Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Har ikke noe å si hvilken farge noe som helst er.. :)

 

Jeg håper akkurat det, men jeg har hørt om og sett nyanseforskjeller etter skadereperasjon. Mange bileiere som ikke har blitt fornøyde.

 

Jeg håper iallefall at min bil blir som ny :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan skje at det vises nyanseforskjeller. Men da er det enten fordi lakkereren har valgt feil nyanse eller at fargen din ikke ligner 100% på noen av nyansene i systemet. Men ved å lakke tilstøtende flater er det problemet borte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for et kort og vått, men hyggelig treff i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk det samme!!:)

Kjørte litt rundt for å se mulige plasser å stå Permanent eller når det er ufyselig ute. Den vi snakka om ved Rema1000 Tiller er utelukket, da denne også er stengt. Men det fins et par plasser. Tenker da på f.eks: EXSTRA LEKER TILLER, der kan man parkere langs veggen og stå innenfor. Og Baksiden på MELBY-bygget på Heimdal i Industriveien, der er det en rampe og tak stikker langt ut. Lunest er det på MELBY-bygget. Ingen av disse plassene blir vi plaget av irriterende biler som absolutt skal spinne etc. Hva tenker folk? Flere forslag eller skal vi bare være der vi er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utemfor hellanor (Ved Trønderdekk) er det også tak. Det blir jo også nerme gamle møteplassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet nå 1.Mai nærmer seg!! Lurer på hvor mange som er interessert i å ta treffet i Bjugn, da det skal være Motorama der 29 April- 01 Mai???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg blir og ta turen til Frøya på Lørdag jeg. Og så blir det vel bursdagsfeiring til pappa på søndagen :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall være på Motorama i Bjugn neste helg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en tur til Bjugn og Motorama på lørdagen jeg å. Håper det blir bedre enn i fjor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag med å ta treffet i bjugn..Skal nok innover en tur jeg også for å se, samme som i fjor:) Desverre rekker ikke sommerhjula å komme til helgen, så får nøye meg med kun lav bil, og med 18" vinterhjul..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for Treff på Motorama Bjugn Lørdag da eller???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobbe på bilen i helga, og neste helg, og neste helg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med æ tar turen te, Valdrestreffet eller Frøya på lørdagen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere redde for å komme over fjorden?:P Plutselig er alle opptatt?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh, vært opptatt i lang tid æ. Bønder spise æ te frokost! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bil å komme over dammen med også er det en hundeutstilling utpå vestkysten jeg er invitert til å være med, men skulle ikke det bli noe og en har et ledig sete tur/retur Trondheim er jeg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh, vært opptatt i lang tid æ. Bønder spise æ te frokost! :P
Er ikke vant med "kushit" dere som bor på i Trondhjæm kiz..sche, kua står å spise plææn..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vant med "kushit" dere som bor på i Trondhjæm kiz..sche, kua står å spise plææn..:P

 

sjå dæm scmæe kuan da kiz : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike. Bare tullball på dåkker!

Vi har da kyr i "byen" å shø! Å Schmææ må du lenger sørover for å få godkjent som vanlig sjargong gitt!

 

Keeeaas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, jeg vet :( kebabnorsk: nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen er KIN på å bli med å kjøre sammen til Motorama Fosen (Bjugn), så tar jeg ferja fra Flakk kl.10.00 Lørdag morgen!! Kom igjen da folkens! Håper å treffe noen i klubben fra Fosen også!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen er KIN på å bli med å kjøre sammen til Motorama Fosen (Bjugn), så tar jeg ferja fra Flakk kl.10.00 Lørdag morgen!! Kom igjen da folkens! Håper å treffe noen i klubben fra Fosen også!!:)

 

kiis, hva skjer på motorrama egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker nok til frøya lørdag om bilen er i form :) Noen andre som skal så vi kan kjøre samla?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker nok til frøya lørdag om bilen er i form :) Noen andre som skal så vi kan kjøre samla?

 

jeg vurderer, men vet ikke hva jeg skal på.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.