#1051 Skrevet Oktober 2, 2011 Er det lov å komme med en ford? S2n da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1052 Skrevet Oktober 2, 2011 Bra oppmøte! Men synes det var litt lite Ford.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1053 Skrevet Oktober 3, 2011 Bra oppmøte! Men synes det var litt lite Ford.. Var flere som forsøkte, med du var den eneste som klarte og nå fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1054 Skrevet Oktober 3, 2011 Audien min nådde ikke fram, selv om jeg forsøkte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1055 Skrevet Oktober 15, 2011 Nån som ska på træff i mårra??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1056 Skrevet Oktober 15, 2011 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1057 Skrevet Oktober 15, 2011 I morgen skal jeg prøve å møte opp, blir første gang for meg. Skal prøve å få med en kompis også. Han kjører en snasen A6 4F med luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1058 Skrevet Oktober 15, 2011 I morgen skal jeg prøve å møte opp, blir første gang for meg. Skal prøve å få med en kompis også. Han kjører en snasen A6 4F med luft. Du e hjertelig velkommen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1059 Skrevet Oktober 16, 2011 Får se om jeg kommer en tur i 20 tiden om det er folk der enda. Jobber idag I morgen skal jeg prøve å møte opp, blir første gang for meg. Skal prøve å få med en kompis også. Han kjører en snasen A6 4F med luft. Er dette en som jobber i jbv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1060 Skrevet Oktober 16, 2011 Han jobber i JBV ja. Så bilen hans står ofte der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1061 Skrevet Oktober 16, 2011 tenkte ta turen i dag jeg også, for første gang :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1062 Skrevet Oktober 16, 2011 Bilen står på bukker, så blir ikke å komme på treff i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1063 Skrevet Oktober 16, 2011 Hyggelig treff i kveld. Og med nye medlemmer ble det ekstra bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1064 Skrevet Oktober 16, 2011 (endret) Dere dro da så tidlig. Var ikke mange igjen når jeg kom dit i 20 tiden Men trivelig og møte nye medlemmer og snakke litt med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1065 Skrevet Oktober 27, 2011 Noen som kommer på søndag da? Jeg trenger 2 stk skiltplater til nest siste generasjon skilter. Altså de som ble levert fra ca. 2002-->06 med rar font. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1066 Skrevet Oktober 27, 2011 Tja, skal prøve å komme!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1067 Skrevet Oktober 30, 2011 Veldig hyggelig treff idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1068 Skrevet Oktober 30, 2011 Synes jeg og. Morsomt å få hørt eksosen på bilen sin for første gang og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1069 Skrevet Oktober 30, 2011 rakk meg desverre ikke i vei i dag litt synd i grund, for hadde egentlig planer om å ta en prat med Øyvind sandal ang. diverse chipping osv bra oppmøte eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1070 Skrevet Oktober 30, 2011 rakk meg desverre ikke i vei i dag litt synd i grund, for hadde egentlig planer om å ta en prat med Øyvind sandal ang. diverse chipping osv bra oppmøte eller? Vi var vel rundt 10 biler er bare og ta kontakt det kontakt infor står i signaturen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1071 Skrevet Oktober 30, 2011 Takk for oppmøte idag ja, fikk litt omsetning på skiltplatene òg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1072 Skrevet Oktober 30, 2011 Takk for oppmøte idag ja, fikk litt omsetning på skiltplatene òg Kjekt med nye medlem som møter opp eller med nye biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1073 Skrevet November 12, 2011 Treff igjen i morgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1074 Skrevet November 12, 2011 Treff igjen i morgen da Yees Skal vi logge bilen din?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1075 Skrevet November 12, 2011 e kjæm. lettar me treff no som en bor i byn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...