#876 Skrevet April 16, 2011 Har ikke noe å si hvilken farge noe som helst er.. Jeg håper akkurat det, men jeg har hørt om og sett nyanseforskjeller etter skadereperasjon. Mange bileiere som ikke har blitt fornøyde. Jeg håper iallefall at min bil blir som ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#877 Skrevet April 16, 2011 Ja det kan skje at det vises nyanseforskjeller. Men da er det enten fordi lakkereren har valgt feil nyanse eller at fargen din ikke ligner 100% på noen av nyansene i systemet. Men ved å lakke tilstøtende flater er det problemet borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#878 Skrevet April 17, 2011 takker for et kort og vått, men hyggelig treff i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#879 Skrevet April 17, 2011 Takk det samme!! Kjørte litt rundt for å se mulige plasser å stå Permanent eller når det er ufyselig ute. Den vi snakka om ved Rema1000 Tiller er utelukket, da denne også er stengt. Men det fins et par plasser. Tenker da på f.eks: EXSTRA LEKER TILLER, der kan man parkere langs veggen og stå innenfor. Og Baksiden på MELBY-bygget på Heimdal i Industriveien, der er det en rampe og tak stikker langt ut. Lunest er det på MELBY-bygget. Ingen av disse plassene blir vi plaget av irriterende biler som absolutt skal spinne etc. Hva tenker folk? Flere forslag eller skal vi bare være der vi er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#880 Skrevet April 17, 2011 Utemfor hellanor (Ved Trønderdekk) er det også tak. Det blir jo også nerme gamle møteplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#881 Skrevet April 24, 2011 (endret) Treffet nå 1.Mai nærmer seg!! Lurer på hvor mange som er interessert i å ta treffet i Bjugn, da det skal være Motorama der 29 April- 01 Mai??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#882 Skrevet April 24, 2011 Regner med jeg blir og ta turen til Frøya på Lørdag jeg. Og så blir det vel bursdagsfeiring til pappa på søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#883 Skrevet April 24, 2011 Jeg skal ihvertfall være på Motorama i Bjugn neste helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#884 Skrevet April 25, 2011 Skal ta en tur til Bjugn og Motorama på lørdagen jeg å. Håper det blir bedre enn i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#885 Skrevet April 25, 2011 Godt forslag med å ta treffet i bjugn..Skal nok innover en tur jeg også for å se, samme som i fjor:) Desverre rekker ikke sommerhjula å komme til helgen, så får nøye meg med kun lav bil, og med 18" vinterhjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#886 Skrevet April 25, 2011 Stemmer for Treff på Motorama Bjugn Lørdag da eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#887 Skrevet April 25, 2011 Jobbe på bilen i helga, og neste helg, og neste helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#888 Skrevet April 25, 2011 Regner med æ tar turen te, Valdrestreffet eller Frøya på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#889 Skrevet April 25, 2011 Er dere redde for å komme over fjorden? Plutselig er alle opptatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#890 Skrevet April 25, 2011 Pøh, vært opptatt i lang tid æ. Bønder spise æ te frokost! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#891 Skrevet April 26, 2011 Har ingen bil å komme over dammen med også er det en hundeutstilling utpå vestkysten jeg er invitert til å være med, men skulle ikke det bli noe og en har et ledig sete tur/retur Trondheim er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#892 Skrevet April 26, 2011 Pøh, vært opptatt i lang tid æ. Bønder spise æ te frokost! Er ikke vant med "kushit" dere som bor på i Trondhjæm kiz..sche, kua står å spise plææn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#893 Skrevet April 26, 2011 Er ikke vant med "kushit" dere som bor på i Trondhjæm kiz..sche, kua står å spise plææn.. sjå dæm scmæe kuan da kiz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#894 Skrevet April 26, 2011 Steike. Bare tullball på dåkker! Vi har da kyr i "byen" å shø! Å Schmææ må du lenger sørover for å få godkjent som vanlig sjargong gitt! Keeeaas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#895 Skrevet April 26, 2011 haha, jeg vet kebabnorsk: nei : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#896 Skrevet April 27, 2011 Hvis noen er KIN på å bli med å kjøre sammen til Motorama Fosen (Bjugn), så tar jeg ferja fra Flakk kl.10.00 Lørdag morgen!! Kom igjen da folkens! Håper å treffe noen i klubben fra Fosen også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#897 Skrevet April 27, 2011 Hvis noen er KIN på å bli med å kjøre sammen til Motorama Fosen (Bjugn), så tar jeg ferja fra Flakk kl.10.00 Lørdag morgen!! Kom igjen da folkens! Håper å treffe noen i klubben fra Fosen også!! kiis, hva skjer på motorrama egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#898 Skrevet April 27, 2011 Stikker nok til frøya lørdag om bilen er i form Noen andre som skal så vi kan kjøre samla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#899 Skrevet April 27, 2011 Stikker nok til frøya lørdag om bilen er i form Noen andre som skal så vi kan kjøre samla? jeg vurderer, men vet ikke hva jeg skal på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#900 Skrevet April 27, 2011 Mer info om Motorama Fosen 2011 finnes her om nødvendig: http://www.amcarfosen.com/web/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...