#1001 Skrevet September 8, 2011 parkeringa på city syd er jo stor da. har også ville vudert denne plassen. hjørne mot mc donals f.eks;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1002 Skrevet September 8, 2011 hva er greia med macdonalds? hadde vært bedre med romnes, da dette er mer sentralt for flere av partene. er så og si midt mellom hit og dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1003 Skrevet September 8, 2011 Greia er at pinglene må inn å spise å varme seg. Vi mannfolk kan stå ute hvor som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1004 Skrevet September 8, 2011 parkeringa på city syd er jo stor da. har også ville vudert denne plassen. hjørne mot mc donals f.eks;) CITY SYD?! Noen av oss har lave biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1005 Skrevet September 8, 2011 CITY SYD?! Noen av oss har lave biler! hehe.. tenkte ikke på det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1006 Skrevet September 9, 2011 Greia er at pinglene må inn å spise å varme seg. Vi mannfolk kan stå ute hvor som helst. Skal minne deg på det neste gang det snør og regner om hverandre.. Godt poeng med fartshumper, forøvrig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1007 Skrevet September 9, 2011 Hvor blir neste treff da, kommer kanskje innom siden jeg skal på kurs i Trondheim den 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1008 Skrevet September 10, 2011 Hvor blir neste treff da, kommer kanskje innom siden jeg skal på kurs i Trondheim den 19. Ny treffplass blir annonsert i god tid Neste treff blir nok på Nidarvoll som før, men det kan eventuelt bli det siste treffet der. Hvor evt neste treffplass blir kan man selv stemme på her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=221702 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1009 Skrevet September 10, 2011 Det er jo enda god tid til neste treff, jeg hadde håpet på ny plass allerede da jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1010 Skrevet September 10, 2011 Jeg og. Lei av å stå på råneplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1011 Skrevet September 12, 2011 Jeg og. Lei av å stå på råneplassen. Det er jo enda god tid til neste treff, jeg hadde håpet på ny plass allerede da jeg... Da det ikke er alle som er på forumet jevnlig, synes jeg vi bør ta det PÅ neste treff. tanken var å kjøre i fellesskap opp til den nye plassen når alle har kommet seg på plass, så rekker vi å ta et "farvel" med vår faste plass gjennom mange år også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1012 Skrevet September 12, 2011 Det var ingen dum ide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1013 Skrevet September 16, 2011 Kommer på Søndag jeg!! Flere??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1014 Skrevet September 17, 2011 kommer nåkk en tur jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1015 Skrevet September 17, 2011 Og jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1016 Skrevet September 17, 2011 Jeg kommer muligens en tur hvis jeg enda er i Trondheim..Skal muligens inn en tur idag. Fruen ble sendt inn med bæbu bæbu, så får kjøre inn en tur å se hvordan det står til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1017 Skrevet September 17, 2011 Ska fly Sørover kl. 6.10 på mandag. Men ska prøv, å ta turen læll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1018 Skrevet September 18, 2011 Kanskje vi er heldige med været i kveld også, kan se slik ut foreløpig iallefall. Hadde vært morsomt om alle hadde vært på plass klokken 1900 for så å kjørt kolonne opp til Jula... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1019 Skrevet September 18, 2011 er med på den jeg;) om det ikke blir noe krøll med færgene fra fosen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1020 Skrevet September 18, 2011 Er med på den jeg og. Møter på Nidarvoll, så til Lade og bort fra rånerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1021 Skrevet September 18, 2011 Prøve å stille i dag da, overgangstreffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1022 Skrevet September 18, 2011 Vært kjæmpearti om d ha komme mang fra Klubben no da, for å innvie nyplassen på Lade me pomp å prakt!! Cruise en runde på tur dit. Glær mæ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1023 Skrevet September 18, 2011 Ska prøve å stille opp jeg også, tar med skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1024 Skrevet September 18, 2011 Hvor er den nye plassen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1025 Skrevet September 18, 2011 Hvor er den nye plassen ? Det får du se hvis du kommer til gamleplassen først! Men ligger på Lade! Vi kjører til nyplassen etterpå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...