#1026 Skrevet September 18, 2011 Òkei =) Kommer nok ikke idag uansett men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1027 Skrevet September 18, 2011 Òkei =) Kommer nok ikke idag uansett men Ligger på P-plass ved Jula Lade. På motsatt side for nye Burger King!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1028 Skrevet September 18, 2011 Okei, kurrant for oss fra andre sia av byen iaffal da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1029 Skrevet September 18, 2011 Kanskje vi er heldige med været i kveld også, kan se slik ut foreløpig iallefall. Hadde vært morsomt om alle hadde vært på plass klokken 1900 for så å kjørt kolonne opp til Jula... Det er i planen Samle troppene, og så kjøre oppover i samlet flokk når alle har kommet. Ser ut som været holder seg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1030 Skrevet September 18, 2011 Fikk no deltatt litt på treffe idag da:) Måtte bare stikke da kjerringa ligger på sykehus nyoperert..fikk ikke hilst noe særlig, men tar det igjen til vinteren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1031 Skrevet September 18, 2011 Mange som deltok da? Skulle egentlig komme, men ble litt sent mtp kjøring hjem osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1032 Skrevet September 18, 2011 Vi var vel ca. 12-14 bila. Kjæmpeoppmøte spør du mæ. Det var jo noen vi savnet da, men det for så være. De kommer vel til nyplassen en gang de også!!! Jeg var fornøyd med treffet iallefall!!! Ha en fin Søndagspils videre!! Det skal jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1033 Skrevet September 18, 2011 (endret) Knallbra treff ikveld folkens! Og nye plassen var jo bare perfekt! Ser fram til neste gang. Å til deg Tom Erik. Gratulerer!! Må få hilst på deg neste gang. .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1034 Skrevet September 18, 2011 Får vel komme innom neste gang jeg. Sitter på jobb idag jeg, så fikk ikke lurt meg bortover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1035 Skrevet September 18, 2011 Her er vi på vei til nye plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1036 Skrevet September 18, 2011 Hyggelig treff med flere personer jeg ikke har møtt før! Var 14 biler og en moped 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1037 Skrevet September 18, 2011 Skikkelig trivelig treff idag, morsomt når det er stort oppmøte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1038 Skrevet September 18, 2011 kjempetreff;) ser fram til å komme flere ganger på nye plassen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1039 Skrevet September 18, 2011 Bra treff, med bra oppmøte! Meget fornøyd med valget av ny møteplass:) Ser fram til flere hyggelige treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1040 Skrevet September 18, 2011 Litt bilder fra i kveld, glemte stativ så det var en kamp mot dårlige lys-forhold så kvaliteten bærer desverre preg av det. Lekse lært. Disse ble tatt på gamle samlingsplassen: Så noen fra nye samlingsplassen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1041 Skrevet September 18, 2011 Kolonnen på vei inn til det nye møtestedet på Lade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1042 Skrevet September 27, 2011 Hvordan er det nå. Treff på 2.okt? Er det oppmøte direkte på Lade da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1043 Skrevet September 27, 2011 Står så i første post, så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1044 Skrevet September 27, 2011 Står så i første post, så... Ehhh:o Må innrømme jeg hoppet rett til siste siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1045 Skrevet September 27, 2011 Kolonnen på vei inn til det nye møtestedet på Lade 2 tøffe typer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1046 Skrevet September 29, 2011 2 tøffe typer Han i motorsykkel jakka var tynn! Deg Ole? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1047 Skrevet September 29, 2011 Han i motorsykkel jakka var tynn! Deg Ole? Jepp. Men bare vent du;-) Vi har my å gå på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1048 Skrevet Oktober 2, 2011 e væl på tide at e kjæm me på treff igjen no. begynne å bli ei stund sia sist Men no e d slutt på turbofemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1049 Skrevet Oktober 2, 2011 Er det lov å komme med en ford? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1050 Skrevet Oktober 2, 2011 Er det lov å komme med en ford? Man har kunnet møte med Ford før ihvertfall Tar en tur ikveld jeg også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...