Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Tar en tur i "ny" bil igjen jeg også : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en tur i "ny" bil igjen jeg også : smil :

 

Blitt Ford-mann igjen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var innom statoil ved bilbyen da jeg kom fra hytta i dag. så kom jeg pluttselig på at det er vell treff i dag ja;) var der 7 jeg, men alt jeg så var "utsarva" bmw'er å volvo :o er det ikke bak bunnpris lenger? så ikke en vag bil jo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var innom statoil ved bilbyen da jeg kom fra hytta i dag. så kom jeg pluttselig på at det er vell treff i dag ja;) var der 7 jeg, men alt jeg så var "utsarva" bmw'er å volvo :o er det ikke bak bunnpris lenger? så ikke en vag bil jo...

 

Da så du ikke godt nok. Vi kom 5 på 7 og jeg kjører svart Golf IV. Bedre lykke neste gang!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig mulig;) men det stemmer at det er bak bunnpris som det alltid har vært ikke sant? er det ikke bare vag som kommer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sto bak de rånerne gitt. Må bare kjøre forbi de. De er ikke farlige. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like sikkert som at snøen forsvinner hvert år kommer harrytassene ut og leker når vinteren er forbi ;) Merkelig at de skal samle seg der vi står..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like sikkert som at snøen forsvinner hvert år kommer harrytassene ut og leker når vinteren er forbi ;) Merkelig at de skal samle seg der vi står..

Du er en liten harrytass selv vettu Vidar :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like sikkert som at snøen forsvinner hvert år kommer harrytassene ut og leker når vinteren er forbi ;) Merkelig at de skal samle seg der vi står..

 

vi får finne en annen plann da kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er en liten harrytass selv vettu Vidar :-)

 

Fins forskjellige typer av sorten sjø ;) Mye Volvo-karrain (med største Torshov-vingen som subber i lyktestolpene) og 200SX-karrain (med loffeksos) som skulle ut og vise seg i dag, spinne stein mens de runder Bunnprishjørnet skulle de på død og liv gjøre òg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi bytte plass igjen da????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at rent estetisk så er Bunnprisen en utrolig stygg plass å stå med tanke på bilder.

Hva med nedpå piren en plass? Eller kanskje IKEA parkeringsplassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikea er vel ikke så bra enda, med tanke på at de holder på med parkeringa der!! Men Piren ved Nor-Cargo Fryseterminal. Veldig fint på enden der. Utsatt for vind da, men det tåler vi vel!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i piren på enden der ja. Eventuelt ved den piren der de har lagt brostein på hele plassen. Fin utsikt og greier. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi gå igang med en ny runde på dette altså? :P Ser for meg at det er relativt kjølig ved piren - og ingen steder å trekke innendørs om været ikke tillater utetreff.. ;)

 

Men gode tips mottas med takk, gjerne med google maps-link..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på treff, ennå, men kan foreslå ved nye Burger King på Lade. De holder vel søndagsåpent (?) så man kan trekke inn på kalde dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på treff, ennå, men kan foreslå ved nye Burger King på Lade. De holder vel søndagsåpent (?) så man kan trekke inn på kalde dager.

 

Mer info om hvor dette er hen? Er det den rett ved Møller du tenker på? Problemet der er at det stort sett aldri fins eneste ledig parkeringsplass der, det har vi prøvd før ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke ved Møller nei. Er en helt ny under oppbygging. Kjørte forbi idag, så ganske ferdig ut. Ligger like ved Lade Arena(kjøpesenter).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ve Burger King / Mc Donalds på Tiller da....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neineinei, tiller er feilsida :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer på å flytte plass jeg å ja. bunnprisen på bilbyen er jeg også enig i at ikke er noe fin plass med tanke på bilder. er jo greit å ta bilder av bilene sammen på finværs dagene å da;) tenkte selv på tiller, men mulig dårlig plass der å kanskje? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei pokker, bilbyen er perfekt! :D

 

Om vi skal ta bilder noen ganger så kan vi jo kjøre på diverse egnede plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går an å ta det nede på den store parkeringsplassen bortenfor falken.. der er det ikke ofte rånere, stort også. eller utenfor romnes.. kanskje litt lite der da men.. Men da er det jo hvertfall under to min til bilbyen/maccern og lite rånere som spøler grus osvosv på bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går an å ta det nede på den store parkeringsplassen bortenfor falken.. der er det ikke ofte rånere, stort også. eller utenfor romnes.. kanskje litt lite der da men.. Men da er det jo hvertfall under to min til bilbyen/maccern og lite rånere som spøler grus osvosv på bilene.

 

Enig i den. Så er det så stilig det grønne glasshuset på baksiden der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.