradisjonelt julebord om jeg fortsatt er leder :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vanlig lokallagstreff førstkommende søndag og 12.desember blir ikke helt tradisjonelt julebord, men en samling innendørs på Dollys for litt pizza og drikke inntil. Så det er bare ment med et par pils denne gangen :)

 

Neste år blir kanskje et mer tradisjonelt julebord om jeg fortsatt er leder :D

 

Jau, d e no bærre lækkert!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være det, men æ kjæm itj for æ har Farsdagsselskap!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være det, men æ kjæm itj for æ har Farsdagsselskap!!!

 

hva for no? farsdagsselskap? :P

 

jeje, tar sikkert å svinger bortom uansett, må skaffe meg en middag tror jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare si meget hyggelig treff ikveld : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreff, se første post for info! (Neste treff søndag 12.Desember kl 19.00 !)

Sjekk topic..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh? hvorfor skulle det ikke være noe i dag?

 

Det er vel heller snakk om noen som har surra litt vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal da i følge kalenderen være treff i dag vel?

Kommer uansett til å ta turen og se om noen møter opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je, da tar jeg vel en tur jeg også. Må bare beregne en halvtime i isskraping før jeg finner bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.